Diferențele dintre optimizarea on page și off page? Care este mai importantă?

Diferențele dintre optimizarea on page și off page? Care este mai importantă?
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Sursa foto.

Mediul online este unul foarte vast astfel ca pentru ca paginile web să apară printre primele rezultate ale căutărilor utilizatorilor de internet este necesar să se aplice o serie de instrumente și strategii. Acestea reprezintă, de fapt, așa cunoscuta optimizare SEO

Optimizarea SEO – Search Engine Optimization – este o garanție a vizibilității și trebuie să se lucreze la ea. Conținut de calitate, cuvinte cheie, etichete, linkuri, motoarele de căutare au multe criterii de referință pentru un site, iar unele dintre ele se schimbă constant. 

De aceea este important să se colaboreze cu specialiști din domeniu? Aceștia vor știi cum se realizează atât optimizarea on-page, cât și cea off page, mai ales că cele două nu se exclud, ci trebuie să beneficieze de aceeași atenție pentru obținerea rezultatelor vizate. 

Cum se realizează optimizarea on-page și off page? 

Pentru a se realiza optimizarea SEO on page este necesar să se țină cont de 3 aspecte: conținut, tehnică și experiența utilizatorului. În schimb, optimizarea off-page este realizată prin obținerea unui indice ridicat de încredere – Trust Rank – prin legăturile și trimiterile de pe alte site-uri – URL-ul paginii atașat unui cuvânt cheie dintr-un text de ancorare – precum și activitatea de pe platformele de social media, share-urile, like-uri, tweet-uri. 

Este important ca un site să aibă conținut legat cu cererea utilizatorului, astfel încât să fie propus de motorul de căutare. De aceea, pentru a optimiza conținutul este bine să se cunoască cuvintele cheie folosite de utilizatorul care se dorește să fie atras pe site-ul respectiv. Pe lângă cuvintele cheie potrivite, conținutul trebuie să fie interesant, bine structurat,  bine scris și actualizat în mod regulat.

Un criteriu important al motoarelor este curățenia codului HTML. Pentru a putea fi citit de motoarele de căutare este important ca textul să fie structurat cu etichetele de titlu – h1, h2, h3 – și să se completeze etichetele de meta descriere cu propoziții construite, iar cuvintele cheie să fie introduse coerent. Experiența utilizatorului este îmbunătățită ca urmare a unui site responsive care poate fi consultat din diferite medii, viteza de încărcare, navigare clară, o hartă a site-ului, securizarea site-ului. 

(P)

Citit 470 ori Ultima modificare Miercuri, 01 Februarie 2023 13:42

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.