Evaluaţi acest articol
(23 voturi)
61 comentarii

* Se justifică sau nu menţinerea în viaţă a sistemului centralizat de încălzire?

Gălăţenii ar putea fi chemaţi să răspundă la întrebarea dacă mai vor sau nu sistemul centralizat de termoficare. În prezent, la nivelul oraşului este în derulare un referendum privind numărul cetăţenilor racordaţi la sistemul de termoficare şi posibilităţile lor de plată a facturilor. "În funcţie de aceste date, intenţionăm să facem un recensământ pentru a supune atenţiei tuturor gălăţenilor subiectul termoficării la Galaţi. În funcţie de numărul de consumatori care rezultă, vedem cât de util mai este efortul nostru pentru menţinerea în viaţă a sistemului centralizat. S-ar putea să avem o surpriză, să vedem că de fapt nu se mai justifică. S-ar putea să rămână branşaţi doar cei care n-au plătit niciodată şi nu vor să plătească nici de-acum încolo", ne-a declarat primarul Marius Stan.

În acest caz, spune edilul, soluţia ar fi modelul de la Brăila. „S-ar putea să ne gândim, poate, să subvenţionăm şi noi, după modelul Brăila - care însă a avut un număr mult mai mic de consumatori, montarea de centrale proprii şi să scăpăm de o belea care ne-a adus până acum, în trei ani, un cost de peste 70 de milioane de lei. Pentru menţinerea în viaţă a sistemului în această iarnă ni se impun - suntem în faza de negociere cu Romgaz şi CET - 50 de milioane de lei. E un cost de 120 de milioane de lei, pe care mulţi din cetăţenii Galaţiului nu cred că-l doresc. Şi dacă există o majoritate de opinie în sensul acesta… Marele inconvenient îl reprezintă faptul că doar 30 la sută dintre unităţile şcolare au centrală proprie. Avem toată disponibilitatea, dovadă banii pe care i-am dat, dar până la urmă şi lucrul acesta s-ar putea să fie o bilă neagră pentru noi, insistând pe ceva ce se dovedeşte o gaură neagră. Facem eforturi, dar nu mergem cu capul în zid”, ne-a spus edilul.

Primarul a mai adăugat că relaţiile municipalităţi cu Banca Europeană de Investiţii, care e gata să ofere un credit de aproximativ 34 de milioane de euro, pentru revitalizarea întregului sistem de termoficare, au devenit mai strânse. De asemenea, şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare este dispusă la un efort comun pentru sustenabilitatea sistemului termic centralizat în Galaţi.

Citit 7345 ori Ultima modificare Luni, 07 Septembrie 2015 01:18

61 comentarii

  • postat de luke Duminică, 30 August 2015 22:03 89.137.225.*** Link la comentariu
    2
    3

    UN MODERATOR TREBUIE SA STEARGA COMURILE TZARANULUI DE BLOC CARE DE VREO 2 SAPTAMANI ADUCE INJURII ATUNCI CAND NU II CONVINE CEVA.PLUS CA ARE SI PRIETENI,MAI PROSTI CA EL:)....ASA VB TU CU PRIMARUL TAU?CARE TE.A INROBIT?!....SCLAVULE...HAI PA

    Raportează
  • postat de marius Duminică, 30 August 2015 20:42 79.116.104.*** Link la comentariu
    1
    8

    Nu vrea un referendum sa vada cati galateni il mai vor primar?Tocmai am venit din concediu din partea de vest a tarii.Nu suntem nici la degetul mic,fata de cetatenii romani de peste Carpati.De ce se duce in schimburi de experienta in strainatate?Sa se duca in Vestul Romaniei si sa se intereseze cum de acei compatrioti,care platesc taxe si impozite mai mici decat noi,pot avea un trai de doua ori mai bun decat noi/
    .Avem niste incompetenti care cica ne asigura traiul nostru.HUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de luke pt lus ..... care habar nu are ce vb Duminică, 30 August 2015 19:33 89.137.225.*** Link la comentariu
    4
    3

    WHATEVER.....IF YOU SAY SO..... ILLITERATE AN PATHETIC LITTLE MAN

    Raportează
  • postat de Referedum pt primar. Duminică, 30 August 2015 19:06 108.245.201.*** Link la comentariu
    2
    11

    Referendumul e necesar pt primar , galatenii ar trebui sa mearga la referendum pt primar , schimbarea primarului e strict necesara , si nu problema termoficarii care oricum nu va putea fi rezolvata . Primarul trebuia sa gasesca solutii pt finanatarea celor care vor sa-si puna centrale , cum s-a facut la Braila .... .Vai de voi oricum, la iarna mult noroc , dar caldura poate o s-aveti iar ..la vara urmatoare .
    Apropo ,,,la aia fara apa rece, pe timpul iernii cand afara sunt -10-15 grade Celsius ,,, mai vine cisterna cu apa la voi la bloc ????
    Incredibil unde ati ajuns .
    PS . VL sper ca acest mesaj nu va sta in gat , incetati cenzurarea mesajelor .

    Raportează
  • postat de Galatean Duminică, 30 August 2015 18:21 86.127.74.*** Link la comentariu
    6
    2

    Cred ca va fi o iarna foarte agitata, pentru toata lumea: noi cei cu centrale vom sta cu grija la presiunea gazului si la curentul electric (pentru ca f multi se vor incalzi electric); cei care nu au centrala/panouri vor astepta caldura de la Calorgal care va fi scumpa (daca va fi); primarul va trebui sa faca fata tuturor, nu este deloc simplu pentru el sa treaca de iarna. Doamne-Ajuta !

    Raportează
  • postat de lus Duminică, 30 August 2015 15:40 78.96.255.*** Link la comentariu
    4
    6

    Pentru ,, luke''-. Daca scrii de pe smartphone ai vreo scuza pentru greselile gramaticale pe care le faci ? Spui ca sa-mi educ viitorii copii. Ei bine , nu mai am de gand sa mai fac copii pentru ca mi-jung cei 3 pe care ii am si sunt mandru de ecucatia pe care le-am dat-o . Nu stiu ai tai ce educatie vor primi pentru ca unul ca tine nu cred sa performeze la acest capitol . Un sfat, dar nu esti obligat sa-l urmezi : inainte de a scrie in engleza ( de balta ) , mai bine invata lb . romana si vei vedea ce cale lunga ai de strabatut pana vei trece se stadiul de analfabet. Atat pentru tine astazi.

    Raportează
  • postat de iarna e lunga Duminică, 30 August 2015 15:00 89.136.231.*** Link la comentariu
    0
    10

    daca primarul trece viu, nevatamat si in functie si iarna asta e mare...va fi iarna cea mai lunga pentru galateni.

    Raportează
  • postat de DOREL/@cel mai cel... Duminică, 30 August 2015 14:33 5.13.195.*** Link la comentariu
    0
    9

    Are dreptate d-nul Liviu- aceasta societate de termoficare trebuia desfiintata,iar punctele termice reabilitate ,adica trecute pe gaz metan.Asa se procedeaza la Buzau ,dupa ce CET-ul din Bz. nu a mai functionat.Sau accesat fonduri europene,si toate punctele termice au fost reabilitate,pe gaze.In cunostinta de cauza va spun ,ca locuitorii au caldura iarna de 24gr.si pretul este de 160,00lei -iar la GL deja Calorgalul a plecat cu 240,00lei/gcal. si de la 1.ian.'016 se preconizeaza sa ajunga la 360,00/gcal.
    Deja au inceput sa apara dezechilibre la consumul de AC.-fiindca ceasul de la limita de prop. inregistreaza una,si suma tuturor contorizatilor da alta, consumul fiind mult mai mic. Ma gândesc ce va fi pe incalzire?????daca va fi??blocurile sant dezechilibrate hidraulic,pentru ca au fost proiectate cu un consum constant,nu intermitent când oamenii inchid si deschid repartitoarele.Si ar mai fi un aspect pirderile din subsolurile blocurilor,unde multe tevi nu mai au izolatie.Asa ca as de parere sa se sisteze .Primaria sa acorde ajutor pentru montarea centralelor de ap.-pe anumite criteri: pers. cu un anumit venit pe membru de familie,si care nu are datorii la asociatie.Eu asa propun!!!

    Raportează
  • postat de Robert Popescu vezi ip-ul Duminică, 30 August 2015 14:07 79.116.105.*** Link la comentariu
    2
    8

    Eu stau la bloc la ultimul etaj și vreau sa mi montez doua sobe de teracota. Stie cineva care-i procedura pentru obținerea ajutorului de incalzire pentru lemne?

    Raportează
  • postat de Liviu Duminică, 30 August 2015 09:01 95.76.36.*** Link la comentariu
    4
    4

    Scuze...Apaterm, în loc de Aparem

    Raportează
  • postat de Liviu Duminică, 30 August 2015 08:55 95.76.36.*** Link la comentariu
    2
    20

    De ce abia acum? După falimentul capusei Aparem, nesimțiții ăștia au avut o singură grijă : să păstreze locurile călduțe și gras plătite pentru camarila de partid. Foștii șefi Aparem, actual șefi la Calorgal. Nicio schimbare. Acelasi sistem și lant păgubos : Elecrocentrale produce agentul termic cu un preț și noua căpușă îl revinde dublu, chiar mai mult. Acum cu apa caldă e halimaua mai mare, mergând pe trei mâini : combinatul dă abur la Electrocentrale, aceasta da apa caldă căpușei Calorgal, care la prețuri umflate bine o dă consumatorului final. Capetele seci din CL, din primărie de ce se dau de ceasul morții să tina în viață veriga asta intermediară și parazită? Simplu, pentru ca sa se poată mulge bani pentru partid, pentru a își tine în posturi gras plătite o liotă de lipitori de afișe. De ce agentul termic să nu fie livrat orașului direct de cel care îl produce? Sau, decât să se fi tocat atâția bani an de an, de ce nu s-au dorit soluții precum în Buzău, Cluj sau Timișoara? Orașe unde s-au construit unități moderne, eficiente, neenergofage pentru producerea de agent termic, dar acolo au avut la conducere niște oameni cărora le-a pasat de comunitate. Așadar, soluția optimă este desființarea acestei verigi parazite numite, mai nou, Calorgal, în esență exact precum fosta Aparem.

    Raportează
  • postat de alin Duminică, 30 August 2015 08:38 79.116.110.*** Link la comentariu
    8
    5

    Pentru nestiutori...cu ce o sa se incalzeasca cei care distrigaz nu le da aprobare pentru bransament de gaz? Ex. I-urile si A-urile din tiglina 1,zona caminelor de la lic.9,...etc.Numai in zona lic.9 la viaduct sunt cam1200 de familii,din care cam 85% din ei primesc ajutor de incalzire...sau vedeti cate ajutoare de caldura se da in orasul Galati...Cred ca putina decenta ar trebui din partea celor care sau vazut ca sacii in caruta...

