Evaluaţi acest articol
(25 voturi)
12 comentarii

SC Arcada Company SA, Asocierea Astaldi SpA - Tancrad SRL, Asocierea Mavgo Holding SRL - SC Aqua Parc SRL- SC BDU Maxi Construct SRL – Hydrostroy AD, Rizzani de Eccher SpA, Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL sunt cei cinci ofertanţi care se bat pentru contractual de proiectare şi execuţie a drumului expres Brăila - Galaţi.

Numele ofertanţilor înscrişi până ieri, 29 aprilie - data limită de depunere a ofertelor - au fost făcute publice într-un comunicat de presă de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Reamintim că lungimea estimată a traseului este de aproximativ 11 km, iar valoarea estimată a contractului este de 530.312.447,16 lei fără TVA.

Durata contractului este de 94 luni și cuprinde 10 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a acestora.

„Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor ofertată de operatorul economic desemnat câștigător. Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice”, precizează CNAIR.

Rămâne de văzut dacă licitaţia se va încheia cu succes, având în vedere sincopele procedurii de până acum. Lansată pe 3 octombrie 2019, suspendată pe 31 octombrie 2019, repusă în desfăşurare pe 3 martie 2020 şi suspendată pentru a doua oară, pe 10 aprilie, licitaţia a fost reluată pe 16 aprilie. Nu trebuie uitat nici că drumul expres le este promis gălăţenilor şi brăilenilor de ani de zile, fiind aprobat de Guvern în septembrie 2008.

Citit 16053 ori Ultima modificare Sâmbătă, 02 Mai 2020 15:21

12 comentarii

  • postat de Cris Luni, 04 Mai 2020 12:57 86.25.32.*** Link la comentariu
    8
    3

    Chiar e nevoie de inca un drum intre doua sate parasite ?

    Raportează
  • postat de Corona Duminică, 03 Mai 2020 11:50 188.24.245.*** Link la comentariu
    4
    8

    Și surpriză..sc Tancrad câștiga licitația...la mustață cu cei cu Aqua Park..(pe bune asta e firmă de făcut drumuri și poduri?)..Si viata merge înainte..

    Raportează
  • postat de Inginer constructor pensionar Vineri, 01 Mai 2020 20:46 89.137.136.*** Link la comentariu
    8
    15

    Problema e cine o sa intretina atatea poduri si sosele si alte lucrari in orasul asta si in judet ca forta de munca e limitata si nu prea o sa mai fie deloc in viitor. Ii vedeti pe tinerii care se nascu cu calculatorul in mana ducandu-se la vopsit poduri hobanate sau dand la lopata pe santier? Chiar si cei de la tara pleaca in stainatate la cules pe 2000 de euro.
    Alta problema cu lucrarile astea e ca se incep dar se termina peste foarte mult timp deoarece nu e un termen de finalizare. Daca ei spun in 3 ani se va face in 5 pt ca nu au oameni suficienti si utilaje ca sa faca rapid lucrarile. Firmele iau multe lucrari dar impart putinii oameni si la fiecare lucrare se munceste cate putin si nu se mai termina lucrarile. Asta inseamna trafic blocat mult timp, praf, poluare. Primaria trebuie sa spuna: faci lucrarea in 3 ani altfel platesti pt intarziere. Firmele la fel trebuie sa evalueze situatia si sa aiba oameni si utilaje sa se incadreze in acesti 3 ani. Pe vremea mea o astfel de lucrare era gata in maxim 2 ani. Chinezii, nemtii sau japonezii o pot face intr-un an.
    S-au demolat acele garaje dar trec ani de zile pana se fac parcarile acolo. Acele lucrari in maxim 4 luni ar trebui gata iar siderurgistilor pana in septembrie ar trebui sa fie gata dar sunt oameni putini.

    Raportează
  • postat de Marius Vineri, 01 Mai 2020 12:50 82.137.14.*** Link la comentariu
    13
    5

    Daca poza este corecta atunci înseamnă că de la soseaua națională se va înălța un pod peste acel depou CFR și peste Siret ,va fi destul de înalt și foarte lung, mai bine de la calea ferată (cea de la intrarea pe dig) se putea face un al doilea dig la 10_20 metri de actualul (distanta nici nu conta nu trebuia să fie neapărat paralel cu actualul)se puteau face 2 benzi,nu se încurcă traficul actual se făcea în liniște ajungea și la intrarea pe podul de la Brăila și când se finaliza ,digul actual devenea sens unic Brăila-Galati și celălalt dig devenea sens unic Galați-Braila

    Raportează
  • postat de Galatean Vineri, 01 Mai 2020 12:46 78.96.81.*** Link la comentariu
    16
    7

    Ba, ia mai stati acasa, papagalilor!

    Pe drumuri bune, circuls numai oameni destepti!

    Voi, ce sunteti, mamelucilor?!!

    Este usor sa critici, dar ia bagati de seama, conglomeratele astea de mafioti, numite partide, pe care le votati inconstient, nu ei au ultimul cavant?!!

    Fiecare cu interesul sau!

    Chinezii daca veneau, aveau un singur scop: sa munceasca organizat, corect si cinstit; isi luau banii, ura si la gara!

    Mafiotii sunt la celalt pol; comisioane, ignorarea pretului licitat, tocmai ca sa fure cat mai mult!

    Asa stau lucrurile, si, atat timp cat statul nu le da peste mana, adio mama si n-am cuvinte!

    Continuam sa fim de rasul lumii; cei mai corupti din Europa, cum spun americanii.

