"Cele mai mici preţuri", "Cele mai bune oferte, doar în magazinele noastre", "Cel mai ieftin, doar pentru tine" sunt doar câteva dintre variantele unor mesaje promoţionale pentru care s-au aplicat amenzi şi avertismente pentru publicitate înşelătoare. În prima parte a acestui an, reprezentanţii Ministerului Finanţelor Publice au verificat 447 de societăți, din care 17 mari contribuabili, selectate în ordine descrescătoare a cifrei de afaceri, care au ca activitate principală "Comerțul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun" (cod CAEN 4711). Au fost identificate, cu acest prilej, mesaje publicitare pentru care existau premisele încălcării prevederilor Legii nr. 158/2008, în 20 de cazuri, nouă dintre aceste societăţi fiind mari contribuabili. Pentru 19 dintre ele au fost încheiate procese-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiei cu avertisment sau amendă. Poate că n-ar fi rău ca astfel de amenzi să se aplice şi pentru mesajele partidelor din campaniile electorale.
Cele mai mici preţuri - aiurea! Scris de Cristinel Luca
Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Planul lui Putin pentru „Noua Rusie” vizează graniţă cu România Vânzarea Liberty, la pachet cu Priza Dunării și laminorul de țevi sudate Emmanuel Macron: „Există posibilitatea ca SUA să trădeze” Șeful Pentagonului a pus armata americană în pericol Acord pentru „vânarea submarinelor rusești”
Mai multe din această categorie:

