Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
7 comentarii

Suspendată de trei ori, licitaţia pentru proiectarea şi construcţia marii centuri ocolitoare a Galaţiului are, în sfârşit, ofertanţi. Este vorba despre asocierea SC Arcada Company SA - Terna SA, asocierea Astaldi SPA - SC Tancrad SRL, asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnotrade SRL şi firma Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi. Numele celor patru ofertanţi ne-au fost comunicate de către vicepreşedintele PNL Victor Paul Dobre, deputat de Galaţi.

"Marea centură ocolitoare a Galaţiului, la mila Sfinţilor Constantin şi Elena!", scriam în ediţia de luni, 18 mai, a ziarului "Viaţa liberă", despre licitaţia lansată de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Şi asta pentru că, pe 21 mai, la ora 15,00, urma să expire perioada de depunere a ofertelor pentru proiectarea şi construcţia variantei de ocolire.

Iată că licitaţia nu a mai fost suspendată, nici anulată, iar patru oferte au fost depuse pentru contractul cu o valoare estimată de 899.555.992 de fără TVA. Conform CNAIR, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.

Aşa cum aţi mai putut citi în "Viaţa liberă", varianta de ocolire ar urma să lege Giurgiuleştiul de localităţile Vânători şi Traian. Conform documentaţiei prezentate, investiţia ar urma să se deruleze astfel: 12 luni pentru proiectare şi 42 de luni pentru construcţia şoselei, în lungime de 33,6 km. Garanţia lucrărilor este între 3 şi 5 ani, în funcţie de perioada ofertată în cadrul factorului de evaluare.


Asocierea SC Arcada Company SA - Terna SA, Asocierea Astaldi SPA - SC Tancrad SRL, Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL - SC Tehnotrade SRL şi Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi au depus oferte în cadrul licitaţiei lansate pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Galaţi. Este vorba, despre marea centură ocolitoare a Galaţiului, a cărei licitaţie a fost suspendată de trei ori până acum.

Numele celor patru ofertanţi ne-au fost comunicate de către vicepreşedintele PNL Victor Paul Dobre, deputat de Galaţi.   

Trebuie spus că SC Arcada Company SA, Asocierea Astaldi SpA - Tancrad SRL, Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL au depus oferte şi pentru contractul de proiectare şi execuţie a drumului expres Brăila - Galaţi!

Revenind la procedura derulată pentru varianta de ocolire, potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice. 

Reamintim că valoarea estimată a contractului este de 899.555.992 de fără TVA, iar durata este de 12 luni pentru proiectare şi 42 de luni pentru construcţie. În lungime de 33,6 km, varianta de ocolire ar urma să lege Giurgiuleştiul de localităţile Vânători şi Traian. Criteriul de atribuire a contractului este „cel mai bun raport calitate – preţ”.

Achiziţia va fi finanţată din fonduri ale Uniunii Europene, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare – POIM, la fel ca drumul expres Brăila-Galaţi.

Vom reveni.

Citit 5799 ori Ultima modificare Duminică, 24 Mai 2020 10:48

7 comentarii

  • postat de radu Luni, 25 Mai 2020 08:57 81.12.150.*** Link la comentariu
    0
    3

    Daca ne uitam mai atent pe harta, Judetul Tulcea este parte componenta a Republicii Moldova

    Raportează
  • postat de Sorinel Sâmbătă, 23 Mai 2020 08:47 82.76.238.*** Link la comentariu
    7
    5

    Stupide comentariile.Pe terenurile cui trece ma?Tu stii cu cat te despagubesc astia pentru teren?2 lei metru patrat intravilan.Daca mai ai si o casa pe el, iti dau 5000-10000 de euro si te dau afara.Ia cumpara tu unul din terenurile ce urmeaza sa fie expropriate daca te dai smecher.Sa vedem ce afacere profitabila faci.Altu zice ca a fost anulata, desi in articol zice clar suspendata.Altu da si data finalizarii.Asta e drum de facut in 4 maxim 5 ani daca nu castiga turcii licitatia ca restul sunt firme bune, Astaldi,UMB,Arcada.De unde 2030?