    Raportează
  • postat de Sonya Duminică, 30 August 2015 08:32 5.13.204.*** Link la comentariu
    4
    19

    Ce referendum domle?
    Pentru prosteala sunt bani.
    Adicaaa cei de la gaze zic foarte clar ca sistemul de alimentare cu gaze atinge limita si nu or sa mai dea aprobare ptr centrale iar voi "dati cu lac menta frecata" o vara-ntreaga.
    Ba mai mult, ati terminat cu tunelul, groapa de la elice si incalzirea trotuarelor.
    Acum ne trebuie stadion! Il cumparam dupa ce l-am dat gratis?
    Daaaa, intrebam si noi asaaa ca prostii:
    Nu trebuie facute vreo doua studii de fezabilitate pentru achizitia stadionului?

    P.S. Si de luati voi bani pt intretinerea acestui stadion, ce pe urma o sa vreti si echipa?!?
    Credeti ca galatenii or sa accepte sa stea in frig ca sa banii din taxele lor sa fie cheltuiti aiurea pe proiecte fara legatura cu realitatea, cu necesitatile actuale.
    Un mic exemplu. Ati scos bordurile din granit (desi nu era necesar) si le-ati inlocuit cu altele din beton. Au trecut doar doua ierni si deja dupa urmatoarea acestea trebuie schimbate. Unde e eficienta economica, unde e calitatea produselor si a lucrarilor?
    De ce nu ati comandat borduri tot din granit? Nu erau cu mult mai scumpe insa tineau garantat 100 de ani, si pe deasupra puteau fi folosite.
    Exemplele pot continua daca doriti!!!

    Raportează
  • postat de manipularea la galateni Duminică, 30 August 2015 08:10 5.13.141.*** Link la comentariu
    3
    13

    voi nu ati inteles ceva in constitutia romaniei scrie clar: statul este obligat sa ia masuri pentru a asigura conditii optime de trai, reprezentantul statului la GALATI este stan marius iar daca voi credeti ca oprirea apei calde si a caldurii inseamna masura optima de trai..... asta nu este stat cii o organizatie santajista si manipulatorie ce tine de activitatea fsn-ului grupare a fostei securitati a lui ceausescu

    demisia este un act de onoare dar cum statul nu are onoare nu cred ca acest personaj intelege ca si-a batut joc de toata lumea improscand cu minciuni si aberatii nu cred ca mediul din care provine poate da personalitati politice, nu cred ca a fost lider vreodata ci pion sau probabil papusa controlata cu ate

    Raportează
  • postat de Galeo Duminică, 30 August 2015 01:18 188.29.165.*** Link la comentariu
    7
    18

    Uite asa invrajbesti pe cei putin mai bogati impotriva saracilor.

    Pe de o parte ii avem pe cei care sunt prea saraci pentru a-si permite o centrala de apartament iar pe de cealalta parte sunt cei putin mai instariti care si-au permis o centrala iar acum vor capra vecinului moarta de frig, ca sa-si demonstreze ca a meritat investitia.

    Referendumul asta ar fi ceva de genul: vreti sa-i lasam pe sarantoci sa moara de frig la iarna, si noi cu banii economisiti sa facem trotuare incalzite ?

    Iarna trecuta primarul a ordonat sa se dea drumul la caldura abia in luna decembrie, dupa ce aparuse in presa ca niste pensionari au murit de frig in casa, la iarna daca va muri cineva de frig primarul va avea scuza perfecta: galatenii au votat asa.



    Ce primar dobitoc si arogant.

    Raportează
  • postat de luke Duminică, 30 August 2015 00:30 89.137.225.*** Link la comentariu
    5
    2

    Lus...du.te si plimba ursul....nu te.ai gandit ca unii care scriu de pe smartphone si sunt nervosi pe moment din cauza articolelor mai gresesc?....analfabet esti tu ma.....nu m.am putut abtine sa iti dau raspuns-tot de pe smartfeun:)
    Banuiesc ca tu esti pe pcul tau ,cutie cu cereale si te.ai trezit tu brusc ashea,mare Sadoveanu:)).... esti varza.... oricum is inutile comentariile ...degeaba ne dam cu parerea.....we r doomed...
    PS:...Mai bine ti.ai educa viitorii copii,cum sa scrie...si i.ai aduna de pe FB:))........
    ...nu stii sa faci diferenta intre un analfabet si o ratza.,..:))))

    Raportează
  • postat de crystal Sâmbătă, 29 August 2015 23:27 95.76.32.*** Link la comentariu
    2
    9

    De acord cu referendumul daca altfel nu se poate dar daca schimbi intrebarea din acest articol cu una idioata de genul : "Vreti incalzirea orasului prin calorgal sau doriti termoficarea orasului cu ajutorul noului sistem centralizat Calorgal'" atunci totul nu e decat o frectie la piciorul de lemn, cartile ar fi facute si acest referendum ar fi o pierdere de timp si bani, o ocazie pentru unii, acolo, ca sa ciupeasca de o prajitura prin rotunjirea cheltuielilor in acte.
    De acord cu centralele individuale, sa se termine odata cu acest balamuc si in fiecare iarna mioane care pleca catre cei corupti.
    Lumea nu va iesi in strada daca ii pui centrala individuala, daca nu are bani va mai inchide robinetul de buna voie,
    DAR,
    sa ii bagi pe gat o factura mare pe o caldura fictiva luna de luna la iarna atunci vor iesi in strada !
    Ce, la braila lumea a iesit in strada ca nu vrea centrale ?
    Si terminati-o domnule cu acea "bila neagra" ? De unde va vin astfel de idei ? de la consilierii personali super-inteligenti doar noaptea ?
    Bila neagra ca nu iese ceva in pluc primariei la buget? Pai nu tot timpul o primarie trebuie sa vada/faca ceva ca pe o afacere cu profit. Puneti mana domnule primar si faceti mai multe pentru dezvoltarea economica a orasului prin masuri speciale de zona defavorizata ,prin taxe mici si atragatoare pentru investitori, nu speculati termoficarea ca pe un motiv ca primaria sa devina miliardara daca la asta va ganditi.

