* Pe bune?! „În perioada interbelică, bordelurile şi frizeriile bucureştene aveau în comun faptul că: a) ofereau clienţilor abonamente, reduceri şi promoţii; b) aveau un spaţiu amenajat unde domnii puteau cumpăra cadouri soţiilor; c) aveau firme luminoase alb-roşii, ceea ce provoca, uneori, confuzii”, a fost una dintre întrebările „Pe bune?!” de la Pro Tv. Mihai Rait şi Adrian Văncică, alături de Mihai Bobonete, Costi Diţă şi Cosmin Natanticu, au făcut un adevărat spectacol de scenarii pe tema bordel-frizerie. „Intra ginerică: «Am nuntă mâine» - «Lângă! Lângă!» - „Cum adică ce-am căutat la bordel? Ştiam că e ziua ta! Eşarfa de la gât îţi place? Şi eu care am fost batjocorit de fetele alea ca să pot să ţi-o ofer!” - „Oferte? Dacă iei o fată, îţi oferim două?! La două plătite, una gratis?”.
Ei bine, iată şi răspunsul: „Perioada interbelică a fost epoca de aur a bordelurilor din România, datorită unei Legi din 1908 care reglementa prostituţia, lege care a rămas în vigoare până în 1949. Ca în orice afacere, funcţionau promoţiile, iar fidelitatea clientului era răsplătită. Existau abonamente pentru câte zece vizite, precum şi reduceri sau chiar gratuităţi. Totodată, pentru abonaţi, bordelurile aveau program special duminică şi de sărbătorile legale!”. Concluzia? Să mai spună cineva că nu românii au inventat corporaţiile!