Contract de 33,6 milioane de lei pentru 20 de autobuze hibrid. Licitaţie lansată

Contract de 33,6 milioane de lei pentru 20 de autobuze hibrid. Licitaţie lansată

Unul dintre autobuzele hibrid pe care autorităţile l-au testat anul trecut
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
4 comentarii

Până pe 2 septembrie 2019, Primăria Galaţi aşteaptă oferte în cadrul licitaţiei lansate pentru achiziţia a 20 de autobuze hibrid, nou-nouţe, de mare capacitate. Valoarea estimată a contractului este de 33,6 milioane de lei fără TVA, iar criteriul de atribuire este "cel mai bun raport calitate-preţ".

Mult-aşteptatele autobuze hibrid fac, în sfârşit, obiectul unei licitaţii lansate ieri în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Este vorba despre un lot de 20 din cele 50 de autobuze hibrid pentru care aleşii locali şi-au dat votul acum mai bine de un an. Potrivit unui comunicat transmis redacţiei, municipalitatea doreşte autobuze de 11,5 - 12,5 m lungime, cu trei uşi, cu o capacitate de transport de minim 90 călători, cu podeaua coborâtă, posibilitate de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, aer condiţionat, camere video, sistem GPS și instalaţii pentru echipamentele de e-ticketing. Conform caietului de sarcini, mijloacele de transport trebuie să aibă în dotare un motor diesel Euro VI, iar pentru alimentarea acestuia se va utiliza un sistem de stocare a energiei electrice bazat pe supercapacitori.

"Este încă un pas important pe care îl facem pentru modernizarea transportului public în comun. Autobuzele hibrid de tip diesel/electric vor trebui să îndeplinească condiţii speciale de fiabilitate, securitate, confort, protecţie ambientală, la nivelul normelor europene actuale", a transmis Ionuţ Pucheanu, primarul municipiului Galaţi.

Citit 2112 ori Ultima modificare Sâmbătă, 03 August 2019 00:01

4 comentarii

  • postat de Iulia Sâmbătă, 17 August 2019 17:54 81.17.27.*** Link la comentariu
    0
    0

    Vrem si tramvaie noi, mai nenea si tanti alesilor de prin primarie. Le tot asteptam tocmai de cand s-a scris prin ziare ca licitatia deschisa de primaria Galati pentru achizitia noilor tramvaie a fost castigata de Astra Vagoane Arad cu mirificele lor tramvaie Imperio Eco si premiate international pentru fiabilitate, noile tramvaie Imperio Eco. S-a tot scris ca licitatia deschisa de primaria Galati pentru achizitia noilor tramvaie a fost castigata de Astra Vagoane Arad, iar de atunci, pauza...nimic...tot asteptam si asteptam noile tramvaie moderne in transportul public local. Licitatii peste licitatii facute aiurea, anulate si rasanulate doar pentru a pierde timpul degeaba, iar galatenii tot rabda si inghit in sec fiind lasati cu ochii in soare.

    Noile tramvaie Imperio Eco:

    http://www.agir.ro/pictures/img_prima_articol/810_tramvaiul-imperio-eco-prezentat-la-bucuresti_1.jpg

    https://www.manager.ro/dbimg_small/articole_320/856497a_img.jpg

    https://img.wall-street.ro/images/galleries/1491/18637_640.jpg

    https://img.wall-street.ro/images/galleries/1491/18636_640.jpg

    https://img.wall-street.ro/images/galleries/1491/18635_640.jpg

    Ziarele titrau: "Comenzi pentru livrarea noilor tramvaie Imperio Eco pe cinci piete europene."

    "Super-tramvaiul Imperio Eco, produs in Romania asigură toate standardele de confort necesare călătorilor, fiind dotat cu instalaţie de climatizare, podea joasă, care, facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, scaune tapiţate şi echipamente care asigură costuri reduse..."

    "Imperio Eco, cel mai ieftin tramvai de ultimă generaţie, produs de Astra Vagoane Arad în colaborare cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti, a fost prezentat marţi la fabrica Astra - RATB din Capitală."

    "Tramvaiul Imperio Eco, produs în România."

