Call-center ANRE pentru schimbarea furnizorilor de gaze și energie

Call-center ANRE pentru schimbarea furnizorilor de gaze și energie
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat, la sfârșitul săptămânii trecute, un call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale, în contextul în care piaţa de energie electrică s-a liberalizat din 1 ianuarie 2021 şi foarte puţini clienţi casnici știu ce presupune această schimbare.

Numărul de telefon este 0374 554 265, apelabil cu tarif normal din orice reţea fixă sau mobilă. În intervalul 8,00-18,00, de luni până duminică, reprezentanţi ai ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui contract în piaţa concurenţială.

Call-center-ul este dedicat clienţilor casnici din piaţa de energie, atât electrică, cât şi de gaze naturale. Pentru a afla informaţii despre liberalizarea pieţei de energie electrică, clienţii casnici trebuie să apese pe tasta 1, după apelarea numărului de call-center. Prin apăsarea tastei 2, se pot afla informaţii despre liberalizarea pieţei de gaze naturale.

ANRE a prelungit până la 31 martie 2021 perioada în care consumatorii casnici pot încheia contracte de furnizare a energiei pe piaţa concurenţială.

Citit 1803 ori Ultima modificare Luni, 11 Ianuarie 2021 18:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.