Evaluaţi acest articol
(3 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Asistent în brokerajul de asigurări este o soluție atât pentru persoanele care și-au pierdut slujbele, din cauza actualei crize economice, sau cele care caută surse suplimentare de venit, dar și pentru companiile cu un flux mare de clienți.

În schimbul intermedierii vânzării polițelor pentru brokerul de asigurare/reasigurare asistentul va primi un comision stabilit, în baza unui contract, conform art. 2 din Legea nr. 32/2000, prin care primeşte o împuternicire, ce conferă dreptul de a întreprinde anumite activităţi, prin care să identifice segmentul de persoane fizice și juridice asigurabile și să ofere, să negocieze și să încheie contracte de asigurare.

„Profesia de asistent în brokerajul de asigurări este atractivă pentru aceia care și-au pierdut locul de muncă din cauza crizei, de exemplu cei din domeniul financiar-bancar, sau cei care au decis să își schimbe meseria fie doresc să obțină un venit suplimentar, dar și pentru companii care relaționează cu mulți clienți. Mulți asistenți în brokeraj au început part-time și au trecut, treptat, la a profesa full-time. Această flexibilitate a programului este unul din cele mai mari avantaje pe care le are asistentul în brokeraj”, explică dl. Răzvan Ursu, director executiv al Mira Solutions, broker de asigurare/reasigurare.

Primul pas constă în obținerea unei calificări în domeniu, prin parcurgerea unui curs online, urmată de promovarea unui examen de calificare organizat de Institutul de Studii Financiare. Costul cursului este de 70 lei iar taxa de examinare se ridică la 250 lei.

„După promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor, organizăm pregătiri suplimentare cu asistenții, cu scopul de a-i ajuta să își formeze un portofoliu de clienți care să le permită începerea activității de intermediere”, precizează directorul executiv al Mira Solutions.

În cazul companiilor, asistența în brokeraj poate fi o variantă conexă aproape tuturor tipurilor de afaceri, care presupune un flux mare clienți, precum:

Magazine și/sau Service-uri GSM;

Agenții de pariuri sau Loto;

Service-uri Auto/Moto, Stații ITP, Spălătorii auto – fiindcă intră în contact cu mulți posesori de vehicule, cărora le poate rezolva și problema asigurărilor de tip RCA sau CASCO;

Evaluatori bunuri imobile și mobile – Pot să ofere clienților posibilitatea achiziționării produselor de asigurare pentru bunurile respective;

Vânzări auto/moto noi sau second hand – Vehiculul nu poate părăsi magazinul fără asigurarea RCA valabilă;

Societăți de leasing, fiindcă clientul este obligat să aibă o poliță CASCO;

Birouri de turism – pot oferi clienților asigurări medicale de călătorie, contra cost sau drept beneficiu la achiziționarea vacanței.

„Din experiența noastră, asistenții în brokeraj încep să câștige bani imediat ce își încep activitatea, direct proporțional cu timpul și munca pe care le investesc, explică dl Ursu. Ne plac oamenii harnici pentru că și noi ne dedicăm 100% muncii noastre, cultivând un mediu de afaceri bazat pe etică, profesionalism și comunicare”, a încheiat directorul executiv al Mira Solutions.

(P)

Citit 240 ori Ultima modificare Luni, 22 Februarie 2021 15:31