SUBIECTE-CAPCANĂ la matematică la EVALUAREA de la clasa a IV-a

SUBIECTE-CAPCANĂ la matematică la EVALUAREA de la clasa a IV-a
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Peste 5.300 de elevi gălăţeni de clasa a IV-a au susţinut miercuri, 27 mai, evaluarea naţională la matematică. Cadrele didactice care au fost în comisiile de organizare susţin că n-au întâmpinat probleme legate de descărcarea subiectelor, experienţa spunându-şi cuvântul: "Am fost pregătiţi cu mai multe programe pentru descărcarea subiectelor, aşa că n-am avut probleme organizatorice", ne-a spus directoarea de la Şcoala Nr. 28, Camelia Bucşă.

Deşi susţin că testele au fost accesibile şi că elevii s-au încadrat în timp, învăţătorii de la clasele a IV-a cred că vor fi şi greşeli determinate fie de neatenţie, fie unor noţiuni pe care elevii nu le-au aprofundat suficient.

"Unele subiecte au fost accesibile, nu le-au ridicat probleme elevilor. Dar au fost şi cerinţe-capcană. De exemplu, li s-a cerut să calculeze cu câte grade a urcat temperatura de la minus trei grade Celsius la plus trei grade. Noi nu am lucrat cu numere negative şi am văzut că unii elevi nu s-au descurcat. Apoi, i-a încurcat şi elefantul format din figuri geometrice. Li s-a cerut să spună câte pătrate şi câte triunghiuri sunt. Erau două triunghiuri care împreună formau un pătrat. Elevii l-au numărat şi pe acela la pătrare, deşi nu trebuia", ne-a declarat Mioara Goidescu, învăţătoare la Şcoala Nr. 12

Citit 2805 ori Ultima modificare Miercuri, 27 Mai 2015 17:24

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.