Patronii GFR, mai bogaţi cu 100 de milioane de euro

Patronii GFR, mai bogaţi cu 100 de milioane de euro

Foto: Grup Feroviar Român
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
5 comentarii

Averea lui Gruia Stoica şi a partenerului său de afaceri, Vasile Didilă, gălăţenii din Toflea care au cucerit piaţa românească a transporturilor feroviare de mărfuri prin Grupul Grampet, a sporit cu 100 de milioane de euro într-un an, relevă o comparaţie între sumele prezentate în ediţiile 2011 şi 2012 ale Topului 300 Cei mai bogaţi români, realizat de revista Capital. Celor doi li se atribuie anul acesta o avere de 530-550 de milioane de euro, faţă de 420-450 de milioane de euro anul trecut.

Creşterea ar putea fi explicată prin continua extindere a operaţiunilor grupului Grampet în regiunea Mării Negre. Competitor al mamutului de stat CFR Marfă prin operatorul Grup Feroviar Român (GFR) şi prezent pe pieţele din Moldova, Ucraina, Ungaria, Serbia sau Bulgaria, Grampet îşi continuă expansiunea în Europa (Reuters a relatat în aprilie despre intenţia GFR de a prelua transportatorul feroviar de mărfuri al statului elen), dar nu neglijează Estul. Potrivit celor de la Capital, grupul condus de Gruia Stoica a semnat recent un acord de predare-primire a trenurilor la graniţa cu Turcia, ceea ce îi permite conectarea la coridorul Turcia-Iran-Pakistan, facilitându-i accesul spre Oceanul Indian.
Grupul Grampet derulează operaţiuni în sectorul transporturilor feroviare de marfă şi în sectoarele conexe - reparaţii ale materialului rulant, producţia de componente, transbordarea vagoanelor de marfă, închirierea materialului rulant, servicii de logistică şi soluţii informatice specifice domeniului feroviar.

 

Citit 5038 ori Ultima modificare Joi, 01 Noiembrie 2012 22:24

5 comentarii

  • postat de fara nume de haiduc Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 14:41 Link la comentariu
    0
    0

    exista o legatura cu adrian (stai capra)nastase care de loc e din vizuina tiganului cu nume de haiduc.de unde a avut asta bani sa cumpere locomotive si vagoane si acceptul statului sa-I incredinteze aceasta afacere?

    Raportează
  • postat de Priveghind CFR-ul si amaratii de calatori, care mai cred in el! Vineri, 02 Noiembrie 2012 09:45 Link la comentariu
    0
    0

    De notorietate este si legatura acestui specialist in dalti din Toflea ,( cunoscuta in tara , mai mult pentru palatele tiganesti si fugareala zilnica a acestei etnii cu mascatii , procurorii si cei de la ELECTRICA) cu transportul cf. de calatori.Prin judetul Galati umbla ca voda prin loboda trenurile private , pe cel putin zece trasee. Toate astea cu concursul CFR. SA , care le-a privatizat, de parca le adusese de la maica-sa de acasa . Si macar daca ar fi facut-o in folosul general si nu al buzunarului politico - personal.
    CETATENI BAGATI DE URGENTA CARUTELE , CAII SI MAGARII IN CURTE, CA VINE UN MINISTRU FLAMAND SI VA TREZITI CA SUNT VINDUTI PE DOI LEI UNUI VECIN CARE STIE BINE TABLA IMPARTIRII.
    ASTA ASA, DOAR CA SA-I RENTABILIZEZE...................... FIRESTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de vgl Vineri, 02 Noiembrie 2012 09:26 Link la comentariu
    0
    0

    Camera de supraveghere, este adevarat ce afirmi ,dar CFR nu plateste nimic si fura tot si in articol scrie ca nu presteaza numai in arealul CFR ,asa ca : totul e perfectibil numai ,,ce e al nostru al tutulora"fura fiecare cat poate!

    Raportează
  • postat de mioara Vineri, 02 Noiembrie 2012 08:48 Link la comentariu
    0
    0

    @Camera de supraveghere
    Daca tot supraveghezi, poti spune si cate locuri de munca au pastrat/creat /desfiintat CFR-ul si GFR-ul? Dar cat au investit in reabilitari , modernizari etc? Sau cat plateste GFR-ul la buget si cat ia CFR-ul?

    Raportează
  • postat de Camera de supraveghere Vineri, 02 Noiembrie 2012 08:14 Link la comentariu
    0
    0

    Imbogatiti cu subventiile primite de la stat si cu folosirea la preturi simbolice a infrastructurii. Asa se demonstreaza cat de rentabile sunt firmele private.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.