Cozi nesfârşite la Trecere Bac

Cozi nesfârşite la Trecere Bac
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

La sfârşitul săptămânii trecute, la Punctul Trecere Bac Galaţi - I. C. Brătianu, conducătorii de autovehicule au fost nevoiţi să aştepte peste o oră şi jumătate, şi pe un mal, şi pe celălalt, înainte de a traversa fluviul. Motivul este acela că, o zi întreagă, operatorul Navrom Bac nu a putut efectua curse decât cu bacul mic şi cu unul dintre cele două bacuri mari.

„Un bac mare a fost trimis la Călăraşi şi, pentru a nu rămâne descoperiţi, am închiriat unul la fel de mare de la o firmă colaboratoare, Giurgiu Nav. Proaspăt ieşit de la reparaţii, bacul închiriat a sosit, însă, la 24 de ore după plecarea bacului nostru”.

„Ca urmare, o zi întreagă am lucrat doar cu un bac mare şi cu bacul mic. Şi, având în vedere faptul că în această perioadă foarte mulţi oameni vin sau pleacă în concedii în Deltă sau pe Litoral, s-au format cozi pe ambele maluri. Ne cerem scuze tuturor clienţilor pentru neplăcerile provocate”, au declarat, ieri, reprezentanţii societăţii Navrom Bac.

Bacul mare pe care operatorul gălăţean l-a închiriat de la Giurgiu Nav este de culoare gri (FOTO) şi are o capacitate de transport egală cu bacurile mari de culoare portocalie care se aflau în exploatare la Galaţi şi dintre care a rămas doar unul.

Trebuie să mai spunem că, deşi se confruntă cu o creştere masivă a volumului de activitate în fiecare vară, în perioada concediilor, Navrom Bac nu şi-a anunţat intenţia de a suplimenta numărul de bacuri în relaţia Galaţi - I. C. Brătianu.

Navrom Bac va opera şi la Călăraşi

Bacul mare de culoare portocalie pe care societatea gălăţeană de transport fluvial l-a expediat la Călăraşi va face acolo exact acelaşi lucru pe care îl făcea la Galaţi: transportul autovehiculelor şi pasagerilor pe Dunăre. Portalul de ştiri dinCalarasi.ro vorbeşte, într-o ştire publicată pe 8 iulie, despre o nouă linie de transport cu bacul pe fluviu, care este inaugurată zilele acestea acolo.

„Utilajele şi logistica pentru amenajarea punctelor de îmbarcare (Călăraşi - Chiciu şi Ostrov) au plecat deja spre Călăraşi, urmând ca sâmbătă şi duminică să fie organizată infrastructura de trecere pe ambele maluri. Pentru început, trecerea se va face cu un singur bac, cu o capacitate de transport de 50 autoturisme simultan, apoi, în funcţie de necesar şi de rezultatele financiare ale operaţiunii, este posibil ca transportul să se execute cu încă două bacuri. Programul de funcţionare avut în vedere este de 16 ore, zilnic”, se arată în ştirea apărută vineri pe fluxul dinCalarasi.ro.

Noi un singur lucru n-am înţeles: de ce s-a trimis un bac de la Galaţi la Călăraşi? Nu era mai simplu ca cel de la Giurgiu să se oprească la Călăraşi, în loc să vină la Galaţi?

Citit 1960 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.