Evaluaţi acest articol
(15 voturi)
14 comentarii

Noile trasee ale mijloacelor de transport în comun au fost aprobate miercuri, 31 martie 2021, de Consiliul Local, şi vor intra în vigoare de la 1 aprilie 2021, anunţă Primăria municipiului Galaţi. Biroul de presă al administraţiei locale ne-a dat asigurări că noile grafice de transport vor fi afişate curând pe site-ul Transurb. Tot de la 1 aprilie, biletele tradiționale, cu două călătorii în valoare de patru lei, vor fi retrase de la vânzare, intrând în vigoare titlurile de călătorie cu tarif orar (abonament și bilet cu cod QR). Conform Primăriei, călătorii care dețin bilete vândute până la 1 aprilie 2021 (fără cod QR) le vor utiliza până la data de 30 aprilie 2021, dată după care aceste bilete sunt anulate.  

Trasee nou înființate

Traseul 40: Bariera Traian – Limita municipiului Galaţi (Metro);

Traseul 41: Dimitrie Cantemir – Capăt Micro 19.

"Punerea în funcțiune a noului mod de a taxa călătoria, la 60 de minute, precum și necesitatea optimizării rețelei de transport au făcut posibilă înființarea a două trasee, 40 și 41, care să unească două puncte de interes mai îndepărtate (limita municipiului Galați – Metro și Dimitrie Cantemir) de cele mai apropiate terminale ale municipiului de unde pleacă numeroase alte linii de transport cu conectivitate în toate punctele de interes. Practic, călătorii din aceste zone vor beneficia la același cost ca și până acum de un transport la o frecvență de maximum 10, respectiv 6 minute", transmite Primăria.

Trasee modificate

Traseul 10: Capăt M19 – Damen cu trecerea pe tur pe Bdul. Galați – Bdul. Dunărea – str. Incubatorului;

Traseul 12: Piața Centrală – Bariera Traian;

Traseul 17: Capăt Micro 19 – Bariera Traian;

Traseul 27: Capăt Micro 19 – Centru cu intrare din str. Domnească pe str. Gării - str. N. Bălcescu;

Traseele 30 şi 31: Capăt Micro 19 – Borcan/Cartier Barboşi trasee unificate alternativ;

Traseul 35: Piața Centrală – Bariera Traian;

Traseul 38: Cartier Locuințe sociale Micro 17 – Capat Micro 19, dar cu modificarea returului pe acelaşi traseu cu turul;

Traseul 102: Capăt Micro 19 – Bariera Traian;

Traseul 104: Ţiglina III – Bariera Traian.

Toate celelalte trasee rămân neschimbate.

Iată cum argumentează administraţia locală necesitatea acestor schimbări: "Traseele 10, 12, 17, 27 și 35 au fost scurtate la unul sau ambele capete, dar suplinite de înființarea celor două trasee, 40 și 41. Călătorii acestor trasee le vor găsi cu o frecvență ușor îmbunătățită, iar conectivitatea cu traseele 40 și 41 va fi una foarte bună datorită frecvenței de 10 și 6 minute ale acestora din urmă. Traseele 30 și 31 își vor păstra itinerarul, dar pentru creșterea eficienței ele se vor uni, păstrând numere diferite, dar mutând ponderea curselor spre Cartierul Barboși, mult mai solicitate, în paralel cu reducerea curselor spre zona Tirighina, la cursele esențiale, dar suficiente pentru nevoia de mobilitate din această zonă. Traseul 38, relativ nou în graficul de transport, va suferi o modificare firească și solicitată de destinatarii săi, respectiv va avea returul pe aceleași străzi cu turul, câștigând în acest fel și la retur obiectivele de interes ale turului și creând astfel premisele câștigării și mai multor călători. Traseele 102 si 104, trasee dedicate troleelor, vor fi prelungite de la Parcul CFR până la Bariera Traian ca urmare a prelungirii și amenajării liniei de contact în acest terminal, creând astfel premisele ajungerii cu aceste 2 trasee într-un punct de interes mult mai solicitat de călători decât Parcul CFR".

Instrucţiuni de utilizare a biletului temporar de călătorie [detalii]

Citit 5463 ori Ultima modificare Vineri, 02 Aprilie 2021 20:35

14 comentarii

  • postat de Elena Voinea Vineri, 09 Aprilie 2021 09:22 213.177.14.*** Link la comentariu
    0
    0

    Locuitorii cartierului Traian Nord trebuie sa schimbe doua trasee ca sa poata ajunge la piata, spital, sau alte locatii. Trebuia sa lasati traseele asa cum erau, chiar daca circulau mai rar, nu sa puneti traseul 40, care se invirte in cerc, cu cite 3 personae. Aici sunt copii, oameni care au servicii. Este vorba de timp si bani.

    Raportează
  • postat de George Luni, 05 Aprilie 2021 20:06 89.136.76.*** Link la comentariu
    0
    0

    ADERIN NU A MAI FOST SCOASA NICI O LINIE

    Raportează
  • postat de George Luni, 05 Aprilie 2021 20:05 89.136.76.*** Link la comentariu
    1
    0

    e 1 euro,dati 1 euro LICEUL 9 circula Linia 7

    Raportează
  • postat de cala Vineri, 02 Aprilie 2021 07:59 78.96.59.*** Link la comentariu
    0
    4

    Soferii autobuzelor se incapataneaza sa nu respecte orele de sosire in statii prevazute in orarele publicate in presa (de cele afisate de indicatoarele din statii nici nu se poate vorbi, sunt varza). Dimineata si seara, profitatand de circulatia mai relaxanta pe strazi, apasa accileratia pana la fund si de multe ori ajung in statie si cu 5 minute mai devreme decat trebuie. Omul civilizat, nu are de unde stie ca autobuzul a trecut si sta apoi aiurea prin statii inca 15-45 minute, ca asa vor muschii soferilor.

    Raportează
  • postat de Galatean Joi, 01 Aprilie 2021 21:29 5.13.244.*** Link la comentariu
    1
    4

    Azi a fost bucuria Taximetristilor , afacerea a mers din plin.

    Raportează
  • postat de 1 euro,dati 1 euro Joi, 01 Aprilie 2021 12:44 5.13.150.*** Link la comentariu
    1
    8

    Pai si daca vor sa ajunga elevii pana la Liceul Anghel Saligny spre viaduct????Bagati macar vreo 2 autobuze scolare de la toamna!!!!!
    Unii elevi dupa ce ca nu sunt ajutati,mai sunt si impiedicati indirect sa ajunga la scoala!!!!!!
    Iar cu biletul de 1 euro sa va fie rusine,jecmanitorilor!!!!

    Raportează
  • postat de Eu Joi, 01 Aprilie 2021 10:41 46.97.176.*** Link la comentariu
    0
    9

    A reușit cineva să cumpere bilet din aplicație?
    La mine scrie "funcționalitatea de cumpărare bilet va fi disponibila in curând".
    Cu alte cuvinte aplicația sufletului e complet inutilă.
    Bine că au avut grijă să pună anunțuri prin care e promovată aplicația asta prin mașini.

    Raportează
  • postat de George Joi, 01 Aprilie 2021 10:31 89.136.76.*** Link la comentariu
    1
    3

    Galatean cel mai liber ai avea pe combinatia 27 cu 104 dar dezavantajul e ca 104 vine si ala mai greu

    Raportează
  • postat de George Joi, 01 Aprilie 2021 10:12 89.136.76.*** Link la comentariu
    0
    2

    Galatean 27 combinat cu 102, 105 sau 18 Ai un traseu pe o ruta mai libera de trafic si cu o frecventa buna singurul dezavantaj e aglomerati din 102, 105 sau 18

    Raportează
  • postat de George Joi, 01 Aprilie 2021 10:08 89.136.76.*** Link la comentariu
    1
    2

    Galatean Si ce e asa greu sa fie utilizat 27 pana la pocoava si 102 sau 105 sau oricare altul pe traseul Potcoava-Parc CFR?

    Raportează
  • postat de Galatean Joi, 01 Aprilie 2021 03:39 5.13.244.*** Link la comentariu
    1
    14

    Era bine ca 27 sa fie lasat pina la Parc CFR , fiind singura ruta pe varianta de pe strada Otelarilor care duce pina acolo fiind accesibil pentru elevi si studenti si ce-i ce muncest pina in acea zona si invers , ar fii o ideie foarte buna , pina la urma primaria ajuta si taximetristii intr-un anumit fel dar cu perdea ,

    Raportează
  • postat de George Joi, 01 Aprilie 2021 02:39 89.136.76.*** Link la comentariu
    3
    2

    ADRIAN Nu a mai ELIMINAT nici un traseu.

    Raportează
  • postat de George Joi, 01 Aprilie 2021 02:38 89.136.76.*** Link la comentariu
    2
    3

    Nu a mai scos nici un traseu.

    Raportează
  • postat de ADERIN Joi, 01 Aprilie 2021 00:33 5.13.162.*** Link la comentariu
    0
    26

    Daca tot oferiti aceste date ne-am bucura sa stim si cate autobuze sunt pe traseu. Pe de alta parte daca autobuzul 9 a fost scos si 104 merge pana in bariera ar fi normal sa mai fie adaugate trolee sau mai multe autobuze nr 37 care vor fi pline de acum. Adica antidistantaresociala, legat...daca ma intelegeti. Pe mine asta ma intereseaza.

    Domnule primar daca tot ati facut marea schimbare in transportul acesta vreau domnule sa aud si eu sau macar sa va vad, intalnesc o data, de doua ori in trasportul in comun, sa vedeti ce zic oamenii, ce parere au, fie pro/contra, iesiti domnule din primarie si mergeti pe jos, vorbiti cu oamenii, nu doar in campanie. Creati domnule un site expre, o pagina aparte( nu doar facebook s.a.), ca fiecare cetatean sa va aduca la cunostinta despre o idee viabila , coerenta, si atasatil fiecarei informari din pliantele de pe autobuze ( vezi tarifele si tipurile de abonanent ), ( informarea despre plata impozitului ), cititile, raspundetile( legat ). Fiti domnule ceva mai activ. Parca am obosit doar cu mici interviuri, comunicate... .
    Multumesc.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.