Caut administrator cu bun simţ

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Oricine locuieşte la bloc intră în contact, mai devreme sau mai târziu, cu administratorul de asociaţie. Bun sau rău, administratorul primeşte salariu de la locatarii pe care ar trebui să îi reprezinte. Că sunt cazuri care fac cinste acestei meserii este adevărat. Dar, la fel de adevărat este şi faptul că există angajaţi ai asociaţiilor de locatari care uită să reprezinte interesele celor de la care îşi primesc salariul. Astfel de cazuri, din păcate, sunt din ce în ce mai des întâlnite. Auzim tot mai des despre oameni care se plâng de activitatea administratorului.

Fie că vorbim de plângeri verbale, fie că deja aceste nemulţumiri s-au concretizat în sentinţe judecătoreşti definitive şi irevocabile, problemele cu administratorii sunt un coşmar pentru mulţi gălăţeni. Unii au rămas fără căldură sau fără apă caldă sau rece pentru că administratorii au uitat să plătească facturile la utilităţi. Alţii se plâng de faptul că cel care ar trebuie să le reprezinte interesele nu vine la program sau îşi ia concediu de odihnă foarte des.

Mai sunt şi acei administratori care uită să evidenţieze în contabilitate banii încasaţi de la locatari, iar aceştia din urmă se trezesc cu penalităţi foarte mari. Gălăţenii, chiar şi cei care au deja decizii judecătoreşti, favorabile, dar nu reuşesc să le pună în aplicare, şi-au pus o ultimă speranţă în presă. Tot în jurnalişti şi în presă îşi pun speranţele şi cei care nu au avut încă curajul să apeleze la justiţie. De curând, o doamnă a venit să ne povestească cum administratorul de la bloc a încărcat cheltuielile asociaţiei cu bonuri de pastă de dinţi, cremă de ghete şi detergent de vase. Ba mai mult, respectivul domn a reuşit chiar să îşi plătească facturile personale de la gaze şi telefon cu bani din asociaţie. Disperată, femeia a venit să se plângă la presă, în speranţa că cineva va auzi strigătul de ajutor şi va lua măsuri.

„Dacă nici dumneavoastră nu reuşiţi să ne ajutaţi, atunci ne-a murit şi ultima speranţă”, a reuşit să spună femeia cu ochii în lacrimi. Noi, presa, din păcate nu avem decât puterea pe care ne-o dă pixul. Dar, scriind despre aceşti oameni nu vom reuşi nici să achităm facturile restante de la asociaţie, nici să le dăm oamenilor apă caldă sau rece, nici să îi facem cadou o porţie de bun simţ administratorului care a considerat normal să îşi cumpere produse de igienă personală din banii locatarilor. Noi putem să scriem şi să îi dăm pe aceşti administratori drept exemplu negativ. Din păcate, nu îi putem da jos din funcţii şi nici nu putem să îi schimbăm ca oameni. Că, până la urmă, doar despre asta este vorba. Despre caracterul lor de oameni care au uitat că şi ei sunt locatari la rândul lor într-un bloc şi că riscă oricând să rămână fără apă caldă sau fără căldură din cauza… administratorului.

Citit 1592 ori Ultima modificare Joi, 17 Noiembrie 2011 22:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.