CHAT, un nou serviciu electronic pentru contribuabili

CHAT, un nou serviciu electronic pentru contribuabili
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează, începând de luni, 22 noiembrie, un nou serviciu electronic pentru contribuabili. Serviciul CHAT, disponibil pe www.anaf.ro, se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

"Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF", se precizează într-un comunicat de presă al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice (AJFP) Galaţi.

Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de "a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară".

Citit 1051 ori Ultima modificare Luni, 22 Noiembrie 2021 00:19

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.