Fasolea și beneficiile ei pentru sănătate

Fasolea și beneficiile ei pentru sănătate
Evaluaţi acest articol
(5 voturi)

Consumul de fasole oferă multiple beneficii organismului. Aceasta este bogată în antioxidanți și conține cantități importante de molibden, implicat în procesul de detoxifiere.

Fasolea este o sursă importantă de fibre și proteine și are un indice glicemic scăzut. Aceasta produce inhibitori de alfa-amilază care ajută la reglarea depozitelor de grăsime din organism, dar conține și magneziu, un mineral esențial pentru menținerea unei stări optime de sănătate. Fasolea este bogată în minerale, cum ar fi acidul folic, magneziu și fier.

Fierul este un supliment energetic natural și este foarte indicat în special femeilor, care manifestă deficit de fier, mai ales în timpul menstruației sau al sarcinii. Un alt avantaj al consumului de fasole îl reprezintă numărul mic de calorii. O cană de fasole  poate oferi peste 50% din cantitatea zilnică recomandată de fibre.

Deși multe persoane evită să includă în dieta lor fasolea din cauza flatulenței, aceste boabe sunt de fapt utile pentru prevenirea constipației.

Citit 502 ori Ultima modificare Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 23:56

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.