Viitorul sediu al Direcției de Impozite, renovat cu bani europeni

Viitorul sediu al Direcției de Impozite, renovat cu bani europeni
Evaluaţi acest articol
(18 voturi)

Fosta clădire a BCR de pe strada Brăilei nr. 35, pe care Primăria municipiului Galați a cumpărat-o pentru a deveni sediul Direcției de Taxe și Impozite, va fi modernizată cu bani europeni. Printr-un comunicat de presă, Primăria Galați informează că a fost semnat contractul de finanțare pentru renovarea imobilului cu o suprafață de 2.700 de metri pătrați.

Primăria municipiului Galați a plătit 1.300.000 de euro pentru a deveni proprietara fostului sediu al BCR, și l-a preluat în 2022. De atunci, s-au făcut anumite reparaţii, s-au cheltuit bani pentru documentaţii şi dotări de care are nevoie clădirea, aspecte abordate la momentul respectiv.

Vestea bună este că acum are bani europeni pentru a renova imobilul. Astfel, valoarea totală a proiectului de „Creșterea eficienței energetice a imobilului din strada Brăilei nr. 35”, finanțat în cadrul Programului Regional Sud – Est 2021-2027, este de 14,7 milioane de lei, din care 11,5 milioane de lei reprezintă finanțarea nerambursabilă.

Principalele lucrări care vor fi executate presupun: reabilitarea termică, amenajarea clădirii (refacerea tencuielilor, fațadei, desfacerea straturilor de la acoperișul terasei în vederea realizării termoizolației), înlocuirea tâmplăriei, instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice și/sau termice, realizarea de rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități, montarea a două lifturi, cu capacitate minimă de 10 persoane, adaptate și pentru persoanele cu dizabilități, precum și lucrări de amenajare exterioară. Durata de implementare a proiectului este de 13 luni.

Așa cum v-am informat, la finele lunii februarie, Primăria Galați a atribuit contractul de proiectare și execuție pentru renovarea energetică a imobilului. Asocierea Moviland Met SRL - Arhideskvision a câștigat licitația organizată de Primăria Galați cu "cel mai bun raport calitate - preț", în cazul de față 8.595.200 de lei fără TVA. Termenul de realizare este de 15 luni, dintre care trei pentru proiectare și 12 pentru execuție.

Citit 3816 ori Ultima modificare Miercuri, 28 August 2024 18:11

5 comentarii

  • postat de maxim
    Duminică, 01 Septembrie 2024 13:20
    5.13.129.***
    Dar cati oameni lucreaza la "taxe si impozite" ? Nu mai bine se digitalizeaza totul si renuntam la cărătorii de hartii?
    1
    13
  • postat de Deea
    Sâmbătă, 31 August 2024 09:56
    5.13.218.***
    Adica pretul cladirii este 1.300.000€ si reparatia costa 2.800.000€? Ceva dă cu virgula…
    1
    20
  • postat de George Apostu
    Vineri, 30 August 2024 10:54
    92.87.95.***
    In cladirile pe care primaria le detinea pana acum, nu mai incapeau cei angajati si cei ce vor fi angajati in viitor, prin sistemul PCR (Pile Cunostinte si Relatii).
    2
    26
  • postat de Samoila
    Miercuri, 28 August 2024 18:53
    212.156.45.***
    Sigur, decopertati din nou după ce ați pus strat hidroizolant si smoala.
    Pe banii oameni buni, pe banii cui?
    8
    19
  • postat de Adrian
    Miercuri, 28 August 2024 17:38
    109.166.133.***
    Unde parcheaza pamenii aia care vin acolo la taxe si impozite unde? Cq
    A peste drum se mai face o cladire de birouri...
    9
    26

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro