Gălăţeni batjocoriţi la ei acasă

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Patronatul de la Oţelul nu dă două parale pe suporterii echipei. O nouă demonstraţie, dacă mai era nevoie de vreuna, a fost povestea cu abonamentele pentru actualul sezon. Luni seară, printr-un comunicat scris din Bucureşti, au anunţat pe site-ul oficial că ieri urmau să le pună în vânzare, de la ora 10,00, la sediul din Galaţi al clubului, la stadion şi casa de bilete principală. Care o fi „principală”, că nici măcar puţinii oameni rămaşi să lucreze pentru club din Galaţi nu ştiau despre ce e vorba. Însă, în realitate, nici urmă de abonamente, fanii adevăraţi care sezon de sezon obişnuiesc să-şi cumpere aşa ceva venind la stadion degeaba. O nouă bătaie de joc la adresa gălăţenilor, iar gafa nu fusese reparată nici după câteva ore bune. Nici măcar un anunţ amărât pe site-ul clubului, „proştilor, nu mai veniţi degeaba, că suntem incompetenţi, nu avem încă abonamentele”.

Vor înţelege vreodată oare acţionarii Oţelului că suporterii trebuie preţuiţi, că pasiunea fanilor stă la baza afacerii? Că fără pasiunea suporterilor, tribunele ar fi goale şi nimeni nu ar mai veni cu sponsori sau publicitate, n-ar mai fi rating şi adio bani din drepturile de televizare? Dacă vor realiza că fără pasiune, fotbalul nu poate exista şi, implicit, nici afacerea lor, ar fi o şansă ca gălăţenii iubitori de fotbal să nu mai fie batjocoriţi la ei acasă de unii veniţi din alte părţi.

Altfel, păţania de ieri reprezintă încă o dovadă că măsura mutării personalului administrativ la Bucureşti este o tâmpenie, că nu mai are cine să pună în practică aici lucrurile planificate la distanţă şi mai ales că nu are cine interveni repede când apar probleme ca acelea de ieri. Nu pot să nu reamintesc că o mare parte dintre cei care lucrau în administrarea clubului a fost dată afară în urmă cu câteva luni, motivându-se că acei oameni erau limitaţi profesional şi că se vrea angajarea altora, mult mai competenţi. Timpul a demonstrat cine sunt de fapt „limitaţii profesional”.

De altfel, citindu-le comunicatul de luni seară, te pufneşte râsul. Se anunţă că „fiecare abonat sau posesor de bilet va prezenta cartea de identitate pentru înscrierea pe abonament şi pe bilet a numelui şi a codului numeric personal şi a unui cod de bare, valabil pentru un singur meci sau la toate meciurile din tur. Aceste formalităţi se efectuează la casele de bilete ale stadionului Oţelul”. Oare? Chiar o să vedem casele de bilete dotate cu computere conectate între ele, soft, imprimantă? 

S-a mai precizat şi că accesul se va face pe porţi mobile, mai rămâne să o vedem şi pe asta, cu porţi mutate de la un meci la altul. Aşa-i când administrezi de la Bucureşti fără să fi fost vreodată pe stadion, n-ai de unde să ştii că e înconjurat de gard din beton.

Şi totuşi, trebuie să se termine odată cu toată această situaţie. Primarul Marius Stan şi-a asumat greşeala de a-l recomanda pe Adamescu pentru preluarea Oţelului, dar nu-i de ajuns, are datoria morală să găsească o soluţie pentru a scoate fosta campioană din toată această nebunie. Încă sperăm la o astfel de minune, pentru că varianta de rezervă, cea a promovării FCM Dunărea, sunt convins că nu va fi acceptată niciodată de generaţiile de gălăţeni care au crescut doar cu Oţelul!

Citit 1372 ori Ultima modificare Marți, 23 Iulie 2013 18:29

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.