Fructele, legumele și brânzeturile, ”vedetele” post-izolare

Fructele, legumele și brânzeturile, ”vedetele” post-izolare
Evaluaţi acest articol
(5 voturi)

Măcelarii și comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină, conform unui studiu derulat de Mastercard și citat de Mediafax.

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali, pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal. Aproape doi din trei (62%) spun că intenționează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar și după ce restricțiile au fost reduse. 29% dintre aceștia spun că au simțit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alți 44% au declarat că în viitor vor mânca și vor bea în localurile din apropierea casei, pentru a le ajuta își repornească afacerea. Saloanele de coafură și frizerie se numără și ele printre afacerile care estimează creșteri ale activității, 47% dintre oameni afirmând că au așteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare. Totodată, pe parcursul stării de urgență, românii s-au orientat către mijloacele tradiționale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceștia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenționează să îl folosească în continuare.

Citit 2339 ori Ultima modificare Joi, 16 Iulie 2020 20:54

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.