Evaluaţi acest articol
(11 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

La începutul acestei săptămâni, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a semnat contractul "Supervizarea Proiectării și Execuției Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila" cu asocierea Metroul SA - Italrom Inginerie Internationala SRL - Sistema Ingegneria SRL - Arex Lider Company SRL. Valoarea contractului este de 35,17 milioane lei fără TVA.

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor finanțabile din POIM 2014 - 2020. Lungimea sa totală este de 23,413 km și cuprinde două secțiuni: drumul principal Brăila - Jijila, cu o lungime 19,095 km, și drumul de legatură cu DN 22 Smârdan - Măcin, în lungime de 4,328 km. Podul suspendat, structura principală din cadrul proiectului, va avea o lungime de 1.974,3 metri și va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52 pe drumul Brăila - Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj măsurat de la Sulina). La rândul său, drumul Brăila - Jijila va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zonă mediană și zonă de parapete. Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 și km 6+680,30, unde drumul traversează Dunărea, se vor construi două viaducte de acces în lungime de câte 110 metri fiecare. Traseul include o ramificație pe direcția sud, până la intersecția cu drumul existent Smârdan - Măcin. Aici, conexiunea de care am vorbit va fi prevăzută cu o bandă de circulație pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului Brăila - Jijila si se va intersecta cu DN 22 Smârdan-Măcin.

Citit 6195 ori Ultima modificare Joi, 16 Ianuarie 2020 23:01

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.