    Raportează
  • postat de Akbar Sâmbătă, 29 August 2015 20:41 5.13.204.*** Link la comentariu
    2
    30

    Pe de o parte, nu-i rau deloc. Mai dispare o pepiniera de partid.
    Pe de alta parte, e sinistru sa-ti intrebi cetatenii orasului daca vor caldura la iarna, invocand suma de 120 milioane lei ! Spune pe sleau ca n-ai de unde sa strangi atata banet.
    In schimb, pentru studiul de fezabilitate la tunel, nimeni n-a suflat vreo vorbulita despre referendum, la momentul respectiv. De ce oare ???
    Pentru chermeze, artificii, pomeni ale porcului, smardoiala in ring si alte taranisme au fost bani cu nemiluita.
    La anul sa facem ochii cat farfuria, in cabina de vot.

    Raportează
  • postat de Vai de mama noastra Sâmbătă, 29 August 2015 20:13 5.13.166.*** Link la comentariu
    1
    22

    Vai ce propunere inteligenta,face primarul fotbaliator,care se crede foarte destept si ne ia pe toti de fraieri.De ce nu a facut referendum cand a inceput studiul de fezabilitate pentru tunel si alte prostii,sau atunci cand a hotarat sa mentina cascarabetele prin oras.Raman la constatarea ,ca mediocrul fotbalist,cu facultate de metalurgie facuta pe la apelul de seara si practica zero,care in afara aptitudinilor de sforar pe la Otelul, este zero la administratie,si mai in tot ce a facut pe la primarie,a demonstrat ca pune intotdeauna carul inaintea boilor. Oricum alt mandat nu mai pupa indiferent in ce barca va sari,pentru ca la verticalitate este zero,sau cum il caracteriza Porumboiu este o secatura.

    Raportează
  • postat de vax albina Sâmbătă, 29 August 2015 20:09 89.136.231.*** Link la comentariu
    5
    5

    @ultimul galatean postac. crezi ca parerea citorva sute de aceeasi galateni postaci de pe acest site reprezinta un esantion reprezentativ pentru parerea locuitorilor galatiului?

    Raportează
  • postat de Galatean Sâmbătă, 29 August 2015 19:35 5.13.212.*** Link la comentariu
    2
    13

    Pana la referendum propunem ziarului Viata Libera sa realizeze un sondaj online aici pe site cu întrebarea ,,Credeți ca este necesara pornirea sistemului public de încălzire pentru iarna 2015-2016 " ? Astfel ne putem face o idee despre dorința locuitorilor pana la organizarea referendumului.

    Raportează
  • postat de lus Sâmbătă, 29 August 2015 18:17 78.96.255.*** Link la comentariu
    11
    8

    Dar stau si ma gandesc ... daca vine alt primar ce se va intampla ? Cumva cei rau platnici vor reveni la sentimente mai bune si-si vor plari cu constiinciozitate intretinerea si nu vor mai fi probleme in Galati? Cumva Galatiul se va imbogati peste noapte sau se vor crea noi locuri de munca? Nici una nici alta numai ca alesii nostri trebuiau sa se gandeasca la treburile astea din timp . Dar ei au venit acum din concediu si s-au lovit de realitatea crunta din Galati. Halal alesi !

    Raportează
  • postat de lus Sâmbătă, 29 August 2015 18:02 78.96.255.*** Link la comentariu
    5
    9

    Bai desteptilor , cand postati scrieti in limba romana . Voi nu stiti corect limba romana si scrieti in engleza.Sa va fie rusine analfabetilor !

    Raportează
  • postat de Adrian Bot Jos Basescu Sâmbătă, 29 August 2015 16:47 79.116.110.*** Link la comentariu
    6
    7

    La blocurile de garsoniere se poate trage gaze prin exteriorul blocului si sa intre teava pe la geam. Costa doar vreo 20-30 de milioane per garsoniera.
    Sau blocul sa aiba centrala proprie.

    Raportează
  • postat de ella Sâmbătă, 29 August 2015 16:19 89.136.184.*** Link la comentariu
    3
    22

    Nu vedeti ca/si bat joc de noi pur si simplu?Din primavara trebuia facuta aceasta renuntare la sistemul centralizat.La noi in asociatie au avut nesimtirea ca 2 persoane, ce au ramas la incalzirea centralizata //si au datorii si penalitati de 65 de milioane vechi//sa reclame ca nu au apa calda.Din o scara de bloc turn au ramas singurele care nu vor sa/si puna alt sistem de incalzire,au si datorii si faC RECLAMATII pe unde vad cu ohii ca nu li se asigura confort.Dar noi ce am platit ani de zile pentru ei ce decpagubiri sa cerem?Avem un bloc,C2 -C3 care din 60 de apartamente,mai avem bransati9 apartamente.Din cei ramasi bransati,numai la o scara 2 apartamenta au datorii si penalitati de 50 de milioane vechi,pe care nu vor sub nici o forma sa le plateasca,dar au pretentii ca cei ce au centrala sa plateasca pierderi la subsol si reparatii la tevile de caldura.Tin sa specific ca blocul are vechime de 52 de ani,iar tevile din perete sint invechite.Oamenii au socotit ca mai bine pun centrale deci sa dea niste bani inn vint pe tevi inn perete,schimbat calorifere,iar caldura la iarnA CANCI...Asa ca dom cap de minge,lasa vrajeala cu referendumsi desfiinteaza si acest calorgal ca nu ai pe cine fraieri.Oamenii ar trebui sa va dea in judecata sa le dati banii inapoi de la debransari,bani luati cu japca.Ma cerut conducerii acestui nou apaterm sa ne cheme la negocieri cu punctele ce au fost doleante ale locatarilr.Nimeni nu a miscat un deget.Dar cind rai platnicii au reclamat la ei ca asociatia nu la da apa calda,au spus ca ei nu au nici ovina.Niste mincinosi.Sa se umble la legea aceea a a.n.r.sc ului prin care se cersea u bani de la cei cu centrala ca sa le scada la cei bransati caldura.O hotie mai mare nu am vazut.Am facut sesizare pe acesta tema iar a.n.r.s.c ul raspunde in doi peri ca legea e lege chiar daca e gresita se aplica asa pina se va schimba.Bai voi nu sinteti sanatosi?Ne furati chiar pe fata ,ne credeti prosti?Cum daca din 60 de apartamente numa9 sint bransate noi sa le platim lor caldura?Cred ca e tragi comedie.

    Raportează
  • postat de Rica Sâmbătă, 29 August 2015 16:17 95.211.211.*** Link la comentariu
    2
    29

    Daca tot vor sa faca un referendum ar trebui facut un referendum cu urmatoarea intrebare:
    "Sunteti multumiti de modul in care isi desfasoara activitatea Primarul ?".

    Primarul a fost ales si isi primeste salariul pentru a gasi solutii la problemele galatenilor.
    Daca nu este capabil sa isi dea demisia !! De ce trebuie sa se organizeze un referendum ??? Sunt de acord cu organizarea unui referendum, dar banii necesari pentru referendum sa fie dati din buzunarul lui M.Stan si sa ii si suspende salariul in luna in care e referendum.

    PS: Primarul acum isi pregateste strategia pentru alegeri. Eu observ numai cuvinte de genul "o sa facem" , " poate in viitor", adica incearca sa prosteasca lumea pe fata. Nu se pot acorda ajutoare pentru centrale, nu va lasati mintiti de aceasta idee.

    Raportează
  • postat de ro Sâmbătă, 29 August 2015 15:56 79.116.111.*** Link la comentariu
    1
    21

    Bravo Angel! Primarul a fost ales ca sa gaseasca solutii bune pentru oras, macar acea parte a orasului care plateste. Sau poate si pentru acea parte a orasului care ar plati daca serviciile ar fi pe masura. Nu avem nevoie de "alesi" care duc spre faliment orasul. Sa opresti (si) apa rece pentru ca nu esti in stare sa aplici reguli normale chiar si "la comun", cine nu plateste nu primeste? Asta se intentioneza si cu sistemul centralizat. Lipsa de actiune si tragerea de timp a fost pentru ca sistemul sa-si piarda unitatea prin evadarea celor care (cred) ca asta este singura solutie. Asa s-a ajuns in aceasta situatie iar primarul si consilierii trebuiesc judecati pentru falimentarea cu intentie. Dar si pentru ca si-au permis, din pozitia in care au fost alesi, sa cheltuie din banii comunitatii pentru o minciuna grosolana. Nu oamenii care nu platesc sunt nesimtiti, ci sistemul intretinut de lichele.

    Raportează
  • postat de sorinacio gl. Sâmbătă, 29 August 2015 15:51 82.137.10.*** Link la comentariu
    3
    16

    Un primar care intr-adevar habar n-are ce-i cu el. Felicitări susținătorilor. Aveți exact omul pe care-l meritați. Bucurati-va, mâine va fi mai rău.

    Raportează
  • postat de Omu cu centrala Sâmbătă, 29 August 2015 15:36 213.233.64.*** Link la comentariu
    3
    14

    @Tirpitz,
    Ai putea da impresia ca esti informat. Te invit sa indici textul de lege (cu numar si data precum si numarul articolelor, eventul citate; dar nu articole de prin Can-Can sau sa ma pui sa cotrobai eu internetul) unde se specifica obligatia inlocuirii centralelor mai vechi de zece ani.
    Daca nu indici legea la care faci referire privitoare la o asemenea obligatie, tu impreuna ca cei ca tine sunteti ori niste habarnisti care se baga in seama, ori niste manipu.latori abjecti manati de cine stie ce interese sa bateti campii cu asemenea idiotenii.

    Raportează
  • postat de Aby Sâmbătă, 29 August 2015 14:56 5.13.163.*** Link la comentariu
    1
    17

    Si noi care stam in garsoniere, ce facem??? Nu avem gaze..nu putem baga centrale.

    Raportează
  • postat de Aron Pumnul Sâmbătă, 29 August 2015 14:47 84.117.46.*** Link la comentariu
    2
    27

    Ce vrajeala, el stia inca de iarna trecuta ca in arna lui 2015 nu vom mai avea caldura, a tot mintit oamenii, ca un excroc, Brailenii au renunat la sist centralizat de acum 5 ani, dar primaria inca din vreme s-a ingrijit si a subventionat pt ca oamenii sa-si poata monta centrale de apratament, la timpul potrivit; nu ca primarul cap de minge care vrea referendum la inceputul toamneni, pt ce ne trebuie referendum cand se stie clar ca nu este posibilitatea de a furniza caldura. A mintit ca aduce un jaf ce cazan din Braila, unede-i cazanul?

    Raportează
  • postat de eu Sâmbătă, 29 August 2015 14:46 89.137.225.*** Link la comentariu
    3
    20

    Sunt.multi comentatori aici care pot schimba ceva..,sincer,daca am avea 1an de zile liber..sa facem cum vrem noi dar sa nu facem rautati,am schimba la 180 de grade totul...in.bine.....acei oameni,printre care si moi,suntem inchisi in propria noastra razvratire....vom muri in LANTURI,in ghilimele....copiii nostri o vor dce si.mai rau daca vor sa fie oameni cinstiti....suntem varza...i love this country but i hate some people living in it..:)
    ....pun pariu ca nici.macar 1% din ce se vrea a fi infaptuit nu se va infaptui....si ca sa bagam.bine la cap,cea mai grea pedeapsa pt oamenii corecti e sa le fie taiata apa rece....nimic mai.mult,nu avem.nevoie de caldura sau apa calda..,.vrem sa se intre in casele rau platnicilor si sa le fie sigilata teava...HOW ABOUT THAT...MR MAYOR...
    Asta idee de REFERENDUMM..daca suntem.de acord ca sa le fie sigilata teava doar celor care nu platesc intretinerea....ordin judecatoresc si gata..ce mare scofala?..nu cred ca costa mai.mult de 20 lei o astfel de operatiune....15min dureaza...pac pac....NU NE LASA FRATE FARA APA RECE....Chiar nu.i pasa nimanui ca suntem cam singurul oras din UE IN CARE SE PROCEDEAZA ASA???..
    .....CE ATATA VORBA?....SUNT LA ZI?!---DA.MI APA.... NU SUNT?!___TAIE APA.... PAC PAC(Becali NR)
    :))

    Raportează
  • postat de luke Sâmbătă, 29 August 2015 14:07 89.137.225.*** Link la comentariu
    4
    10

    AVEM.NEVOIE DE UN MICHAEL MOORE al Galatiului ca sa scoata in evidenta toate neregulile din acest oras...si sa fie pus pe film....
    .....STOP CENSORING OUR THAUGHTS.... YOU SAD..SAD LITTLE MEN

    Raportează
  • postat de Bacalbasa si Stan,dezastrul,gripa ,TBC-ul si absenteismul de la scoala,sa vi-l asumati in totalitate. Sâmbătă, 29 August 2015 13:54 5.13.170.*** Link la comentariu
    3
    25

    Referendum in septembrie? E clar ca e o ultima gaselnita pentru a acoperi minciuna. Se stia demult ca sistemul nu va fi pornit. Ziceti ca 30 la suta din scoli au centrale.?Gresit. Au cateva gradinite. marile unitati scolare,scoli gimnaziale,scoli speciale licee,internate scolare si centre de plasament nu au asa ceva. Asta inseamna cateva zeci de mii de elevi.Bacalbasa si Stan trebuia sa aloce bani pentru fiecare unitate demult,astfel ca toate unitatiile sa aiba centrale proprii. Nu maeste timp si nici bani pana la iarna. Va fi un dezastru de neimaginat in invatamantul galatean.O IRESPONSABILITATE CATASTROFALA,UN ATAC LA FIINTA NATIONALA!

    Raportează
  • postat de Galatiul e varza Sâmbătă, 29 August 2015 13:27 5.13.217.*** Link la comentariu
    6
    35

    Eu propun referendum pentru demiterea incompetentului si mincinosului Stan,Marius Stan!

    Raportează
  • postat de cetatean GL@ Sâmbătă, 29 August 2015 13:10 5.13.195.*** Link la comentariu
    4
    33

    Sunt un consumator de incalzire si apa calda,din sistemul centralizat,- si totusi propun CA ACEST SISTEM SA FIE DESFINTAT din urmatoarele motive:
    1.gcal se va scumpi dupa 1ianuarie'016-si multe asoc. vor intra in imposibilitate de plata (in momentul de fata multe asoc. au datorii de ordinul zecilor de mil.) la sc.APATERM
    2.calitatea agentului termic va fi nesatisfacatoare(iar fact. vor fi destul de consistente)multi prop. refuzant sa plateasca ,ACUMULANDU-SE datorii si pe Calorgal.
    3.vor aparea mari dezechilibre in consumurile de apa calda,si incalzire fiindca multi inchid repartitoarele(agentul termic se intoarce pe retur )
    Putinii consumatori ramasi vor plati aceste costuri,destul de ,,piperate''-neintelegand de ce platesc asa mult.Singura solutie viabila ar fi montarea centralelor de ap.-si fiecare sa-si plateasca costurile pe gaze.-Semneaza:un ,,cetatean''

    Raportează
  • postat de un locatar Sâmbătă, 29 August 2015 13:03 82.137.12.*** Link la comentariu
    5
    23

    Eu mi-am montat centrala dar ce facem cu pensionarii care din putinul lor platesc intretinerea. Problema este la chiriasii primariei care au sute de mil datorii. La mine in scara 45000 lei -2 ap. Ii doare in fund. Asociatia i-a dat in jud si ei s-au inteles cu apaterm si platesc 50 pe luna ca nu au venituri legale. Dar sunt plecati in strainatate si bine imbracati.

    Raportează
  • postat de gogu instalatoru Sâmbătă, 29 August 2015 11:28 178.21.175.*** Link la comentariu
    7
    43

    Ptr ce sa faci referendum cap de lemn??Orice produs scump si de proasta calitate nu e fezabil .Inchide dracului sandramaua si gata.Daca produsul vostru avea un pret rezonabil si o calitate buna, oamenii il plateau si-l cumparau la liber si nu cu japca cum vreti voi sa -l oferiti ,adunatura de bolsevici.

    Raportează
  • postat de lus Sâmbătă, 29 August 2015 11:12 78.96.255.*** Link la comentariu
    9
    32

    Aceasta idee cu subventionarea locatarilor pentru a-si monta centrala de apartament nu este noua si multi cetateni si-au manifestat dorinta in acest sens, dar la timpul respectiv primarul nu avea urechi sa auda . Acum el vine si pune problema pe tapet ca si cum ar fi o solutie noua si ca ( cel putin asa inteleg eu ) aceasta idee i-ar apartine . Nu-i nimic , trecem peste asta . Dar sa se treaca o data de la vorba la fapta ca sezonul rece bate la usa. Daca se va aproba subventionarea locatarilor, ce se va intampla cu Calorgal ? Dar cu sefii inregimentati politic si care au de primit recompense pentru prestatia de la alegeri ? Dar cu angajatii care au mai ramas la Calorgal , care in caz de faliment vor fi cei mai napastuiti ? Dar cu asociatiile de proprietari, care in momentul de fata presteaza pentru cei care nu s-au debransat de la sistemul centralizat , si care inca mai reprezinta o vaca buna de muls ? Si o intrebare de 100 de puncte : daca se va aproba subventionarea locatarilor in vederea montarii de CT de apartament , cei care deja si-au montat CT , vor fi despagubiti dupa principiul nediscriminarii ?

    Raportează
  • postat de Tirpitz Sâmbătă, 29 August 2015 10:34 188.26.14.*** Link la comentariu
    30
    14

    Citi proprietari si-au instalat centrale termice adica "bombe" in cotetele comuniste? Centralele termice care nu corespund standardelor europene si polueaza, vor trebui schimbate cu centrale termice cu condensare nemaivorbind de cele care au mai mult de zece ani de functionare si care vor trebui inlocuite obligatie prevazute de lege. Nu era mai bine sa fie instalate centrale de bloc decit de apartament? Propunerea ar fi trebuit sa vina din partea celor de la apaterm care dormeau in papuci si cind se trezeau mergeau repede prin subsolurile blocurilor, culmea, insotiti de alti paraziti numiti administratorii de asociatie de roprietari. Sa vezi si sa nu crezi, gigacalorimetrele disparusera dintr-un cartier intreg si-atunci intrau in actiune capetele luminate de la apaterm care, printr-o formula magica aplicata gigacaloriei, umflau facturile la caldura, evident locatarul tremurind de frig in cotetul comunist cu titlu de proprietate. Nu e chiar o bagatela sa iei un salariu de 1400-1500 lei ca si administrator de bloc care nu-ti faci datoria fata de proprietari. Cel mai elocvent caz este administratorul de la asociatia de proprietari 183 din cartierul mazepa2, toti proprietarii fiind nemultumiti de prestatia acestuia care isi ridica salariul lunar numai pentru faptul ca face munca de casier si nu de administrator, neonorindu-si sarcinile de servici.

    Raportează
  • postat de Angel Sâmbătă, 29 August 2015 10:02 109.166.141.*** Link la comentariu
    16
    35

    Sa faci tu, ca primar, referendum pentru sistemul de termoficare inseamna ca iti demonstrezi neputinta de a gestiona problemele orasului. "Nu sunt in stare, fac referendum, gata, am scapat de responsabilitate. Daca asa a dorit populatia..." Nu, prietene, tu, ca primar, trebuie sa depui toate eforturile ca sistemul centralizat sa devina eficient si lumea sa-si doreasca sa beneficieze de caldura la comun. Pana acum n-ai facut altceva decat sa-ti bati joc de bunii-platnici si sa incurajezi neplata utilitatilor

    Raportează
  • postat de julien Sâmbătă, 29 August 2015 09:50 5.13.145.*** Link la comentariu
    9
    45

    un mare rau pentru populatie este existenta asociatiilor de locatari,care trebuie desfiintate si facute contracte individuale cu furnizorii de servicii.de exemplu orasul baia-mare nu mai are asociatii.

    Raportează
  • postat de Adi Sâmbătă, 29 August 2015 08:56 92.82.217.*** Link la comentariu
    4
    3

    Erata: se va citi acolo unde e cazul "facut' si respectiv "suficient".
    Sorry...

    Raportează
  • postat de Adi Sâmbătă, 29 August 2015 08:35 92.82.217.*** Link la comentariu
    8
    23

    O tampenie! Eventual trebuia facut pasul asta pe 1 aprilie, cand s-a "terminat" si apa calda, ca sa se stie din timp ce e de facu
    "Cei care au bani si-au pus centrale deja, cei care au ramas fara sunt cei care nu platesc" - serios ? Una e sa ai bani sufucienti pentru a plati intretinerea luna de luna, alta e sa ai "niste bani gramada"- si nu putini - ca sa-ti permiti montarea unei centrale termice. In blocul in care locuiesc - cu 36 de apartamente- "rai platnici" sunt 2-3, iar centrala si-au montat sau sunt in curs de a-si monta in jur de 25%
    maxim (in conditiile in care pana in aprilie erau doar 4 centrale). Ce spune asta? Ca restul vor face "hei-rup" pana vine iarna, ca sa-si monteze centrala?? Sa fim seriosi! Ar fi facut-o pana acum daca isi doreau si aveau cu ce !!!

