Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Cererile, declaraţiile şi documentele doveditoare pentru solicitarea beneficiilor de asistenţă socială acordate din bugetul de stat vor putea fi depuse online sau prin poştă electronică, potrivit unei ordonanţe publicate sâmbătă în Monitorul Oficial. Este vorba despre documente precum cele care vizează ajutorul minim garantat, alocaţia pentru susţinerea familiei, alocaţia de stat pentru copii etc. Potrivit iniţiatorilor, depunerea prin poşta electronică este opţională şi se realizează în condiţiile în care agenţiile teritoriale sau autorităţile administraţiei publice locale au dezvoltate sisteme de primire electronică.

Citit 412 ori Ultima modificare Duminică, 22 Martie 2020 18:33

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro