Evaluaţi acest articol
(7 voturi)
1 comentariu

Adunarea Generală a Acţionarilor CFR Marfă a decis ca, de la 1 septembrie, să se facă o rocadă între Iaşi şi Galaţi. Atribuţiile de regională pe zona Moldova au fost preluate de Galaţi, iar Iaşiul a fost retrogradat la nivel de Centru Zonal de Marfă, aşa cum era Galaţiul până acum.

După o perioadă în care se părea că Galaţiul pierde tot ce mişcă şi că tot ce exista aici la un moment dat – la nivel de regionale, sucursale etc. ale diferitelor instituţii sau companii naţionale – primea de la Bucureşti „bilet” numai dus, nu şi întors, iată că se întâmplă şi invers. Mutarea de la Iaşi la Galaţi a Sucursalei CFR Marfă pe zona Moldova este, în primul rând, o lovitură de imagine în favoarea oraşului nostru, chiar dacă este printr-un posibil ricoşeu; Ziarul de Iaşi speculează că la baza acestei rocade între Galaţi şi Iaşi stă, de fapt, încă o „scatoalcă” din partea lui Liviu Dragnea, după „meciul” pe care acesta a fost nevoit să-l poarte cu fostul şef al filialei PSD Iaşi, Mihai Chirică. Dacă aşa stau lucrurile, evident că nimeni nu va confirma oficial. În schimb, actualul director al Sucursalei Galaţi CFR Marfă, Mihai Ştefan, a declarat pentru „Viaţa liberă” că „s-a făcut dreptate, pentru că au fost perioade când Centrul Zonal de Marfă Galaţi lucra de patru ori mai mult ca ieşenii”.

„Mutarea sucursalei de la Iaşi la Galaţi reprezintă o gradare în plus pentru noi, Galaţiul capătă statut de regională, iar Iaşiul este retrogradat. Nu sunt atribuţii suplimentare, vor fi cele pe care le-am avut până acum şi pe care le-am executat mult mai bine decât Iaşiul. Nici în privinţa salariilor personalului nu se modifică nimic, un mecanic sau un şef de manevră rămân mecanic şi şef de manevră oriunde ar lucra. Singura diferenţă apare la salariul directorului, câteva sute de lei în plus, şi la cel al contabilului-şef. Mutarea sucursalei este de fapt mai mult o chestiune de imagine, dar şi de dreptate, pentru că au fost perioade în care angajaţii CZM Galaţi lucrau de patru ori mai mult ca ieşenii, cu acelaşi număr de oameni. Şi spun asta vorbind de rezultate, de activitatea măsurată în tone/kilometri”, ne-a spus directorul Sucursalei Galaţi CFR Marfă, Mihai Ştefan.  

Ca număr de personal, Galaţiul are 501 posturi normate şi 578 de angajaţi efectiv, sau „fiinţă”, cum le spun cei de la CFR Marfă.

Citit 2387 ori Ultima modificare Joi, 14 Septembrie 2017 00:44

1 comentariu

  • postat de X Joi, 14 Septembrie 2017 10:47 Link la comentariu
    0
    9

    mi-e greu sa cred ca au 578 fiinta si 501 in organigrama; Angajare la stat peste organigrama nu cred ca se poate face !
    Cred ca e o eroare de redactare !

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.
ATENTIE: Comentariile nu se mai publica automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.