    "Tramvaiele Imperio iau drumul Europei, fiabilitate, consum redus de energie."
    Deci iata Europenii pot aprecia fiabilitatea si calitatea produsa in Romania in ceea ce priveste tramvaiul modern, numai noi romanii cumparam ca pr_ostii de prin afara tarii.

    "Tramvaiul Imperio Eco, fabricat de Astra Vagoane."

    "acest tip de tramvai asigură standardele de confort necesare călătorilor, fiind dotat cu instalaţie de climatizare, podea joasă, care facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, scaune tapiţate şi echipamente pentru costuri reduse de exploatare şi mentenanţă.
    De asemenea, tramvaiul este dotat cu un SISTEM DE RECUPERARE A ENERGIEI, care asigură funcţionarea aerului condiţionat fără costuri suplimentare in marile centre urbane"

    Tramvaiele Imperio Eco, tramvaie de ultimă generaţie PRODUSE ÎN ROMÂNIA. Unde vor circula..."

    Raportează
  • postat de Gabriela Vineri, 02 August 2019 12:39 81.12.149.*** Link la comentariu
    15
    3

    Nu cred ca trebuiau luate autobuze hibrid asa de mari.
    Sunt multe perioade din zi cand actualele troleibuze circula cu mai putin de un sfert din capacitate!
    Transurb si Primaria au un management f. prost la acest capitol..

    Raportează
  • postat de Raabis Ștefan Bădiță Vineri, 02 August 2019 12:31 82.208.137.*** Link la comentariu
    2
    7

    Mai comentati? Favoriti pt aceasta livrare sunt cei de la Mercedes Conecto Hibrid.


    Da, in total avem asa:

    17 troleibuze Skoda Solaris 26Tr (pt. traseele 101, 102, 103, 104)
    20 minibuze Karsan Jest (pt. 13, 14, 15, 16, 25, 30, 31)
    40 autobuze BMC Procity (pt. traseele normale gen 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 29, 105)
    20 autobuze hibrid (pt. traseele normale gen 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 29, 105)
    8 tramvaie Astra Autentic (pt. traseele 7, 39 si 44)
    __________________________

    Mai urmează:

    10 tramvaie Astra sau Durmazlar
    30 autobuze hibride
    posibil să mai sosească niște troleibuze.

    Așadar și prin urmare, în maxim 2 ani vor circula în Galați 18 tramvaie noi, 90 de autobuze noi, 17 troleibuze noi, 20 minibuze noi, adunate însemnând 145 de mijloace nou-noute. Din punctul meu de vedere, primarul Pucheanu si-a respectat promisiunea unui sistem de transport modern. Se vor repara si restul liniilor de tramvai, se va moderniza depoul 1 și reteaua de troleibuze care va fi modernizata si extinsa (proiectele astea fiind pe SICAP).

    Raportează
  • postat de Mihai Vineri, 02 August 2019 09:19 213.218.53.*** Link la comentariu
    7
    9

    Acum "avem" atat de multe incat le-am pierdut numarul..."avem deja" 40 de autubuze care vor veni in noiembrie, plus circa 8-18 tramvaie plus autobuzele astea hibrid ("20 din totalul de 50")..adica 90 de autobuze plus cele 17 troleibuze Skoda, plus viitoarele tramvaie si eventual alte cateva noi troleibuze....

    Nici nu le mai pun la calcul pe aceste 10 tramvaie care vor fi luate "pleasca" de la Min. Dezv. Regionale...

    https://www.viata-libera.ro/politica-administratie/121479-zece-tramvaie-noi-pentru-galati-de-la-ministerul-dezvoltarii?utm_source=projectagora.com&utm_medium=referral&utm_campaign=contentdiscovery&utm_term=articlefooter&utm_content=relatedarticles


    PS: Azi dimineata de la Ireg, dupa 15 min de asteptare (ca deh, doar avem program de vara/vacanta elevi) de abia am reusit sa ma urc intr-un 18 (din cele vechi, inalte la treptele din spate)...doar cateva furnici mai incapeau si cu mine...am sters un pic cu tricoul praful usii de la mijloc, dar nah, asta e, mai facem mofturi...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.