Femeie ATACATĂ şi MUŞCATĂ de maidanezi în Grădina Botanică. Dovada că autorităţile NU-ŞI FAC DATORIA

Femeie ATACATĂ şi MUŞCATĂ de maidanezi în Grădina Botanică. Dovada că autorităţile NU-ŞI FAC DATORIA
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Tânăra, în vârstă de 36 de ani, a fost transportată de urgenţă la spital de către fratele său


Ceea ce „Viaţa liberă” a semnalat în repetate rânduri cu privire la maidanezii din Grădina Botanică s-a confirmat: câinii fără stăpân, protejaţi de Nicolae Bacalbaşa şi Paraschiva Vintilă (consiliera sa), reprezintă un real pericol pentru vizitatorii şi angajaţii Complexului Muzeal de Ştiinţele Naturii. Cinci-şase câini extrem de agresivi, dintre cei prezenţi în Grădina Botanică, au făcut, sâmbătă, prima victimă umană.

De la cursul de ikebana a ajuns la spital

Elena Mocănaşu, în vârstă de 36 de ani, a trecut, în weekendul care tocmai s-a încheiat, prin adevărate clipe de groază în Grădina Botanică, după ce a fost atacată şi muşcată de mai mulţi maidanezi agresivi. Tânăra pleca de la cursul de iniţiere în ikebana, găzduit de instituţie în perioada martie-iulie, şi se îndrepta către ieşirea dinspre Ţiglina a Complexului Muzeal de Ştiinţele Naturii, când a fost înconjurată de patrupede, agresată şi muşcată de piciorul stâng.
"Pe aleea principală, în zona rondoului dinspre Ţiglina s-a întâmplat. Marele meu noroc a fost că am avut blugul destul de gros, căci altfel cred că îmi sfâşia piciorul, rămânea cu o bucată de carne în gură. Vă imaginaţi ce s-ar fi întâmplat dacă eram cu fetiţa mea, de doar doi ani şi jumătate? Eu nu mă prea tem de câini, sunt crescută la curte, dar tot am intrat în panică. Dacă în locul meu ar fi fost o fetiţă, o făceau praf. Nu este deloc normal ca într-un astfel de loc, în care te simţi relaxat şi în siguranţă, să ai parte de aşa ceva”, ne-a spus Elena Mocănaşu.

Tatăl Elenei Mocănaşu ne-a pus la dispoziţie documentele medicale care atestă muşcătura suferită de tânără


Tânăra a reuşit, în final, să scape din colţii patrupedelor şi l-a sunat pe fratele său, care a transportat-o iniţial la Spitalul de Urgenţă din Galaţi, după care a mers la Spitalul de Boli Infecţioase, acolo unde i s-a prescris şi un tratament pentru a se face bine. "Vreau să se înţeleagă faptul că eu nu am şi nu am avut niciodată nimic cu aceşti câini vagabonzi. Doi la sută din veniturile mele erau direcţionate, în fiecare an, către „Ajutaţi-l pe Lăbuş”. M-am abţinut mereu în ceea ce priveşte controversata lege contra lor. Însă, între un câine şi fetiţa mea, de exemplu, sau oricine altcineva, nu pot alege câinele. Este o logică simplă. Probabil că a trebuit să ajung în acest punct, pentru a-mi fi clar, pentru a putea face o alegere. Am înţeles că domnul Bacalbaşa a mandatat un gardian special pentru a păzi câinii din Grădina Botanică, să nu dispară, să nu fie agresaţi... Întrebarea mea este: pe noi şi pe copiii noştri cine ne protejează de aceşti câini?!”, a spus Elena Mocănaşu.


Fişa medicală întocmită de Spitalul Judeţean de Urgenţă Galaţi

Răspuns halucinant al consilierei lui Bacalbaşa: „Poate a visat”!

Paraschiva Vintilă, consiliera preşedintelui Nicolae Bacalbaşa, ne-a oferit un răspuns de-a dreptul halucinant, atunci când i-am semnalat incidentul grav de sâmbătă: „Nu ştiam de lucrul acesta. Nu s-a raportat absolut nimic. Să vină cu dovezi, m-am săturat de vorbe. Să demonstreze cu acte de la medic, cu tot ce trebuie. Niciun gardian de la noi nu a spus nimic. Dacă se dovedeşte că aşa este, vom găsi o soluţie. Oricum, vom găsi. Totuşi, am dreptul să nu cred, poate a visat că a fost muşcată”.

Iată de unde a pornit scandalul: Consiliera preşedintelui Bacalbaşa a interzis Ecosal să ridice maidanezii din Grădina Botanică

Citit 4556 ori Ultima modificare Luni, 12 Mai 2014 19:26

59 comentarii

  • postat de adi
    Sâmbătă, 28 Februarie 2015 14:03
    188.26.231.***
    io sunt cutofil si vreau cat mai multi maidanezi pe strada ca sa va muste si ma doare in pix ca voi sunteti muscati.
    0
    0
    Raportează
  • postat de adi
    Sâmbătă, 28 Februarie 2015 14:03
    188.26.231.***
    io sunt cutofil si vreau cat mai multi maidanezi pe strada ca sa va muste si ma doare in pix ca voi sunteti muscati.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Miss G
    Miercuri, 21 Mai 2014 20:55
    79.115.100.***
    Și în cazul acesta tot bunica este de vină nu? Rușine autorităților!
    0
    3
    Raportează
  • postat de iulia
    Luni, 19 Mai 2014 15:49
    5.12.238.***
    Cât de criminali, cât de psihopaţi, cât de cretini, cât de dobitoci, cât de jegoşi, cât de idioţi, cât de retardaţi, cât de mizerii umane, cât de psihopaţi, cât de sadici, cât de mizantropi, cât de paranoici, cât de schizofrenici, cât de bătuţi în cap, pot fi unii ca să dorească pe străzi câini maidanezi, care pot oricând să muşte, să sfâşie, să mutileze sau să ucidă oameni nevinovaţi?
    Vedeţi cum arată acest copil atacat de un câine? Ce-i făcuse copilul câinelui?

    Câinele l-a atacat în mod parşiv, mişeleşte, pe la spate, copilul nici măcar nu ştia că se apropie de el vreun câine, deci nu l-a provocat, nu i-a făcut absolut nimic câinelui.

    Jeremy Triantafilo, un băieţel din California, Statele Unite, se afla afara în faţa casei, plimbându-se cu bicicleta. În timp ce băieţelul se juca, câinele unuia dintre vecini a scăpat şi a venit glonţ la micuţ. A sărit pe copil, apucându-l mai întâi de picioare, trântindu-l la pământ. A început să-l tragă de picioare, l-a scuturat, l-a smucit încercând să-l sfâşie cu o ferocitate specifică acestor câini, doar se trag din lupi. Băieţelul s-a ales cu răni pe picioare, lăsate de muşcăturile adânci ale câinelui. I s-au pus copci.

    Mai ziceţi că aceşti câini pe care îi ridicaţi în slăvi sunt mai buni decât oamenii? De ce sunt mai buni decât oamenii? Pentru că se mănâncă între ei atunci când îşi calcă teritoriul? Pentru că atacă mişeleşte în mod parşiv pe la spate, fără măcar să latre întâi de avertizare?

    Cam asta au păţit şi cei 3330 de copilaşi muşcaţi, sfâşiaţi sau mutilaţi de câinii din Bucureşti. Vă imaginaţi prin ce traume au trecut acei copii? Vă imaginaţi că au avut nevoie de copci, de operaţii, de injecţii dureroase. Vă imaginaţi că au rămas cu semne sau mutilaţi şi traumatizaţi pe viaţă?

    3330 de copii : 366 zile = aproximativ 9 copii/zi muşcaţi de câini în capitală în anul 2012.

    Pentru teroriştii psihopaţi care doresc maidanezi pe străzi, sunt puţini aceşti copii muşcaţi sau chiar nu contează absolut deloc, pentru că în concepţia lor avem şi pedofili, violatori, criminali, şoferi beţi şi analfabeţi plus alţi infractori, deci de ce să nu avem încă un pericol un plus, cel al câinilor maidanezi. Oare ţările civilizate din Europa au eradicat întâi pedofilii şi apoi au eradicat câinii maidanezi? Nu mai există pedofili în Norvegia, Germania, Italia, Spania, Franţa şi alte ţări civilizate?

    Trebuie să stăm cu haitele de “lupi” pe străzi, doar pentru că avem pedofili sau doar pentru a-şi hrăni pofta de sânge nişte psihopaţi fanatici, care urăsc rasa umană?
    2
    4
    Raportează
  • postat de PAULA
    Joi, 15 Mai 2014 14:16
    98.116.21.***
    NU AM JIGNIT PE NIMENI u jignita ,de fapt ce pot cere ,numai asta stiti ,sa jigniti,sa radeti de oameni ,sa radeti de oamenii cu dizabilitati ,de copii strazii ,va dati mari ca stiti engleza ,si o folositi mai tot timpul ,folositi produse din afara ,afirmati ca vreti traiul ca in tarile civilizate ,dar nu doriti sa acceptati schimbari in bine atat pentru oameni cat si pentru animale !cainii vor fi mereu pe strada ,ii veti omora cu otrava si cu bate in cap ,ca in evul mediu ,dar ,nu ii veti starpi ,pentru ca vor aparea altii pe strazi ,din cauza oamenilor care nu isi vor steriliza cainii ,ii vor abandona!
    7
    2
    Raportează
  • postat de @Paula
    Miercuri, 14 Mai 2014 19:00
    5.13.143.***
    P(a)ula.cred ca esti excitatqa la maxim si vad ca se revarsa abundent intalepciunea din tine, esti amuzant de proasta cu patosul tau zelos pentru caini,dar tu nu intelegi nimic, esti prototipul cretinului progresist. Nici cainii nu au nevoie de un asemenea spirit militant.
    2
    10
    Raportează
  • postat de Adela
    Miercuri, 14 Mai 2014 15:33
    109.102.90.***
    Vrem idependenti!
    Toate partidele au dezamagit.
    Va sanctionam pe 25 mai.
    Aruncam la tomberon 15 partide politice.
    Alegem 8 independenti.
    Puterea este la noi acum, o folosim.
    VOTAM DOAR INDEPENDENTI!!!
    0
    6
    Raportează
  • postat de Paula
    Miercuri, 14 Mai 2014 14:05
    98.116.21.***
    vad mereu ca strigati sa luam cainii de pe strada,dar voi luati copii strazii ,batranii ai nimanui ,romii ,boschetarii?daca tot iubiti atat de mult oamenii....!REPET ,cainii nu au ajuns pe strazi parasutati de extraterestri .tot din cauza oamenilor ,care I-a inmultit si abanonat,de fapt ,mentalitatea de acum 500 de ani nu se poate schimba cu una cu doua !Sunt curioasa cati dintre voi a facut ceva ptr acei de pe strada ,dar treceti pe langa ei si va uitati cu scarab ,cati dintre voi v-ati uitat cu mila si compasiune la un om cu dizabilitati .?ptr astia ce faceti voi ?dar guvernul?Nu va mai dati mari si tari ,ca ,mai bine va directionati banii ptr altceva ,nu o s ase intample asta niciodata ,nu o veti face si nici acel govern nu va aplic alegea sterilizarii obligatorie ,iar voi mergeti inainte la biserica ,faceti matanii ,si va rudagati si instigate la ura ,crima .....
    14
    3
    Raportează
  • postat de o galateanca civilizata
    Miercuri, 14 Mai 2014 12:55
    79.116.96.***
    Rezolvati aceasta problema.Este inadmisibil ! Pe strada Traian de la Baia Comunala .spre Piata Centrala e plin de caini vagabonzi care te ataca.Chiar langa apt.viitorului Parlamentar European, Dan Nica pe care l-am atentionat personal asupra acestui lucru atunci cand iesea din locuinta de serviciu, acum cateva luni si mi-a raspuns ca inca nu era votata legea.Acum ce mai spui, domnule Nica? La Parlamentul European vei lua si cainii vagabonzi care ne distrug sau mergi acolo ca sa scapi de ei? Sa astepti mult si bine votul meu si a celor 5 membri ai familiei mele.Va rog sa imi urmati exemplu, cei ce va simtiti cu adevarat galateni civilizati.
    3
    11
    Raportează
  • postat de cetateana si minora din copacul Gradinii Botanice care au sunat la 112
    Miercuri, 14 Mai 2014 06:53
    5.13.138.***
    Noi comentam si ei se distreaza probabil citind aceste comentarii. Sa BLOCAM siteul Antena 3 si Victor Viorel Ponta cu articolele din ziarul Viata Libera...copy-paste in paginile de Facebook ...poate se sesizeaza cineva. Este ULITOR cate scandaluri la adresa acestui personaj si NIMENI nu se implica. ORI sunt in gasca si ne cred prosti ORI sunt AUTISTI.. Daca am fi fost cetateni needucati ne-am fi fscut dreptate singuri pentru cei dragi noua...in mancare CEVA dar ne rugam de autoritati sa rezolve o problema DIN buricul targului NU pe camp, maidan, padure....o GRADINA BOTANICA....este CRIMINAL ce se intampla. ZERO respect pentru CETATEAN!!! Care este FISA POSTULUI pentru acesti conducatori de judet si muncipiu? Pentru ce atributii isi primesc salariile?
    1
    12
    Raportează
  • postat de PAULA
    Miercuri, 14 Mai 2014 03:05
    98.116.21.***
    In primul rand ,sunt galateanca dar nu mai locuiesc de ani de zile acolo,desi revin des ,si nu sunt msucata de caini ,traiesc in una din tarile pe care voi le scoateti in evidenta ca,fiind civilizate ,sunt civilizate ptr ca acele guverne dau legi adecvate atat ptr oameni cat si ptr animale !Pe landa meseria pe care o am ,mai lucrez si la un adapost ,CU ADEVARAT ca sa fii HINGHER in aceasta tara civilizata trebuie sa ai liceul ,si cursuri speciale ptr a lucra cu animalele si pe deasupra si control annual la psiholog;va inteleg frustarile ,acei caini nu au ce cauta pe strada ,dar nici omorati aiurea ,ptr ca nu au nici o vina ca au fost abandonati si ca ,sau nascut multi pe strada!Vorbiti de bani si ca nu doriti s afaceti donatii ptr adaposturi ,.la-sa ca faceti donatii "ptr govern parlamentari(care au ajuns s afie mai multi de cat in parlamentul SUA)europarlamentari.Ati vazut ce salariu au?Spune ti ca ,eu n uiubesc oamenii ,dar voi cum ii iubiti?De cate ori ati donat ceva la cineva de pe strada?De cate ori dat ceva d emancare la orfani ...am mai zis o ,si o zis ,ne certam degeaba aici ,ptr ca nici voi nici noi ,iubitorii de animale ,nu suntem de vina ,ci guvernul ,legile care nu se aplica ,SA ZICEM CA O SA_I OMORATI PE TOTI SI MA VOI RUGA PTR EI
    17
    6
    Raportează
  • postat de miticadragomir
    Miercuri, 14 Mai 2014 00:30
    5.13.153.***
    DARAMATI GARAJE SI FACETI LOC MAIDANEZILOR , FACETI TARCURI SI INTROBAGATI TOTI POLITICIENII INCOMPETENTI CU TOT CAINI ... CA TOATA LUMEA E ... JAVRA !
    P.S.: PE GIGI BECALI PASTRATI-L ACOLO CA E DUS !
    2
    6
    Raportează
  • postat de om al cetatii
    Marți, 13 Mai 2014 22:40
    5.13.170.***
    Nu ies la vot daca nu adunati cainii.Sa votam ce?Sa ne manance cainii!
    Si eu am fost atacata de javre.
    Nu se va face nimic,inca se fac bani de pe urma lor.
    Cine-i iubeste sa-i ia acasa!
    1
    15
    Raportează
  • postat de Teach
    Marți, 13 Mai 2014 22:05
    5.13.140.***
    Rugam aplicare legii de URGENTA ... legea EUTANASIERII e valabila de peste 1/2 de an. Apropo d-na Vintila sta la PS12 ap. 75. Cand am ajuns acolo in scara mirosea ca o cocina ... mai rau chiar ... are caini si matze in casa. Asta e civilizatia. Asta e noul Galati. In plus are o datorie imensa la intretinere din cate am vazut
    3
    17
    Raportează
  • postat de twenty
    Marți, 13 Mai 2014 21:26
    92.80.166.***
    BRAVO "coty", ai punctat mai bine decat as fi putut sa o fac eu! Ai tot respectful meu!
    2
    7
    Raportează
  • postat de Anonymous
    Marți, 13 Mai 2014 21:24
    37.130.224.***
    Site-ul cjgalati.ro este inchis pana la ora 23 drept prostest din lipsa de resonsabilitate si incopententa de care da dovada D-ul Bacalbasa in privinta cainilor maidanezi din gradina botanica din Galati. RUSINE
    0
    13
    Raportează
  • postat de contra cainilor vagabonzi
    Marți, 13 Mai 2014 21:08
    5.13.189.***
    nenorocitul si ordinarul de bacalbasa sa-si ia javrele si sa le creasca la el acasa daca are chef de crescut haite pe spatele cetatenilor...NE-AM SATURAT!!!!! .rusine celor care stau si dorm si se uita cu nepasare cum zeci de oameni mor/sunt muscati de patrupede... nici curtea spitalului judetean nu arata mai bine, e plina de javre de iti e si frica sa treci pe acolo, si cainii si "orcrotitorul" lor ar trebui sa stea acolo unde le e locul - dupa gratii!!!!
    0
    20
    Raportează
  • postat de neagu
    Marți, 13 Mai 2014 21:07
    92.85.250.***
    @Paula,
    Ȋmi vine sǎ rȃd isteric, citind cȃte pretenţii au mǎtǎluţǎ, vis-à-vis de criteriile de angajare ale hingherilor.
    Tu chiar crezi ceea ce scrii? Sau, altfel spus: unde te crezi? Ai uitat cǎ trǎieşti alǎturi de noi, ȋn Romȃnia? Ȋţi urmǎresc de ceva timp comentariile şi ȋţi mǎrturisesc cǎ sunt de-a dreptul siderat de ceea ce tot “debitezi” pe aici, de ce “argumente” aduci ȋn susţinerea propriului punct de vedere. Mǎrturisesc cǎ, la un moment dat am fost sigur cǎ tu esti madam Mica (adicǎ Paraschiva Vintilǎ), cǎ prea eşti de o vehemenţǎ uluitoare!
    Ei bine, indiferent cine eşti de fapt, dǎ-mi te rog voie sǎ ȋţi rǎspund la ȋntrebarea pe care ţi-o pui cu atȃta naivitate (ca sǎ zic prostie): hingherii au fost angajaţi cel puţin pe aceleaşi criterii ca şi consiliera Paraschiva. Spun “cel puţin” pentru cǎ, hai sǎ fim serioşi, hingherii nu trebuie sǎ aibǎ o facultate la bazǎ, pe cȃnd Paraschiva ar fi trebuit ȋn mod obligatoriu, fiind angajatǎ pe un asemenea post!
    Şi te rog eu, aşa, ca un prieten, mai lasǎ-ne bre, cu atȃtea comentarii pro cǎţeii lui Bacalbaşa şi ai Paraschivei, cǎ ne-am cam sǎturat de tine şi de vehemenţa ta, la fel cum ne-am sǎturat de ei. Luaţi-vǎ, tanti, cǎţeii, şi protejaţi-i cum ştiţi voi mai bine, dar pe noi lǎsaţi-ne ȋntr-un mediu curat şi civilizat, fǎrǎ rahaţi de cȃine pe strǎzi şi fǎrǎ pericolul de-a fi atacaţi cȃnd mergem pe trotuare!
    Ȋţi este clar?
    2
    21
    Raportează
  • postat de contra cainilor vagabonzi
    Marți, 13 Mai 2014 21:06
    5.13.189.***
    nenorocitul si ordinarul de bacalbasa sa-si ia javrele si sa le creasca la el acasa daca are chef de crescut haite pe spatele cetatenilor...NE-AM SATURAT!!!!! .rusine celor care stau si dorm si se uita cu nepasare cum zeci de oameni mor/sunt muscati de patrupede... nici curtea spitalului judetean nu arata mai bine, e plina de javre de iti e si frica sa treci pe acolo, si cainii si "orcrotitorul" lor ar trebui sa stea acolo unde le e locul - dupa gratii!!!!
    0
    18
    Raportează
  • postat de George
    Marți, 13 Mai 2014 20:51
    89.136.65.***
    Dar ce a cautat in zona unde erau cainii? Eu am vizitat gradina Botanica de zeci de ori si n-am fost muscat niciodata. In Gradina Botanica esti musct doar daca vrei sa fii muscat. iar astia care comentati sunteti niste criminali nenorocitii handicapasti retardati ce sunteti.
    31
    2
    Raportează
  • postat de Anonymous
    Marți, 13 Mai 2014 20:30
    184.95.55.***
    Site-ul cjgalati.ro este inchis pana la ora 23 drept prostes din lipsa de resonsabilitate si incopententa de care da dovada D-ul Bacalbasa in privinta cainilor maidanezi din gradina botanica din Jud Galati. RUSINE
    1
    23
    Raportează
  • postat de anonymous
    Marți, 13 Mai 2014 20:13
    37.130.224.***
    http://www.cjgalati.ro/ down web site
    0
    5
    Raportează
  • postat de anonymous
    Marți, 13 Mai 2014 20:11
    37.130.224.***
    http://www.cjgalati.ro/ down web site
    0
    1
    Raportează
  • postat de galateanul
    Marți, 13 Mai 2014 19:38
    178.138.33.***
    comparati stimati galateni orasul si judetul nostru cu alte orase din Romania. Cum vi se par Clujul? Sibiul? Timisoara? dar Brasov? Ploiesti? Iasi? Neamt?

    sa ne intoarcem cu picioarele pe pamant. Cum arata Galatiul? Judetul Galati?
    Cum stau drumurile in judetul GL? Locurile de munca?

    Cati investitor a adus Bacalbasa? PSD? Cate fabrici, fabricute s-au deschis in judetul GL?
    Drumuri noi? NICIUNUL?
    Pod? Aeroport? Autostrada? NIMIC.

    In schimb, Bacalbasa hraneste paranoic maidanezi in GRADINA BOTANICA a GALATIULUI / GALATENILOR!!!
    Tot BACALBASA s-a opus vehement proiectului de asociere cu Braila si Tulcea. Era necesara doar semnatura CJ Galati si se infiinta o regiune economica puternica pe care Bucurestiul nu o mai ignora, a 2a din tara.

    Votati in continuare cu CIUMA ROSIE. Cel mai mare blestem asupra orasului GALATI de la origini pana in prezent.

    GALATENI TREZITI-VA!!!
    1
    22
    Raportează
  • postat de regal
    Marți, 13 Mai 2014 19:08
    89.136.186.***
    Bravo galateni, sunteti solidari in privinta disparitiei cainilor de pe strazi......dar noi combatem si ne spunem oful si dl Bacalbasa si ai lui, nu vad, nu aud. Singura sanctiune ramane VOTUL.
    1
    22
    Raportează
  • postat de coty
    Marți, 13 Mai 2014 17:52
    5.13.192.***
    Pentru PAULA sau MODERN, care posteaza sub 2 (doua) nume dar e aceeasi persoana revin cu raspunsul meu dat la articolul precedent cand "marea consiliera" a refuzat accesul in Gradina Botanica a hingherilor:
    1. sterilizarea costa mai putin decat eutanasierea - MINCIUNA, pentru a steriliza ( operatie) se folosesc mai multi bani decat in cazul unei eutanasieri ( o seringa cu solutie letala).
    2. a tine un caine pe strazi, flamand, fara apa, in frig iarna si caldura vara si plin de purici nu este un act de umanism,
    3. acesti caini pe strazi provoaca accidente rutiere trecand necontrolat si imprevizibil prin fata masinilor, plus ca sunt loviti, raniti, etc
    4. prin eutanasiere acesti caini maidanezi dispar imediat de pe strazi si nu in termen de ani, lasand la o parte costurile legate de hrana si adapost - asta ca tot tipati sus si tare sustinand minciuna ca eutanasierea este mai scumpa.
    5. lasati in conditii precare acestia se organizeaza in haite si ataca oamenii - la sterilizare nu raman fara colti - ceea ce duce la act medical ce trebuie suportat tot de contribuabili (bani suplimentari platiti pentru vaccinare) lasand la o parte spaima si durerea.
    IN 2012 PESTE 16.000 DE OAMENI AU FOST MUSCATI DE CAINI CONFORM INSTITUTULUI MATEI BALS - iar tie ti se pare acest lucru normal
    6. oficial numai in capitala sunt 64.000 de maidanezi. Daca tu crezi ca toti acesti caini pot fi dusi in padocuri te inseli 64.000*2mp (media pe cusca) = 128.000mp de padocuri pentru caini lasand la o parte caile de acces - ESTE O UTOPIE! Voi vreti pe banii nostri sa construim "orase de padocuri" ca la o suprafata de aprox 13ha de custi plus drumuri acces, magazii spatii administrative se duce lejer spre 15-16 hectare plus cheltuielile de intretinere si hrana pe langa cele de construire. TU GANDESTI CE ZICI? Ca tot ne dai "peste nas cu SUA" da-mi numele uni padoc strict de maidanezi de la voi care sa aiba suprafata de 1 (un hectar) si nu pe 15 cat ar trebui numai in Bucuresti si apoi mai discutam. De unde atatia bani pentru investitie, plus terenul si plata ingrijitorilor, asta in conditiile in care "nu sunt bani" pentru a sustine financiar un amarat de dispensar la sate.
    7. daca cainii care sunt luati sub obladuirea unui ONG omoara un OM de ce nu fac puscarie acei indivizi pentru OMOR DIN CULPA?!
    8. folositi sloganul ca cine nu iubeste animalele (corect ar fi cainii ca nu am vazut proteste pentru interzicerea sacrificarii mieilor de Paste) nu iubeste oamenii. Parol?! Vreau sa-mi raspunzi cum iubiti voi oamenii, provocandu-le (indirect prin obladuirea maidanezilor) durere prin muscaturi, desfigurari si omor. Cum pot iubi niste animale care-mi provoaca suferinta, umplu strazile de mizerie si nu sunt vre-o specie pe cale de disparitie. Tin sa-ti reamintesc ca daca un urs (specie protejata) omoara un om acesta este eutanasiat, de ce nu se poate si pentru maidanezi......... a, ies bani din asta. Iar aici mai am o intrebare, voua vi se pare normal ca in sprijinul maidanezului care a omorat acel japonez - UN OM - in Bucuresti, sa sara toate ONG-urile pentru a-l adopta?! Si inca doua lucruri de intrebat la alineatul asta, de ce folositi manusi si haine din piele/blana si de ce asa zisii "iubitori de animale", nu sunt vegetarieni??!
    9. pentru hrana acestor maidanezi se sacrifica alte animale, De ce trebuie luata o alta viata pentru a hrani maidanezii?! Asa iubiti voi animalele sacrificand alte suflete, sau alea nu conteaza daca nu stiu sa latre sau sa muste?
    10. de ce trebuie sa ma asigur cand merg sa nu fiu muscat de un maidanez pe langa faptul ca ma latra sau latra in fata blocului de dimineata pana tarziu in noapte, lasand mizerie care nu este stransa de nimeni (nu am vazut vre-o campanie a unui ONG sa iasa la o curatenie asa ca o compensare, plus microbii rezultati de la aceste excremente) , par, purici, etc?
    11. de ce acesti bani sa nu fie virati catre o casa de batrani, orfani, construirea unei gradinite, a unui dispensar in loc de padoc, lasand la o parte cheltuielile de hrana si intretinera maidanezilor? Daca-i doriti atat de mult puteti sa-i luati in Franta, SUA, Anglia, unde vreti voi si sa vad cum reactioneaza bastinasii daca maidanezii care au aparut pe strazi incep sa-i muste, mutileze sau omoare.
    12. NU MAI PUNETI PE ACELASI PALIER (SAU CHIAR MAI SUS) VIATA UNUI CAINE FATA DE VIATA UNUI OM. Suntem haituiti, muscati, mutilati, omorati de maidanezi iar voi sustineti ca este normal. Va zbateti ca acest fenomen sa se perpetueze tinand cont ca din 90' cu toate aceste ONG-uri (numarul a crescut in timp) numarul maidanezilor a crescut dramatic. Chiar ma intreb daca numarul acestora nu era mai mic fara sprijinul vostru.
    13. Cereti ca persoanele din ecarisaj (hingherii) sa aiba tot felul de calificari, te intrebi ce cursuri are Bancescu si pe ce baza a fost angajat? Te intreb eu ce cursuri are si pe ce baza a fost angajata MAREA CONSILIERA VINTILA PARASCHIVA CU STUDII MEDII care era iesita la pensie inainte de a fi angajata pe postul din CJ. Sau intrebarile despre capabilitatea si studiile/calificarile pe care le aveti voi sunt subiect tabu?

    DE ASTA SUNTEM IMPOTRIVA MAIDANEZILOR PE STRAZI SI NU A ANIMALELOR IN GENERAL CUM IN MOD FALS PREZENTATI PROBLEMA. Si mai suntem impotriva virarii de fonduri catre aceste organizatii care traiesc de pe urma banilor primiti de la onor Guvernul Romaniei, din taxele si impozitele colectate de la noi oamenii si nu de la maidanezi, pe lipsa de protectie si respect a contribuabililor, pe spaimele, durerea si uciderile facute de caini.
    IUBITI MAIDANEZII ? LUATI-I DE PE STRAZI, CONSTRUITI-LE PADOCURI SI HRANITI-I DIN BANII VOSTRI CA PE UN HOBBY, SI NU PE BANII NOSTRI. ATUNCI SI DOAR ATUNCI, PRIN ACTE DE VOLUNTARIAT SI NU RENUMERATE SE VA VEDEA AFECTIUNEA PE CARE O AVETI PENTRU ACEASTE ANIMALE. Pana atunci protectia maidanezilor reprezinta o sursa de bani de care se tine cu dintii.
    5
    35
    Raportează
  • postat de g
    Marți, 13 Mai 2014 16:51
    193.231.148.***
    sa ceara despagubiri materiale SERIOASE de la primarie. cel putin 3000 euro. cu proces desigur.
    0
    22
    Raportează
  • postat de coty
    Marți, 13 Mai 2014 16:46
    5.13.192.***
    Vad ca cei de la VLG citesc nemultumirile noastre si asta nu poate decat sa ma bucure. Va rog nu mai introduceti in rubrica de stop spam acele pete albe si negre care deformeaza scrisul ingrozitor acesta devenind aproape ilizibil. Asa cum este acum este bine.
    0
    17
    Raportează
  • postat de Gogu al II-lea™
    Marți, 13 Mai 2014 16:24
    86.121.140.***
    nu uitati sa votati PSD/USD acuma la alegeri :))))
    1
    15
    Raportează
  • postat de Vlad Tepes
    Marți, 13 Mai 2014 15:35
    81.12.150.***
    Afara cu nesimtitii de Bacalbasa + protejata lui !!!
    Afara cu acesti " oameni " !!!
    2
    29
    Raportează
  • postat de ik
    Marți, 13 Mai 2014 14:55
    82.157.218.***
    Greva frate, cu idiotul de Stan, Bacalbasa, PARASCHIVO...NU ESTE DE GLUMIT.

    demerzsuri zilnice la UNIUNEA EUROPEANA
    BLOCAREA STRAZILOR catre primarie, sa mearga burtosii pe jos, ciinii vagabonzi strinsi si imprejmuiti in fata primariei etc
    Poate numai asa se vor trezi animalele in fata animalelor.
    Huo, huo huo cretinilor, trezitiva odata.
    2
    25
    Raportează
  • postat de PAULA
    Marți, 13 Mai 2014 13:56
    98.116.21.***
    Imi pare rau ca se intampla asa ceva ,cainii cer de mancare ,au nevoie de noi ,din pacate in Romania se intelege gresit nevoile animalelor ,NU SUNT DE ACORD cu cainii pe strada ,dar sunt ei de vina?din ce cauza au ajuns cainii pe strada?din ce cauza nu sa aplicat nici acum legea sterilizarii obligatory?cei care au caini sa fie obligati sa si sterilizeze cainii ,cei cu un venit mai mic sau de loc sa fie ajutati de govern prin programe speciale ,controlate canisele ,aplicata legea impotriva abanonului dupa ce in prealabail sa facut un recesamant al animalelor cu stapan ,construite adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat,data o lege impotriva celor care abuzeaza animalele de orice fel,infiintata politia animalelor dupa ce au terminat academia si au facut cursuri speciale ptr a sti cum sa se comporte cu animalele si despre animale ;PE ce baza au fost angajati acei hingheri?ce stiu ei despre animele ?sunt calificati ptr a prinde un ciane o pisica?pe ce baza a fost angajat acel Bancescu?ce stie despre animale ?ce cursuri are ?vorbiti ca in tarile civilizate nu sunt caini pe strada ,da in tarile civilizate nu sunt caini pe strada ,din cauza guvernului care se implica in bine ,nu instiga la moarte ,din cauza legilor adecvate date,si mentalitatea oamenilor din acele tari este altfel ,ei chiar isi sterilizeaza animalele .!Afirmati mereu ,copii nostril”care copii?de copii strazii nu va pasa .de oamenii strazii in general ?!ei nu ar putea fi muscati?ptr ei ce faceti ?v-ati intrebat de ce guvernul Romaniei nu a fost de accord cu aplicarea legii sterilizarii obligatory?Acum sunt omorati ,prin orice mijloace ,nu se dau legile cuvenite ,si peste cativa ani vor fi alti caini pe strada ,doar cei care vor urma dupa alegi vor trebui si ei sa manance”Ati cerut vreodata desafasuratorul de taxe ,asa cum se procedeaza in tarile civilizate ,sa vedeti si voi unde se duc banii vostri de la taxe?!Nu doresc caini pe strada ,nu cainii au vandut totul din tara aceea ,nu din cauza cainilor nu sunt servicii ,nu din cauza cainilor se intampla ceea ce se intampla in Romania ,CERETI GUVERNULUI SA APLICE LEGEA STERILIZARII IN MASA !CERETI SA CONSTRUIASCA ADAPOSTURI ADECVATE CU PROGRAM CU PUBLICUL ZILNIC CA IN TARILE CIVILIZATE!Sa fie construite locuri special unde sa iti duci cainele ,si numai cei care au sterilizat cainele si vaccinat ,sa fie data o lege prin care sa fii obligat sa strangi dupa caini (in tarile civilizate asa este )..si in tarile civilizate nu se eutaniseaza cainii dupa 14 zile ~!De curand au aparut alti ciani parasiti pe strada ,si sunt de rasa!
    30
    4
    Raportează
  • postat de dog hunter
    Marți, 13 Mai 2014 13:10
    84.117.44.***
    pentru ce platim taxa de ecarisaj?
    3
    31
    Raportează
  • postat de Antijiji
    Marți, 13 Mai 2014 12:22
    5.13.208.***
    Jiji....cred ca esti excitat la maxim si vad ca se revarsa abundent filozofia din tine, esti amuzant cu patosul tau zelos pentru caini si poentru PSD..dar tu nu intelegi nimic, esti prototipul cretinului si nesimtitului militant PSD. Daca vrei sa postezi, cel putin invata corect ortografia limbii romane.
    1
    17
    Raportează
  • postat de SCAPAM DE CAINI IN ACEST MILENIU???
    Marți, 13 Mai 2014 11:47
    188.26.124.***
    NESIMTIRE CURATA ! CE DOVEZI SA MAI ADUCA FEMEIA MUSCATA??? LUCRURLE NU SUNT CLARE...
    se pare ca traim in universuri paralele, unii sunt muscati iar altii viseaza ca isi fac treba pe care trebuie sa si-o faca!!!! RUSINEEEEEEEEE
    3
    27
    Raportează
  • postat de Costi
    Marți, 13 Mai 2014 11:41
    5.13.168.***
    Daca vreti ca Bacalbasa sa suporte furia sefilor, nu trebuie decat sa postati (eventual cu imagini) peste tot mesaje de genul "Cainii aparati de PSDistul Bacalbasa au muscat o femeie in Galati", sau chiar "Cainii aparati de PSDistul Bacalbasa au mancat o femeie in Galati". E mica exagerare...la fel ca cea conforma careia USL-ul traieste. Sa mor de nu promovez stirea asta pe banii pe cat mai multe site-uri.
    4
    26
    Raportează
  • postat de coty
    Marți, 13 Mai 2014 11:07
    5.13.167.***
    Vreti sa se rezolve ceva? Intr-o sambata sau duminica sa ne strangem in fata CJ-ului si sa cerem demisia lui Bacalbasa si chemem si televiziunea, VLG, etc pentru a ne exprima nemultumirile legate de acesta persoana. Daca stam acasa si ne ascundem in spatele calculatorului si nu devenim "vizibili" asa cum o fac ONG-urile care cu mic si mare fac taraboi pentru salariile si banii pe care-i primesc, nu vom face nimic. Doar mediatizarea mortii lui Ionut si iesirea in strada a condus la schimbarea legislatiei si se pare ca implementarea ei nu se poate face decat tot in acest mod. Ma indoiesc ca apelul meu va avea succes dar incercarea moarte n-are !

    PS pentru VLG: La nici un ziar central nu este introdusa mizeria asta de stopare a spam-ului si atat de greu de identificat literele. Sa inteleg ca este o metoda de a nu mai putea sa ne expunem nemultumirile?! Daca da, eliminati rubrica de comentarii daca o faceti imposibil de apelat. Am incercat de 6 ori pana acum si nu sunt batran sau stau prost cu vederea, dar unele litere/grupuri de litere sunt imposibil de identificat.
    2
    32
    Raportează
  • postat de KK
    Marți, 13 Mai 2014 11:00
    194.102.208.***
    SA O MUSTE PE DOBITOACA O HAITA DE VREO 15 JAVRE, PE TOT CORPUL SAU POATE O PATESTE SI CINEVA DIN FAMILIA EI, APOI SA-I SPUNA CINEVA CA AVISAT !!!
    ACEEASI SOARTA I-O DORESC SI LUI ROMULUI BUCALBASA !!!
    3
    32
    Raportează
  • postat de sitizan
    Marți, 13 Mai 2014 10:52
    79.116.108.***
    nu-l injurati pe Bacalbasa....Omul face ce-i dicteaza personalitatea. INJURATI-VA PE VOI CARE L-ATI VOTAT IN POSTUL IN CARE SE AFLA. la fel l-ati injurat pe Dumitru Nicolae - PSD, apoi l-ati votat pe bacalbasa - PSD, iar acum il veti vota pe Dan nica - PSD.
    5
    36
    Raportează
  • postat de rafael
    Marți, 13 Mai 2014 10:42
    83.103.186.***
    Sunt sigur ca daca ar fi muscat de coaie mascariciul Bacalbasa ar lua masuriSper ca acest lucrul sa se intample curand ptr a fi trezit la realitate mascariciul
    3
    21
    Raportează
  • postat de Mircea
    Marți, 13 Mai 2014 10:27
    5.13.237.***
    Domnul Bacalbaşa a inceput sa isi ia atat de in serios rolul de clovn incat poate ar trebui sa se faca actor si sa lase treburile orasului in mana cuiva mai gospodar.
    3
    27
    Raportează
  • postat de hehe
    Marți, 13 Mai 2014 10:12
    5.13.144.***
    Sa dea in judecata gradina botanica. Castiga sigur. Despre nesimtirea de la CJ se stie demult. Demisia Bacalbasa!
    3
    40
    Raportează
  • postat de jos Bacalbasa si gasca lui
    Marți, 13 Mai 2014 10:02
    85.121.35.***
    Bacalbasa trebuie sa mearga la puscarie pentru neglijenta in serviciu. Sa raspunda penal pentru incompetenta cu care conduce judetul Galati. Toata conducerea PSD daca vrea reabilitare, sa-si ceara scuze public pentru eroarea de a fi numit un clovn care sa conduca destinele ui judet cu 600.000 locuitori si sa-l demita fara drept de apel.

    Bacalbasa sa raspunda penal pentru agresarea femeii in Gradina Botanica si pentru ca a pus de atatea ori in pericol viata vizitatorilor, platitori de bilete.

    Bacalbasa sa raspunda penal pentru starea dezastruoasa a drumurilor din judetul Galati: DN24, DN25, DN26. Toate sunt in stare deplorabila. El rade paranoic in emisiuni cu blonde la TV si altii isi distrug masinile sau isi pierd viata pe drumurile neintretinute si nemodernizate din judetul sau.
    3
    39
    Raportează
  • postat de EU
    Marți, 13 Mai 2014 10:01
    79.116.96.***
    MAI OAMENI BUNI...DE CE O INVATATI SA DEA IN JUDECATA PRIMARIA SAU CJ......?????TREBUIE SA DEA IN JUDECATA CONDUCEREA GRADINII BOTANICE....!!!!LA VOI IN CURTEA CASEI VINE PRIMARUL SAU PRSEDINTELE CJ. SA VA STRANGA MIZERIA SAU SA VA OMOARE CAINII????DACA ERA PE SRAZILE ORASULUI DAAAA....!!!!!DAR ASA SA DEA IN JUDECATA CONDUCEREA GRADINII....CHIAR DACA ACEASTA SE SUBORDONEAZA CJ......PE VOI DACA VA PUNE CINEVA INTR-O FUNCTIE DE AIA VA PUNE SA VA FACE-TI TREBA NUUUU????
    25
    6
    Raportează
  • postat de julien
    Marți, 13 Mai 2014 09:52
    5.13.163.***
    inca o dovada,daca mai era nevoie,ca acest oras este condus de niste cretini.
    3
    37
    Raportează
  • postat de cetatean platitor de salarii inclusuv celor care dorm
    Marți, 13 Mai 2014 09:32
    193.230.156.***
    MAI RAU AR TREBUI .SA II LASAM IN BIROU SAU ACASA ACESTEI NESIMTITE DE PARASCHIVA VINTILA, CUM DE ALTFEL SUNT TOTI CEI DIN PRIMARIE SI CONSILIU, 10 CAINI MAIDANEZI. NUMAI ASA VOR REALIZA ACESTI NEMERNICI CE INSEAMNA IRESPONSABILITATEA SI NEPASAREA FATA DE CETATENII CARE II PLATESC SI LE SUSTIN LOCURILE CALDUTE. BINE CA NU O CUNOSC LA FIGURA PE ACEASTA NEMERNICA, CA SA AM OCAZIA DACA O INTALNESC SA O "FELCIT". PANA NU O SA LE ADMINISTRAM ACESTOR NESIMTITI CEEA CE MERITA , MACAR SA TRAIASCA CU FRICA, NU O SA INDREPTAM NIMIC. CIVILIZAT NU SE POATE CU ACESTE PERSOANE. NICI NU VREAU SA MA GANDESC CE ESTE IN SUFLETUL CELOR CARE TREC PRIN ASTFEL DE EPISOADE. MAI ALES CAND ESTE VORBA DESPRE COPII.
    2
    26
    Raportează
  • postat de CETATEANUL
    Marți, 13 Mai 2014 09:02
    5.13.168.***
    SA DEA IN JUDECATA CJ SI PRIMARIA DIRECTORUL GRADINII BOTANICE CARE SUNT DE VINA SA CEARA DEPAGUBIRI DE MILIOANE DE LEI CA NU SE MAI POATE CU ASEMENEA NESIMNTIRE!!
    SI CONDUCEREA PSD SA-I CEARA DEMITEREA DIN FUNCTIE SI DIN PARTID EVENTUAL REFERENDUM SI PENTRU BACALBASA SI PENTRU PRIMAR!!
    TOTI SUNT DE VINA DELA STANGA LA DREAPTA SI INVERS, SA DAM DOVADA DE UNIRE SI MORALA CIVICA!!
    4
    34
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Marți, 13 Mai 2014 08:48
    213.218.53.***
    rugam foarte mult doamna muscata de caini in Gradina Publica SA DEA IN JUDECATA CONSILIUL JUDETEAN si GRADINA PUBLICA cu daune de 100.000 lei cel putin !!

    Poate asa va deschide ochii idiotii din PSD ca sa dea jos javra de Bacalbasa !
    2
    47
    Raportează
  • postat de adi
    Marți, 13 Mai 2014 08:41
    89.137.230.***
    Pe langa ceva similar au trecut sambata (pe la ora 16.00) sotia mea impreuna cu fetita, care au dorit sa faca o plimbare prin Gradina Botanica. Catre ele (mai era si o prietena care le insotea) s-au napustit vreo 10 caini, f agresivi, care le-au inconjurat si mai mai sa le muste. Fetita a inceput sa tipe, a auzit gardianul care a venit alergand in ajutor (care trebuia sa pazeasca de furia cainilor si niste nuntasi) care la randul sau era sa se aleaga cu niste muscaturi (evident, gardianul a stiut ce se intampla, nu cred ca era prima oara cand se intampla asta). Mai are rost sa mentionez ca s-a platit si taxa de acces in Gradina Botanica???
    Evident, ca noi nu vom mai merge acolo multa vreme, iar daca autoritatile se complac intr-o astfel de situatie....probabil vor ajunge intr-o zi sa se plimbe doar ele prin Gradina Botanica, impreuna cu cainii pe care ii protejeaza. Sunt un real pericol si chiar ne pun viata in pericol...
    2
    44
    Raportează
  • postat de galatean revoltat
    Marți, 13 Mai 2014 08:31
    178.138.32.***
    incredibil ce se poate petrece in orasul Galati, in 2014. Chiar trebuie sa moara oameni sfasiati de maidanezi, asta dupa ce-si platesc biletul de intrare la propria moarte?

    femeia sa depuna plangere penala la politie, catre oricine: consiliul local, judetean, Stan, Bacalbasa..

    Molima si pacostea rosie a PSDului in curand o sa dispara dintre noi. Relicvele trecutului sper sa infunde puscaria impreuna cu Bacalbasa, Nica si gasca lor de puscariabili
    2
    42
    Raportează
  • postat de Alicante
    Marți, 13 Mai 2014 07:46
    79.116.107.***
    Ce era posibil sa se intample s-a intamplat! Urmatorul pas este sa fie omorat cineva de caini. Ar fi un scandal national, daca dupa atatea semnale, s-ar prduce un astfel de accident. Bacalbasa da-ti demisia!
    2
    55
    Raportează
  • postat de Boicot
    Marți, 13 Mai 2014 07:35
    79.116.107.***
    PROBLEMA CAINILOR COMUNITARI, aflata in discutie, este numai una din multele probleme ale galatenilor. Toate aceste probleme au un numitor comun: OAMENII PSD-ului pusi in diferite functii. Cateva exemple:
    1. N. Bacalbasa, presedinte CJ Galati, de doi ani , sustinator declarat al cainilor fara stapan, autor al unor disfunctionalitati garve la nivelul judetului;
    2. Dumitru Nicaloe, fost 12 ani primar al mun. Galati, timp in care orasul s-a dus permanent la vale;
    3. Bocaneanu, fost prefectal jud.Galati, arestat preventiv si cercetat pentru fapte grave de coruptie,
    si lista ar putea continua cu deputati si primar PSD.

    Toti au ajuns pe functii la propunerea lui DAN NICA, cel care candideaza acum la alegerile pentru Parlamentul Eurpean, ca sa isi asigure imunitatea. Galateni boicotati PSD in aceste alegeri! Acesti oaneni si acest partid v-au inselat grav asteptarile si sperantele!
    2
    45
    Raportează
  • postat de Mateescu
    Marți, 13 Mai 2014 07:23
    92.80.128.***
    In aceeasi ordine de idei: d-l Bacalbasa si-a angajat mai multi consilieri, in 2012, cand a ajuns in fruntea judetului. Doi dintre acestia nu mai sunt acum consilierii lui. Deoarece nu au fost de acord cu ceea ce le-a cerut sa faca, ori au renuntat de buna voie la contract, ori au fost pur si simplu dati afara. Intrebati-l pe domnul colonel Cristea, fost consilier pe probleme de investigatii. Daca acesta ar dori, ar putea spune multe, pentru ca urechile i-au auzit multe si ochii i-au vazut multe, cat timp a lucrat in CJG.
    Pe domnul Bacalbasa sa il supara adevarul si dreptatea, cine nu zice ca domnia sa inseamna ca-i este impotriva. Daca ar fi imbratisat adevarul si dreptatea, ar fi fost bine! Dar domnia sa este cu toata fiinta, doar URA si dorinta de RAZBUNARE cu orice pret!
    Si DA, este bolnav de paranoia, la un grad foarte avansat! Este surprinzator cum de PSD-ul, partidul mama, il mai accepta.
    S-a tot scris in ziar despre fostul prefect, Bocaneanu: dar Bocaneanu este mic copil in comparative cu Bacalbasa. Metodele de intimidare si de constrangere folosite de Bacalbasa sunt incomparabil mai teribile decat s-a scris despre cele ale lui Bocaneanu. Ce credeti, ca cei angajati de el (un singur exemplu, desi pot fi date mai multe: familia Navodaru, tatal si fiica) sunt atat de merituosi, ca au fost alesi pe pune in urma unui concurs, asa cum ar fi fost normal si corect? Daca veti intreba prin institutie, poate ca vor avea cativa curajul sa spuna sub ce presiune au lucrat cei din comisiile de angajare. Dar, de frica repercusiunilor, au tacut si au inghitit intreaga mizerie. Seful de la compartimentul Personal stie cel mai bine, dar nu stiu in ce masura ar fi dispus sa vorbeasca.
    S-a scris in ziar despre fostul director de la Gradina Botanica, de domnul Emil Strunga, cum ca ar fi fost nevoit sa isi dea demisia urmare tot presiunilor venite din partea d-lui Bacalbasa.
    Domnul Strunga si-a exprimat, intr-un comentariu, disponibilitatea de a da un interviu, pentru a clarifica motivele adevarate ce l-au determinat sa paraseasca institutia. Ar fi interesant daca ziarul ar profita de ocazie.
    Sa auzim de bine!
    2
    52
    Raportează
  • postat de O carcotasa
    Marți, 13 Mai 2014 07:07
    78.96.254.***
    Paraschiva Vintila, este o nesimtita, ca altfel nu ai cum sa-i spui. Pe ea si pe Bacalbasa, sa-i lasam o ora in Gradina Botanica, fara hrana sau alte stimulente asupra lor si sa-i vedem atunci. Poate or sa viseze si ei ca sunt muscati. Insa, haideti sa spunem si adevarul: ei doi si trepadusii lor, sunt .....vinovatul fara vina! Cine trebuie sa adune cainii? Primariaaaaa. De ce nu ia masuri Primaria? Dar Ecosalul, ce face? Consiliera presedintelui Bacalbasa a interzis Ecosal sa ridice maidanezii din Gradina Botanica. In ce calitate, ca Ecosalul este in subordinea Primariei? Aia de ce nu si-au facut treaba daca tot au venit?
    2
    57
    Raportează
  • postat de arabul
    Marți, 13 Mai 2014 06:55
    78.100.68.***
    Auziti: Sa va voteze caini la urmatoarele alegeri, daca tineti mai mult la ei decat la sanatatea oamenilor.
    2
    57
    Raportează
  • postat de Iancu Jianul
    Marți, 13 Mai 2014 03:13
    5.13.216.***
    @Alex... daca nu era handicapata psihic nu ajungea acolo! IN FUNCTIILE INSTITUTIILOR DIN ROMANIA AJUNG MAREA MAJORITATEA SI RAMAN TOTI CARE SUNT INCOMPENTENTI, SANTAJABILI, PROSTI, SLABI, CORUPTIBILI SI SENILI!... INCEPAND DE LA MANA DE CUBURI DE GHEATA Á'LA'' IN TARA ORBILOR.... PANA LA... BA... CAL... BA... SHA...
    Inteligenta unui om nu are nici o relevanta cu functia si ce face cand se afla in post atata timp cat nu tine cu angajatorul (piasantii)!
    3
    44
    Raportează
  • postat de Bacalbașa o cârtiță a Fed. Ruse prin crearea unui sistem de intimidare a gălățenilor cu ajutorul haitelor de câini? Tipul este dubios sau nu-i sănătos, ce mai.
    Marți, 13 Mai 2014 03:05
    92.86.46.***
    Cred că Bacalbașa este un pro-rus fiind armean la origini și cred că vrea să ne streseze prin acțiunile lui directe de intimidare cu ajutorul haitelor de câini, acțiunile lui ca Președinte a CJ Galați fiind împotriva cetățenilor gălățeni, acțiuni violente prin câinii maidanezi protejați, câini ce atacă în haită. Și toate astea se integrează în tabloul evenimentelor din Ucraina, de la granița nostră.....Bacalbașa o fi o ,,cârtiță'' a Fed. Ruse pentru a crea o stare de nemulțumire și intimidare în zonă? Inexplicabilă atitudinea lui Bacalbașa, o fi bolnav sau face cu intenție.
    4
    47
    Raportează
  • postat de Anda
    Marți, 13 Mai 2014 01:03
    5.13.203.***
    Eu am impresia ca faptul ca Bacalbaşa şi Paraschiva Vintilă inca sunt in functii e un vis.
    2
    75
    Raportează
  • postat de Alex
    Marți, 13 Mai 2014 00:15
    5.13.133.***
    Ceva normal si la ordinea zilei pentru consiliera....

    Nu trebuie sa ne miram, este de ajuns sa te uiti cine este presedintele Consiliului Judetean care hraneste in fiecare dimineata cainii cand vine la serviciu.........un burtos umflat satul de spaga din spital ajuns la conducerea judetului si care iubeste cainii maidanezi mai mult decat curatenia si siguranta in oras.
    2
    83
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.