Facilităţi pentru clienţii aflaţi în dificultate de plată

Facilităţi pentru clienţii aflaţi în dificultate de plată
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

BCR poate acorda clienţilor, în funcţie de situaţia individuală, o perioadă de graţie de trei luni la plata ratelor de credit, o reducere a ratei pe o perioadă limitată de timp sau extinderea perioadei de derulare a creditului, pentru a diminua suma lunară de plată, au declarat reprezentanţii BCR.

"Avem o experienţă extinsă în ceea ce priveşte măsurile de sprijin al clienţilor cu credite, pe care o aplicăm din 2010. Indiferent de COVID-19, în funcţie de situaţia individuală, BCR are soluţii concrete de reorganizare financiară a relaţiei cu banca: perioadă de graţie de trei luni la plata ratelor de credit; reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp; extinderea perioadei de derulare a creditului, pentru a diminua suma lunară de plată", potrivit reprezentanţilor BCR.

În cazul întreprinderilor mici şi mijlocii, în linie cu autorităţile de reglementare, vor fi prelungite facilităţile de creditare pentru capitalul de lucru care au scadenţă până la sfârşitul lunii iunie, astfel încât sa le ajute să îşi desfăşoare activitatea normal în această perioadă dificilă.

Citit 932 ori Ultima modificare Marți, 17 Martie 2020 20:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.