Evaluaţi acest articol
(3 voturi)
1 comentariu

După ce contractul încheiat cu Poşta Română având ca obiect încasarea facturilor de energie electrică a încetat, Electrica Furnizare SA a pus la dispoziţia clienţilor săi numeroase alte opţiuni pentru plata facturilor: online, prin Oficiul Virtual (pe site-ul www.electricafurnizare.ro); la casieriile punctelor comerciale Electrica; la bancă, în numerar, prin direct debit, internet banking, la automatele multifuncţionale sau prin alte instrumente bancare; la terminalele multiplată din reţelele Rompay, Qiwi şi ZebraPay; de pe telefonul mobil, prin serviciul M-Pesa de la Vodafone; la centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution; la comercianţii care afişează siglele PayPoint, PAYZONE; prin serviciul Westaco Express, la staţiile OMV, la magazinele Orange. Conform reprezentanţilor Electrica Furnizare, în curând, compania le va oferi clienţilor săi un canal nou de plată, printr-o aplicaţie mobilă.

Lista şi informaţiile privind unităţile bancare partenere şi adresele punctelor Electrica de încasare pot fi consultate pe www.electricafurnizare.ro, secţiunea Plată facturi.

Citit 7654 ori Ultima modificare Joi, 22 Septembrie 2016 16:57

1 comentariu

  • postat de Adrian Vineri, 23 Septembrie 2016 12:07 5.2.205.*** Link la comentariu
    2
    6

    Eu de 3-4 ani ii tot intreb de ce imi trimit factura prin posta. Am cont online. E indeajuns.De 3-4 ani ii intreb de o aplicatie mobila. Sunt ultimii. Toti furnizorii au aplicatii mobile. Engie, Rds, Oroange, Telekom, Vodafone.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.