Unii clienți vor primi trei facturi de la Electrica Furnizare

Unii clienți vor primi trei facturi de la Electrica Furnizare
Evaluaţi acest articol
(16 voturi)

O parte dintre clienții Electrica Furnizare vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi, informează compania. Una va fi factura storno pentru luna noiembrie 2021, o a doua va fi factura storno pentru decembrie 2021, iar a treia va fi o factură de corecție, care reflectă consumul la zi.

Factura de corecție este cea care conține suma de plată la zi. În cazul în care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, va regăsi această sumă în cadrul facturii sale de corecție, în dreptul liniei „Sold creditor”.

„În situația în care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, clienții urmând să primească o singură factură emisă de Electrica Furnizare”, precizează compania.

Într-un răspuns adresat „Vieții libere”, Electrica Furnizare își asigură clienții „că nu li se vor percepe penalități și nici nu vor fi deconectați pentru eventuala întârziere la plată, procesul de facturare urmând să reintre în normal începând cu luna martie. Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate și soluționate în mod particular, fără excepție”.

Compania își încurajează clienții să semnaleze orice posibilă anomalie la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau utilizând formularul de contact, ce poate fi accesat AICI.

CITIȚI ȘI: Avalanșa de facturi a blocat platforma de plată MyElectrica

Citit 9508 ori Ultima modificare Marți, 22 Februarie 2022 19:45

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.