Evaluaţi acest articol
(13 voturi)
3 comentarii

Vagonul-simbol al campaniei #SEPOATE şi adaptat exigenţelor europene soseşte în acestă dimineaţă de luni, 9 octombrie, în Gara Galaţi şi va circula, până sâmbătă inclusiv, până la Bucureşti şi retur, câte o cursă pe zi. Vagonul va fi ataşat trenului InterRegio de pe ruta Bucureşti – Ploieşti – Buzău – Făurei – Brăila – Galaţi şi retur, cu sosirea în Galaţi la ora 9,36 şi plecarea din Galaţi la 14,30. Tariful de călătorie cu acest vagon va fi acelaşi cu cel al vagoanelor obişnuite, ne-a informat sindicalistul gălăţean Viorel Istrate, secretarul general al Federaţiei Naţionale Feroviare Mişcare Comercial Vagoane (FNFMCV), cea mai mare federaţie sindicală din CFR.
FNFMCV a lansat campania naţională #SEPOATE, prin care atrage atenţia asupra condiţiilor precare în care a ajuns calea ferată din România. Demersul constă într-o petiţie online şi o campanie de strângere de semnături offline şi are ca obiectiv strângerea a peste două milioane de semnături care să susțină introducerea în Proiectul de țară, inițiat de președintele României cu ocazia Centenarului România 100, necesitatea investițiilor obligatorii în calea ferată și în toată infrastructura de transport a României. Pentru că, fără investiţii capitale şi plasate corect, Calea Ferată Română va muri, spun organizatorii. Campania #SEPOATE are ca simbol vagonul omonim care a circulat deja, din 18 septembrie, pe trei regionale din ţară, un vagon de clasa a II-a, modernizat în România şi adaptat exigențelor UE, cu scaune ergonomice, mochetă, internet, radio, TV.
Gălăţeni, dacă vreţi să vă implicaţi în campania #SEPOATE, poftiţi în vagon!

Citit 8715 ori Ultima modificare Duminică, 08 Octombrie 2017 17:55

3 comentarii

  • postat de Terente Luni, 09 Octombrie 2017 13:48 86.34.180.*** Link la comentariu
    4
    13

    Singura solutie: scapati de Dragnea, alegeri online la 6 luni, reinstaurati Monarhia cu orice pret. Apoi ganditi-va sa puneti CFR-ul pe locul sau de drept; alaturi de Posta Romana, Tarom, AFDJ, etc!

    Raportează
  • postat de Petro Luni, 09 Octombrie 2017 10:32 5.13.216.*** Link la comentariu
    7
    7

    Dar oameni buni , s-a dus cineva la Domnul director al Arcelor Mittal ca sa ii spuna problema in fata si sa readuca in prim-plan acest combi at ca un principal investitor al infrastructurii feroviare ? La o adica , ar iesi si combinatul asta pe profit din traficul pe calea ferata de mare viteza plus multe alte beneficii inclusiv pentru populatie .

    Raportează
  • postat de IC Luni, 09 Octombrie 2017 09:55 82.78.125.*** Link la comentariu
    0
    11

    Se stimuleaza efectul lui Pavlov in domeniul transportului de persoane cu garniturile CFR ,salivam la asta si calatorim cu imputitele vagoane de zi cu zi....

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.