Accident mortal pe digul Galați - Brăila

Accident mortal pe digul Galați - Brăila

GSDG
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
5 comentarii

Un șofer a murit în urma unui accident rutier produs în această dimineață, pe fondul unei depășiri riscante. Mașina condusă de bărbatul de 40 de ani, din Brăila, se îndrepta spre Galați. Pe sensul său de mers, a apărut brusc un microbuz condus de un gălățean, care s-ar fi angajat într-o depășire riscantă, fără să se asigure.

Impactul frontal i-a fost fatal șoferului brăilean, în timp ce gălățeanul și singurul pasager din microbuz au suferit leziuni minore.

Potrivit polițiștilor, în impact a mai fost antrenată și mașina pe care gălățeanul a încercat să o depășească, aceasta fiind lovită de remorca microbuzului.

Poliția Rutieră Brăila a deschis un dosar penal pentru ucidere din culpă.

Citit 14875 ori Ultima modificare Vineri, 26 Octombrie 2018 00:36

5 comentarii

  • postat de IC Luni, 05 Noiembrie 2018 07:04 79.116.100.*** Link la comentariu
    0
    3

    @Digul ar trebui dublat..digul nu a fost proiectat si executat cu mult inaintea lui Ceusescu .La inundatiile din 1970 a fost spart pe doua portiuni ,ca de altfel si DN2B si calea ferata Barbosi-Braila pentru evacuarea apei partunse din Siret ,in zona confluientei cu Buzaul , a fost reparat si reprofilat , operatiuni care nu au nici o legatura cu transformarea digului in sosea. Dorinta si vointa lui Constantin Dascalecu( legenda spune ca Ceusescu nici nu ar fi vrut sa auda de asa ceva si nici nu a stiut ) fost prim secretar pcr la regiunea si apoi judetul Galati , a facut posibila transformarea ,mai mult ilegala ,a digului in sosea. Digul a fost latit ,la profilul actual ,de doua societati ,dinspre Braila ,IEELIF Galati ,cu pamant luat di zona Fabricii de caramida , iar dinspre Galati Intreprinderea de Constructii hidrotehice ( mai tarziu s-a numit Hidrotehnica )de unde s-au luat fondurile este un mister si asa trebuie sa ramana . In viziunea lui C D. pe dig trebuiau sa circule si tramvaie rapide care sa lege cele doua orase .... nici dupa 30 de ani nu au dat la pace orgolii provinciale tampite..ele doua orase

    Raportează
  • postat de Observator Sâmbătă, 27 Octombrie 2018 09:49 89.136.1.*** Link la comentariu
    1
    15

    Din toate comentariile de pana acum rezulta ca vinovate pentru accident ar fi autoritatile si nu soferul care intra pe contrasens. Indiferent de starea drumurilor, soferii trebuie sa fie RESPONSABILI atunci cand se urca la volan. Toate accidentele se datoreaza soferilor pentru ca nu respecta conducerea preventiva! Daca drumul e prost nu te grabesti, mergi incet, casti bine ochii in jur si asa mai departe...

    Raportează
  • postat de cetatean Vineri, 26 Octombrie 2018 05:53 82.78.255.*** Link la comentariu
    7
    16

    Nu se dubleaza benzile de circulatie pentru-ca nu vor , de la revolutie si pina acum daca faceau un km pe a IL TERMINAU PINA ACUM DAR NU SE VREA . Gargara tot timpul pentru voturi si iesiri la TV ca un miracol al facerii de bine si dupa aia gata se uita tot.cind ajung unde vor ,

    Raportează
  • postat de Digul ar trebui dublat, pentru a avea două benzi pe sens ! Joi, 25 Octombrie 2018 18:00 213.233.101.*** Link la comentariu
    4
    29

    Digul a fost proiectat ca dig, pe timpul lui Ceaușescu chiar fiind interzis să se circule pe el. Acum dacă tot se circulă pe el, adaptat circulației și este de bine, de ce nu dublează digul pentru a fi două benzi pe sens, chiar cu o bandă de rezervă pentru refugiu în caz de pană, defecțiune tehnică ?

    Raportează
  • postat de IC Joi, 25 Octombrie 2018 16:53 188.24.236.*** Link la comentariu
    14
    31

    Si acest accident trebuie decontat guvernantilor din ultimii 29 de ani si in mod deosebit din ultimii 6 ani ,ani in care nu s-a facu absolut nimic pentru imbunatatirea si siguranta drumurilor care acced la Galati .In mult trambitatul Master Plan ,drumul expres Braila Galati este agatat de :
    indicativ DX6
    Denumire Milcovia Expres
    Lungime (km) 102.00
    Sector Focsani - Galați - Giurgiulești
    Valoare mil.euro fără TVA 399.84
    Perioada de punere în aplicare 2021-2023
    Finanțare FEDR
    Si evident ca nu este nici o speranta pana prin 2023 . De ce oare nu sunt decidentii cu capul pe pamant si nu actioneaza in ineresul oamenilor , de ce atata timp cat pe dig se circula bara la bara , sunt atatea ccidente ,nu fac mai intai ,pana in 2020 ,portiunea de drum Braila Galati ? Raspunsul la aceasta intrebare este clar ,nu le pasa de cetatenii din Braila si Galati fiindca oricum ii voteaza....

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.