Avalanșa de facturi a blocat platforma de plată MyElectrica

Avalanșa de facturi a blocat platforma de plată MyElectrica
Evaluaţi acest articol
(33 voturi)

Clienții Electrica Furnizare, deja îngrijorați din cauză că nu au primit facturile pe ultima lună (unii chiar pe două luni, în funcție de data de facturare – n.r.), mai au un motiv de suspans după ce și activitatea pe platforma de plată online - MyElectrica a fost întreruptă.

”În momentul de față realizăm demersul operațional de încărcare a unui volum considerabil de facturi în format electronic, motiv pentru care platforma și aplicația MyElectrica vor fi temporar indisponibile. Echipa noastră depune toate eforturile pentru finalizarea acțiunii în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere”, era, vineri, mesajul Electrica Furnizare afișat în momentul în care se încerca accesarea platformei de plată.

Facturile au fost întârziate după ce compania a trecut la un proces de recalculare a acestora, pentru a le pune în concordanță cu măsurile dispuse de autorități în ceea ce privește aplicarea măsurilor de plafonare/compensare a plăților. Așa se face că inclusiv unele din facturile deja emise au fost stornate, pentru a fi corectate și puse în concordanță cu normele în vigoare. 

Cert este că Electrica Furnizare a dat asigurări că nu vor fi penalizați clienții, nici deconectați din cauza acestor întârzieri în emiterea facturilor.

Una peste alta, mesajul de pe platforma MyElectrica este un semnal că noile facturi la electricitate sunt pe cale de a ajunge la dumneavoastră. Vorba aia: răbdare și parale să aveți, că de facturi sigur nu scăpați!

Citit 13966 ori Ultima modificare Luni, 21 Februarie 2022 00:21

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.