Dacia, poluarea şi goLoganul
Foto: Ilustraţie: Monzanette

Dacia, poluarea şi goLoganul
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Supăraţi pe timbrul de poluare, cei de la Dacia protestează ca acesta să fie dublat. Bineînţeles, ca la români, se vrea moartea calului putere al vecinului şi se ignoră bârna din propriul parbriz.

Protestul fabricanţilor de maşini de trei stele (şi alea verzi) la testele EuroNCAP e cu adresă clară. Ei vor dublarea taxelor pentru Euro3 şi Euro 4. Şi, evident, nu mârâie nimic de Euro5 fiindcă, la cât n-au reuşit să cârpească motoarele „Logheanului 2”, gramele de codoi pe km tot îi taxează dublu faţă de-o germană serioasă. Dar, punând insistent beţe-n roatele SH-urilor de care vesticii vor să scape vânzându-le esticilor, e clar cu ce te compari, nu?

De fapt, dacioţii sunt inconştienţi, că nu-şi văd lungul nasului. Cu 8-10 mii de euro grămadă la vremea asta, mai împrumuţi câteva mii şi-ţi iei maşină nouă dar şi cu pedigree. Dacia tot rataţilor cu rate ni se adresează  Mult mai uşor plăteşti 8-9 mii de euro în rate faţă de 5-6 mii deodată.

Din 331 de mii de Logane în viaţă, 178 de mii sunt de dinainte de 2007. Alea cu Euro 3 pe care unii acum şi le-ar schimba cu ceva mai acătării. Cocoşaţi de-atâtea rate, au strâns loganiştii vreun ban deoparte? Evident, nu. Ar pune avans ce iau pe vechiul Logan, dar timbrul de poluare deja le înhaţă jumătate. Şi cum Jerome Olive, bossul Dacia, îl vrea dublat, ce mai rămâne? Deci Dacia le dă în cap tot celor care i-au mai fost clienţi o dată.

E evident şi pentru căruţaşii fără permis că francezii dedaţi la românisme ieftine, incapabili să mute pe portiere butoanele geamurilor electrice, nu mizează pe export. Păi dacă nu le cumpărăm noi vest-europenilor rablele, cui să le vândă ei Daciile?

LimUzina deTractoare

Citit 14339 ori Ultima modificare Vineri, 01 Februarie 2013 21:47

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.