Evaluaţi acest articol
(8 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Unitatea Administrativ-teritorială Municipiul Galaţi, în calitate de Partener, implementează proiectul „Achiziție de mijloace de transport public – tramvaie 18m, Galați”, cod SMIS 128117, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea  dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4e – Promovarea unor strategii cu emisii scăzute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, în special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilității urbane multimodale durabile și a măsurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Apel de proiecte POR/2018/4/4.1/3/ÎN PARTENERIAT.

Ordinul de finanțare nr. 4588 a fost semnat în data de 10.07.2019 de Ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și Lider de Parteneriat.

Valoarea totală a proiectului este de 95.941.800,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 79.035.324,00 lei.

Obiectivul specific al proiectului vizează un transport public în sistem integrat, eficient si accesibil, prin achiziționarea a 10 tramvaie noi, care vor fi utilizate pentru furnizarea serviciilor de transport public local prin intermediul operatorului local.

Obiectivul general al proiectului îmbunătățirea transportului public în Municipiul Gala!i prin achiziția de material rulant de tip tramvai pe rutele de transport public selectate, printr-o abordare integrată bazată pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD). Acest obiectiv implică reducerea emisiilor de carbon și creșterea atractivității transportului public in comun, prin asigurarea de condiții superioare (vehicule moderne, echipate cu motoare de tracțiune si cutii de angrenaj prevăzute cu sisteme pentru reducerea zgomotului și a vibrațiilor, cu facilități STI – sisteme tehnice inteligente), respectiv prin oferirea alternativei de transport: descurajarea deplasărilor cu autoturismul personal și creșterea numărului de persoane care vor utiliza transportul public.

Durata de implementare a proiectului este de 48 luni: respectiv de la data 01.01.2019 până la data 31.12.2022.

Informaţii suplimentare se pot obţine la: Manager de Proiect, Vergiliu Vals – Director Executiv al Direcţiei Servicii Comunitare de Utilităţi Publice, Primăria Municipiului Galaţi  - tel. 0236.307.705, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020

(P)

Citit 1982 ori Ultima modificare Joi, 15 August 2019 12:31