ANRE a început controale la furnizorii de gaze şi energie electrică pentru a verifica dacă facturile conţin toate informaţiile necesare şi dacă reclamaţiile venite de la clienţi sunt soluţionate în termenul legal, relatează Mediafax. ANRE spune că, în cazul în care clientul are neclarităţi privind facturarea energiei electrice şi a gazelor naturale, trebuie să se adreseze furnizorului care a emis factura în discuţie pentru clarificări, acesta având obligaţia transmiterii unei explicaţii clare şi uşor de înţeles a modului în care este calculată valoarea facturii, în special în cazul în care aceasta nu este bazată pe consumul real. În măsura în care consumatorul apreciază că prin răspunsul formulat nu au fost aduse clarificările necesare, el are posibilitatea să se adreseze ANRE sau altor instituţii care au atribuţii în acest sens, chiar şi instanţei de judecată. Dacă suma plătită în plus de clientul casnic în urma regularizării este mai mare de 100 de lei, atunci furnizorul este obligat să o restituie în termen de 5 zile de la data emiterii facturii de regularizare. Sumele sub această valoare vor fi compensate în contul facturilor următoare.
Controale ANRE la furnizorii de gaze şi energie electrică Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Fiscul, cu ochii pe vânzătorii online care nu plătesc taxe Șomerii gălățeni, față în față cu angajatorii. Piaţa muncii, la momentul adevărului Studenții navaliști, așteptați la întâlnirea cu VARD Brăila Peste 800 de posturi, la Bursa locurilor de muncă Se reia bursa locurilor de muncă, după doi ani de pandemie
Mai multe din această categorie: