Prin identitatea vizuală, mărcile româneşti îşi consolidează poziţia

Prin identitatea vizuală, mărcile româneşti îşi consolidează poziţia
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Companiile cu capital românesc îşi consolidează poziţiile pe pieţele lor de profil, prin întărirea propriei identităţii vizuale şi de marcă. Acesta este motivul pentru care grupul Global Plast, cu o experienţă de peste 12 ani în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, a decis crearea unei identităţi vizuale de impact  şi alegerea unei strategii noi privind organizarea portofoliului de produse.

"Rebrandingul Global Plast, "partenerul de casă bună", marchează o etapă în procesul său de maturizare şi reflectă cu fidelitate filosofia şi maniera de a se raporta la piaţă şi consumator, asumându-şi poziţia de lider. Noua identitate reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia companiei. Prin noile branduri de produs se doreşte o poziţionare relevantă în piaţă şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre", a explicat dl. Dan Doroican, responsabilul Marketing al Global Plast.

Conform informaţiilor din domeniu, piaţa articolelor de unică folosinţă, menaj şi curăţenie, a soluţiilor de ambalare şi a produse din hârtie se ridică la circa un miliard de euro.

Compania bucureşteană, înfiinţată în anul 2003 cu capital integral românesc, unul dintre primii trei distribuitori din domeniu, cu filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău şi Cluj-Napoca, a decis crearea a trei trei noi branduri de produs.

Hârtia pentru uz casnic Papelino este o marcă autohtonă, care este caracterizată prin  „fineţe cu fiecare atingere” şi cuprinde batistuţe nazale, şerveţele de masă, prosoape de bucătărie şi hârtie igienică.

De la produse de menaj precum bureţi, mopuri sau lavete umede, pâna la folii şi pungi alimentare pentru stocare, Zorex este denumirea unei game complete de produse pentru uşurarea sarcinile zilnice, care aduce „ordine şi curăţenie la minut”.

Iar pentru momentele speciale, indiferent de ocazie, a fost creată gama Alabala, care cuprinde un portofoliu larg de produse de unică folosinţă (tacâmuri, veselă, caserole etc.) care face totul „simplu ca o joacă de copii”.

P

Citit 947 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.