Evaluaţi acest articol
(19 voturi)
2 comentarii

În urma anunţului făcut de Primăria municipiului Galaţi privind atribuirea locurilor în parcarea multietajată construită în Mazepa, aferent blocului R5, am primit la redacţie următorul mesaj: „Vă rog informaţi-vă mai bine! NU se face nicio atribuire încă. Aşa ca ar trebui să nu mai puneţi oamenii pe drumuri. Procedura de atribuire s-a amânat «sine die»!”.

Intrigaţi, am căutat pe portalul administraţiei publice locale şi am constatat că anunţul făcut de municipalitate şi lista pe care o publicase nu mai existau, motiv pentru care am solicitat clarificări Biroului de presă.

„Referitor la solicitarea dumneavoastră vă comunicăm că lista privind atribuirea locurilor de parcare va fi postată în cursul zilei de mâine pe site-ul Primăriei, ca urmare a reconfigurării acestor locuri. De asemenea, se vor asigura locuri de parcare suplimentare pentru persoanele cu dizabilități.

Primăria municipiului Galați va reveni cu precizări suplimentare privind atribuirea locurilor de parcare după publicarea listei pe site", ne-a comunicat Biroul de presă.


Doar 32 de locuri încă disponibile în parcarea multietajată

Pe portalul Primăriei Galați a fost publicată lista cu solicitanții calificați și descalificați pentru atribuirea directă a unui abonament pentru parcarea supraetajată din Mazepa I. Documentul este disponibil urmând linkul https://www.primariagalati.ro/portal/act/lista_sol0108201.pdf.

Solicitanții calificați trebuie să se prezinte în termen de cinci zile lucrătoare la sediul Primăriei municipiului Galați din strada Domnească nr. 54, parter, pentru semnarea procesului verbal de atribuire. Atribuirea abonamentelor se va face conform art. 20 din Metodologia aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 259/25.06.2020, respectiv se va atribui câte un abonament pentru fiecare solicitant calificat, la tariful de baza aprobat prin această hotărâre.
“Atribuirea se va desfășura individual pentru fiecare loc din parcare, în ordinea crescătoare a numerelor alocate, începând cu etajul I. Persoanele calificate, care au semnat și ridicat un exemplar al procesului verbal de atribuire, au obligația să prezinte dovada achitării abonamentului pentru anul în curs în termen de 15 zile calendaristice de la semnarea acestuia. Pentru anul următor, plata se va efectua până pe data de 30 noiembrie a anului în curs, la sediile serviciului taxe și impozite locale. Mai multe detalii se pot oferi telefonic la numerele 0236307718 sau 0336102117”, precizează, într-un comunicat de presă, Primăria.
Parcarea multietajată din Mazepa dispune de un total de 214 locuri de parcare, pentru care s-au depus 201 cereri de atribuire, 182 s-au calificat, iar 19 solicitări au fost respinse pentru că nu îndeplineau criteriile stabilite prin hotărârea Consiliului Local. Pentru cele 32 de locuri disponibile se va organiza o nouă etapă de atribuire, precizează municipalitatea.

Citit 3558 ori Ultima modificare Luni, 07 Septembrie 2020 17:58

2 comentarii

  • postat de paloma Joi, 03 Septembrie 2020 23:38 5.13.194.*** Link la comentariu
    1
    5

    Ce vi se pare anormal ??? Asa primar, asa primarie asa angajati ai primariei !!! De aia a ajuns orasul asta in halul care este !!!

    Raportează
  • postat de razmerita Miercuri, 02 Septembrie 2020 07:26 86.124.205.*** Link la comentariu
    8
    19

    care e pretu

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.