Creşterea accentuată a preţurilor, războiul de lângă România şi majorarea dobânzilor îi îngrijorează pe consumatorii români de servicii şi produse financiare, potrivit Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor Bancare (CSALB). În primele trei luni ale anului, 133 de consumatori au parcurs întregul proces de conciliere şi 112 au ajuns la o înţelegere amiabilă direct cu băncile sau IFN-urile, după ce au apelat la CSALB. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se observă o creştere a numărului de cazuri soluţionate prin hotărâri, 133 față de 82. În acelaşi timp, trimestrul I din 2022 este al doilea, din punct de vedere al numărului de dosare formate, adică cereri acceptate de bănci spre negociere, din întreaga perioadă de activitate a Centrului. Totodată, în primele trei luni ale anului, 112 cereri au fost soluţionate amiabil de către comercianţi, 24 cereri au fost soluţionate amiabil în relaţia cu băncile şi 88 cereri au fost soluţionate amiabil de către IFN-uri.
Mai multe solicitări de conciliere între clienți și bănci Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Parada de pe Champs-Élysées, o „veritabilă operațiune militară” Zelenski numește o femeie ca premier al Ucrainei Comandantul armatei ruse, în vizită pe frontul din estul Ucrainei Cea mai veche bibliotecă din Ungaria, ameninţată de gândaci O nouă serie de bilete de tratament balnear
Mai multe din această categorie: