Facilitățile Electrica pentru plata facturilor la energie, pe o pagină dedicată

Facilitățile Electrica pentru plata facturilor la energie, pe o pagină dedicată
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

Compania Electrica Furnizare anunță că a creat o pagină dedicată informării cu privire la facilitățile acordate consumatorilor de energie electrică și gaze naturale. Pagina oferă detalii cu privire la modul de acordare a facilităților aferente sezonului rece: plafonare, compensare, exceptare de la plată și măsuri de protecție a consumatorilor vulnerabili.


Având în vedere prevederile legale în vigoare, Electrica Furnizare anunță că a demarat o serie de optimizări ale sistemului informatic de facturare, care să permită evidențierea în cadrul facturilor de energie a compensării, plafonării, exceptării de la plată și a măsurilor de protecție a consumatorilor vulnerabili.
„Astfel, deși facturile de energie electrică și gaze naturale emise de Electrica Furnizare aferente consumului realizat în intervalul noiembrie - decembrie 2021 nu conțin momentan mențiuni cu privire la plafonare, compensare, exceptare de la plată și măsurile de protecție a consumatorilor vulnerabili, compania își asigură clienții de faptul că vor beneficia de facilitățile prevăzute de lege pentru toată perioada de aplicare a acestora. Facilitățile neacordate de la începutul lunii noiembrie 2021 și până în prezent vor fi oferite clienților noștri, retroactiv și integral, după citirea echipamentelor de măsurare a energiei, odată cu regularizarea consumului pentru întreaga perioadă de aplicare a măsurilor de sprijin, respectiv noiembrie 2021 - martie 2022”, se arată într-un comunicat remis de companie.
Pentru a veni în sprijinul clienților, Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată informării acestora, cu privire la facilitățile acordate consumatorilor de energie electrică și gaze naturale. Pagina poate fi accesată la adresa: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2021/compensare-plafonare-facilitati/.  
Pagina oferă, de fapt, răspunsuri la o serie de întrebări frecvente. De aici puteți afla, de exemplu, că perioada pentru care se acordă compensarea energiei electrice și a gazelor naturale este 1 noiembrie 2021 – 31 martie 2022, pentru aceeași perioadă aplicându-se și plafonarea prețurilor. Tot de aici puteți afla modul în care poate fi identificată compensația în factură: este evidențiată cu semnul „minus” în fiecare factură/anexă a facturii de energie electrică sau gaze naturale emisă pentru perioada de consum noiembrie 2021 - martie 2022. Consumatorii pot afla de pe pagina Electrica Furnizare în ce condiții pot beneficia de scutirile de mai sus. Nu în ultimul rând, este explicat ce se întâmplă dacă în factura emisă în cursul lunii noiembrie nu sunt evidențiate aceste facilități.

Citit 4519 ori Ultima modificare Marți, 11 Ianuarie 2022 00:39

4 comentarii

  • postat de Mihai
    Miercuri, 12 Ianuarie 2022 11:44
    5.13.212.***
    D-voastra ati scris: "Pentru a veni în sprijinul clienților, Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată informării acestora, cu privire la facilitățile acordate consumatorilor de energie electrică și gaze naturale. Pagina poate fi accesată la adresa:..."
    Urmand pasii am ajuns la rezultatul ca pagina nu este adresa consumatorilor casnici, ci doar IMM, spitale, PFA-urilor, etc. Si atunci pentru ce atata reclama? Pe batranii nostri pensionari cu pensii mici cu cei ajuta asta? Nu e o bataie de joc la adresa romanilor si o scoatere de ochi, ca vezi Doamne, Electrica respecta legea si s-a digitalizat?
    0
    5
    Raportează
  • postat de ss
    Luni, 10 Ianuarie 2022 14:50
    5.13.202.***
    Jenant mesajul, traducerea......deoarece suntem incompetenti incat sa va oferim facturile conform legii va informam ca veti beneficia de plafonare/compensare ulterior, cand o sa fim capabili sa le calculam!
    Asta in timp ce mai exista furnizori care nici macar nu e necesar sa aplice plafonare si compensare deoarece pretul este sub cel de la care se acorda compensarea!
    0
    11
    Raportează
  • postat de cetatean
    Luni, 10 Ianuarie 2022 12:50
    136.255.148.***
    foarte frumos. dumneavoastra trebuie sa ne tineti la curent cu ce aflati, apoi o sa decidem,
    1
    3
    Raportează
  • postat de das
    Luni, 10 Ianuarie 2022 00:13
    89.137.231.***
    Va trebui sa renut la curent electric. Nu imi mai pot permite sa il platesc. E prea scump. Automat voi renunta si la calculator, electrocasnice , tv.
    Toti cei care nu veti mai putea plati facturile uriase va rog sa imi dati un mesaj. Saptamana viitoare voi pleca la Calarasi pentru o investigatie.
    6
    6
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.