    Raportează
  • postat de Eu Sâmbătă, 23 Mai 2020 08:23 213.233.103.*** Link la comentariu
    1
    7

    Il contrazic putin pe Iron IQ.Drumul este vital pentru Galati!Ar pune extraordinar în valoare Șantierul Naval,viitorul terminal multimodal,zona liberă și parcul industrial(bineinteles cu alta administrație a orașului, care sa le pună în functiune).Ar putea genera totodata o extraordinară dezvoltare industriala orașului în acea zonă și totodată ar putea face din Galati un mare hub logistic, având în vedere poziția la granița est UE și cele trei țări despărțite de 500m de granița.S ar putea produce un nou pol de dezvoltare a orașului,după combinat,o contrabalansare economica.O zona care ar putea lejer genera 10000 locuri de munca.Dar,pentru asta trebuie viziune la primărie,Cj si parlamentarii de Gl.Iar acum nu le avem!(Nu inteleg nici eu de ce drumul nu face joncțiunea cu drumul expres,ca doar n o prelua dn 25 tot acest trafic).

    Raportează
  • postat de Iron IQ Sâmbătă, 23 Mai 2020 00:13 90.68.85.*** Link la comentariu
    9
    16

    Un drum care pleacă de nicăieri si ajunge niciunde, care in loc sa descongestioneze tranzitul si sa inbunatateasca conexiunile orașului cu infrastructurile de transport, nu rezolva mai nimic.
    Orasul porturile, combinatul, zonele industriale, toate rămân departe de un drum care trece prin mijlocul câmpului.
    Nici macar nu iese la Sendreni, macar conecta mai bine spre Brăila.
    Un proiect preliminar cate pare ca trece pe unde trebuie doar ca sa treacă pe terenurile cui trebuie.
    Sunt tare curios sa știu cine sunt proprietarii actuali ai acestor terenuri si de ce in loc de un drum practic se va face (daca se face) un drum născut mort.

    Raportează
  • postat de paloma Vineri, 22 Mai 2020 23:38 5.13.175.*** Link la comentariu
    5
    13

    A fost anulata doar de trei ori... Pana atunci incalziri de glezne; sa vedem care-i cel mai tare sponsor la alegerile parlamentare si abia atunci vom afla si castigatorul !!!

    Raportează
  • postat de Nicu Vineri, 22 Mai 2020 20:48 62.231.94.*** Link la comentariu
    1
    23

    SUNTEM IN LUNA MAI 2020. Se finalizeaza lucrarile la drumul prin curtea Politiei de Frontiera ?
    Cert este că, dacă, până în mai 2020, Primăria municipiului Galaţi nu va realiza artera de legătură prin curtea Poliţiei de Frontieră, atunci terenul de 8.602 metri pătraţi, pe care drumul ar trebui să-l străbată, se va întoarce de drept în domeniul public al statului. Şi praful se va alege de investiţia pentru care autorităţile fac demersuri din 2005 încoace! Deci in luna mai 2020 terenul se intoarce in domeniul public al statului. Sau interesul a fost ca Politia de Frontiera sa-si ,, vada sacii in caruta" (statia de carburant, platforma acesteia, rampa necesara pt. spalarea autovehiculelor si caile de acces la obictivele din incinta) pe banii primariei , ce ma conteaza restul lucrarilor...asa va ramane pana la urmatoarea interventie (daca va fi). Nu se doreste sa fie deranjate de trafic ,,linistea" birourilor , pentru ca asa vor muschiul lor. Se putea degreva de aglomeratie de pe Bvd. Otelarilor si str. Victor Valcovici, care la ore de varf (mai ales intervalul orar 15-18) sun sufocate de trafic. Pacat, mare pacat".

    Raportează
  • postat de manager Vineri, 22 Mai 2020 20:09 89.137.136.*** Link la comentariu
    2
    7

    Data finalizarii: 2030.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.