Rușii au trecut la propriile ”McDonald’s”

Rușii au trecut la propriile ”McDonald’s”
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fostele restaurante din Rusia ale grupului McDonald’s, care și-a anunțat plecarea după mai bine de 30 de ani de prezență ca reacție la conflictul din Ucraina, au fost redenumite „Vkusno i toșka” (Delicios și punct) de către noul lor proprietar rus, potrivit BFM TV.
Anunțul a fost făcut de directorul general al grupului rus, Oleg Paroev, într-o conferință de presă, în timp ce proprietarul său, Alexander Govor, a dat asigurări că cei 51.000 de foști angajați ai McDonald’s din Rusia își vor păstra locurile de muncă.
Noul brand are un logo complet diferit: un fundal verde cu un cerc roșu și două bare portocalii (reprezentând un hamburger și cartofi prăjiți). Cu toate acestea, majoritatea rețetelor par să fi fost păstrate. O schimbare cosmetică care lasă ușa deschisă pentru o revenire a grupului american odată ce conflictul din Ucraina se va încheia. Conform acordului cu cumpărătorul său, McDonald’s rămâne proprietarul mărcii sale în Rusia și are opțiunea de a răscumpăra restaurantele în termen de 15 ani.
Lanțul american de fast-food, care avea 850 de restaurante în această țară, și-a anunțat retragerea din Rusia pe 16 mai din cauza invaziei rusești în Ucraina.
Citit 805 ori Ultima modificare Duminică, 12 Iunie 2022 15:17

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.