Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

Lista documentelor cu care contribuabilii își pot face autentificarea în Spațiul Privat Virtual (SPV) a fost completată cu încă șase noi documente, oricare din ele fiind suficient pentru a se evita deplasarea la ghișeele Fiscului.

SPV este un serviciu destinat atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică, ce permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin SPV au aceeaşi putere juridică asemenea celor comunicate prin poştă sau la ghişeu. Serviciul Spaţiul Privat Virtual poate fi ușor accesat, direct din site-ul anaf.ro, este gratuit si disponibil 24 de ore din 24.
ANAF a anunțat că lista documentelor cu care se poate face autentificarea în SPV a fost completată cu încă șase noi documente, oricare din ele fiind suficient pentru a se evita deplasarea la ghișeele Fiscului. Aceste documente sunt următoarele: 1.Notificarea privind destinația sumei de 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii și din pensii, pentru susținerea entităților nonprofit/unităților de cult (emise începând cu data de 5.03.2018); 2.Notificarea privind nedepunerea în termen a Declarației privind venitul asigurat la sistemul public de pensii (emise începând cu data de 9.10.2017); 3.Notificarea privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi _____ de către persoana fizică sosită în România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 7.04.2020); 4.Notificarea privind îndeplinirea condiţiilor de rezidenţă potrivit prevederilor art. 7 şi art. 59 din Codul fiscal sau ale Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate între România şi _____ de către persoana fizică plecată din România pentru o perioadă mai mare de 183 de zile (emise începând cu data de 7.04.2020); 5.Notificarea privind nedepunerea în termen a declarației de venit (emise începând cu data de 9.01.2017); 6.Notificarea privind nedepunerea la termen a declarației de impunere (emise începând cu data de 09.01.2017).
Rămân valabile și următoarele documente: decizia de impunere - emisă începând cu anul 2013, decizia referitoare la obligaţii de plată accesorii - emisă începând cu anul 2013, somația - emisă începând cu data de 1.01.2015, numărul scrisorii primite în anul 2018 de la Ministerul Finanțelor Publice, referitoare la înrolarea în acest serviciu.

Citit 917 ori Ultima modificare Miercuri, 03 Iunie 2020 21:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.