„Când eu nu pot să vorbesc…”

„Când eu nu pot să vorbesc…”
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Campanie de popularizare a numărului de telefon 116 111 - sesizarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului * VEZI AICI spoturile video *

Sunaţi gratuit!

Poliţia Română şi Asociaţia Telefonul Copilului au lansat în octombrie, la nivel naţional, campania „Când eu nu pot să vorbesc…”.

Scopul campaniei vizează creşterea gradului de implicare a populaţiei în semnalarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului la telefonul 116 111, serviciu gratuit gestionat de Asociaţia Telefonul Copilului.

Numărul de telefon 116 111 nu se substituite apelului de urgenţă 112, ci vine în sprijinul cetăţenilor care pot primi astfel, în plus, informaţii şi consiliere în domeniul drepturilor copilului. Mesajul este transmis prin intermediul a două spoturi video (vizibile pe site-ul ziarului).

Telefon activ 7 zile din 7, între orele 8 şi 20

Asociaţia Telefonul Copilului este activă în domeniul protecţiei drepturilor copilului şapte zile din şapte, între orele 8-20 răspunde apelurilor copiilor şi părinţilor la 116 111.

Telefonul Copilului 116 111 oferă informaţii privind promovarea şi respectarea drepturilor copiilor, consiliere cu privire la respectarea drepturilor copiilor, îndrumare către instituţiile în măsură să acorde asistenţa necesară, urmărirea modului de soluţionare a cazurilor, precum şi monitorizarea respectării drepturilor copilului în urma cazurilor înregistrate.

Citit 2139 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.