    Raportează
  • postat de eu Vineri, 01 Mai 2020 10:34 89.137.230.*** Link la comentariu
    12
    28

    Atat drumul asta cat si Centura Mica sunt frectii la picior de lemn.(pe principiul"na ca le am facut si la moldoveni").Adevarata importanta pentru infrastructura si dezvoltarea Galatiului(si a zonei), sunt aeroportul international,centura mare si o lagatura directa la Autostrada Soarelui.Pe care noi nu le vom apuca.Poate nepotii nostri(de pe alte meleaguri insa).

    Raportează
  • postat de Georgel Vineri, 01 Mai 2020 09:21 185.100.87.*** Link la comentariu
    7
    29

    Ce-are așa-zisul ”drum EXPRES”, care o ia de-a dreptul peste actuale terenuri agricole, cu lucrarea de lărgire a unui drum existent, de la marginea orașului, respectiv ”șoseaua de centură”, mai nou completată și cu numitul pod?

    Să ne mai mire faptul că nimeni nu sesizează ideea că acest așa-zis ”drum EXPRES”, în fapt nu e deloc ”promis gălățenilor”, el servind de fapt negălățenilor? Și asta nu pentru a ajunge EXPRES în Galați, ci pentru a completa OCOLIREA acestuia și pe axa Galați-Brăila, nu doar pe axele celor două variante ocolitoare a Galațiului, actuala mică (cea care se lărgește) și viitoarea mare variantă ocolitoare (cea care se va lungi peste alte terenuri agricole) a urbei gălățene?

    Atenție gălățeni! Aici vi se servește un mare fake-news pentru voi! Căci acest drum este într-adevăr EXPRES, dar nu pentru voi, adică pentru vreo scurtare a actualului drum Galați-Brăila de la malul Dunării (față de care, în fapt, este o dată și jumătate mai lung), ci este EXPRES pentru negălățenii care vor să OCOLEASCĂ Galațiul, măi oameni buni!

    Raportează
  • postat de Mihai Vineri, 01 Mai 2020 09:00 86.124.205.*** Link la comentariu
    4
    21

    La extinderea UPU de la Spitalul de Urgenta le trebuie 15 luni. Daca lucrarea s-ar fi facut cu o firma din China sigur in max 2 luni ar fi fost gata cu toata deplasarea intregului parc de utilaje. Dar in Romania sunt alte proceduri dupa cum a spus presedintele cand a fost vorba despre constructia unui spital. La noi in pas de tango, unu inainte si doi inapoi. In Galati este moda ca lucrarile sa fie castigate cam de acelasi grup de firma, termenele sunt foarte largi pentru a putea sa mute un mic numar de personal de la o lucrare la alta. Nu au nici un interes la faca angajari masive (poate nici NU au de unde cu migratia fortei de munca in afara) si nici multe lucrari nu sunt in Galati. Si nici in alte judete mu se pot duce pentru ca dau peste alte firme locale. Noi sa fim sanatosi.

    Raportează
  • postat de Infrastructura mare Joi, 30 Aprilie 2020 23:02 5.13.193.*** Link la comentariu
    6
    15

    Nu e aceeasi sosea exitenta. E noua.
    Dar da intr-una veche. Adica ori te duci la Tecuci pe 2 benzi, ori intri in Galati prin inghesuitul sens giratoriu de benzinaria lui Durbaca. De aici poti sa faci stanga pe drumul de centura cu 4 benzi si pod HOBANAT. Asa da. Va lega doua poduri, unul la Braila peste Dunare si unul la Galati peste nimic (dar hobanat!) . Sa nu zicem ca la noi nu se fac proiecte de infrastructura.

    Raportează
  • postat de DorianKld Joi, 30 Aprilie 2020 15:58 188.25.63.*** Link la comentariu
    20
    23

    2 ani lucrări de execuție pentru 11 km .. pentru un drum deja existent, care bănuiesc că nu trebuie decât lărgit și foarte bine consolidat după aceea. Posibilă inaugurare după toată conjuctura asta: 2027, 2028, ...

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Joi, 30 Aprilie 2020 12:39 86.34.180.*** Link la comentariu
    29
    55

    Ce mare chestie sa mai largesti o sosea deja existenta? Facem atata tam -tam, pt. orice fleac, uitand de anii cand la Galati se construia un bloc cu 10 etaje intr-un an , sau se faceau edificii precum cladirea ce adaposteste azi Universitatea Galati, sau Prefectura!
    Privesc cu neincredere la macheta viitoarei " centuri galatene" , devoalate publicului larg, ca o mare realizare.
    Imaginatia nu-mi da voie sa trec peste inutilitatea absoluta ce se intrevede din punerea in opera a ceea ce se vede in aceasta macheta.
    Cand treci prin Brasov si vezi ce inseamna drum de centura, parca iti vine sa urli cu gura pana la urechi, daca compari ce vor sa faca galatenii nostri alesi, cu ce-au facut brasovenii. Cum sa construiesti un pod atat de scump, doar ca sa ocolesti un supermarket(Lidl) si cateva boredeie ? Mai bine am fi folosit banii respectivi pt. consolidarea viaductului, care se va darama peste noi, in loc sa aruncam banii pe fereastra.
    Un pod ar fi trebuit, dar sa porneasca de la Metro, si sa -l duca pana la Tirighina, nu panarama asta de lucrare inutila. Ne vom face de rasul Tarii, asa cum ne-am facut si cu alte lucrari de mantuiala, precum sensul giratoriu cu sigiliul lui Rares, sau sensurile ce delimiteaza cimitirul Catusa, lucrari care nu au rezolvat decat intr-o mica proportie marile asteptari. Si cu costuri enorme... Traim in tara lucrului prost facut si scump platit!

    Raportează
  • postat de Baterie Joi, 30 Aprilie 2020 12:35 86.124.206.*** Link la comentariu
    19
    33

    Mda, cred ca o sa ne ajute mult acest drum... 11 km.... Va fi bun pt navetiști.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.