    Raportează
  • postat de activitatea primarului e plina de goluri Sâmbătă, 29 August 2015 08:32 5.13.141.*** Link la comentariu
    7
    21

    Eu, Marius Stan, nu promit mai mult decât ştiu că pot face!

    Sunt un om al dialogului şi vă invit să veniţi să-mi spuneţi, ca şi până acum, problemele voastre şi împreună vom găsi soluţiile optime.

    Sunt omul care vă ascultă şi vă înţelege! La mai toate întâlnirile pe care le-am avut în această perioadă, problemele ridicate sunt cam aceleaşi, în toate cartierele: lipsa locurilor de muncă, curăţenia oraşului, spaţiile de joacă pentru copii, mai multă siguranţă pe străzi, stadion modern, pod peste Dunăre, reabilitarea instalaţiilor termice, iluminat public, să se închidă şi să se interzică magazinele de vise (etnobotanicele) şi foarte important: Primarul să-şi menţină promisiunile după ce este "pus" în funcţie.

    Aşa cum vă spuneam: nu promit mai mult decât ştiu că pot face!

    Eu cunosc bine această realitate. Eu ştiu că dumneavoastră aţi devenit nişte jucători severi ai celor care ne prezentăm, din 4 în 4 ani, pentru a fi învestiţi cu încrederea de a vă reprezenta interesele comunităţii şi nu vă cer să fiţi indulgenţi.

    Vă rog doar să gândiţi şi să analizaţi cu mintea! Nu vă lăsaţi păcăliţi de vorbe îmbrăcate în straie de catifea, priviţi cu atenţie în jur şi alegeţi realizările, investiţiile, alegeţi pentru viitorul copiilor, pentru prezentul tinerilor absolvenţi care vor să-şi construiască un viitor aici, la Galaţi, dar nu-şi găsesc un loc de muncă, nu îşi pot lua o locuinţă.

    Eu nu vă promit iluzii, vă ofer şansa să veniţi alături de mine, să construim împreună oraşul pe care îl meritaţi, să punem în practică proiecte viabile, cum ar fi, de exemplu, locuinţe pentru tineri "modelul Mazăre". Sunt sigur că-l putem "importa" şi la Galaţi, cu acelaşi succes. Şi poate ne inspirăm şi din alte zone, nu e cazul să inventăm noi apa caldă.

    În programul meu, cetăţeanul şi interesele lui sunt pe primul plan! În primul rând avem nevoie de o dezvoltare economică, altfel dezvoltarea urbanistică rămâne o simplă iluzie. Avem nevoie de un plan realist, coerent și conceput pe termen lung.

    Cetăţeanul ne cere să ne facem datoria faţă de El, dincolo de spectacolul politic plin de orgolii, de lupte pentru putere şi bani, de interese de grup, de şmecherii politicianiste.

    Cetăţeanul vrea Implicare, Seriozitate, Consecvenţă şi Respect!

    Daţi-mi 10 minute din timpul dumneavoastră, pe 10 iunie, şi vă dau 4 ani din viaţa mea!

    Cu sinceritate şi respect,
    Cetăţeanul Marius Stan

    Raportează
  • postat de x Sâmbătă, 29 August 2015 08:21 89.137.138.*** Link la comentariu
    5
    16

    Pentru "pt alt galatean Sâmbătă, 29 August 2015 07:47 109.166.143.***"
    Eu am empatie pentru tine, deoarece ai un necaz (lipsa apei, pe care, probabil, o si platesti, dar nu o ai).
    Dar gindestete-te ca si alte persoane au cate o problema, lipsa a ceva anume, pe care o platesc la randul lor si de care nu bebeficiaza.
    Daca noi, "clientii", nu tinem intre noi si nu ne sustinem unul pe altul, si vom fi dezbinati in continuare, "celor de sus" la va fi mai usor sa nu ne rezolve problemele; nu uita dictonul: "Divide et impera".
    Mai multa intelegere intre noi ne ajuta la a rezista mai usor in aceste momente nu foarte fericite.

    Raportează
  • postat de galatean Sâmbătă, 29 August 2015 08:14 5.13.203.*** Link la comentariu
    8
    37

    DA! SA SCAPAM DE SISTEMUL CENTRALIZAT! IN CAPITALISM TREBUIE SA FUNCTIONEZE ECONOMIA DE PIATA! CERERE SI OFERTA! CONSUMI PLATESTI IMEDIAT FACTURA! asa cum platim curentul electric,telefonul,sacosa cu mancare,etc etc ...asa cum platesc ce-i care au centrale propii se debransati cu apa rece ! individual, fara intermediari! pe baza de contract!
    Trebuie sa scapam de manipularea pretului la gicocalorie si de alte manipulari cu iz politic in care pentru unii suferim toti1Dupa parerea mea nu trebuie facut referendum o echipa mixta sa umble din apartament in apartament si discutat cu locatarul in prezenta!
    NU VREA CENTRALA DE APARTAMENT SA SE DESCURCE! PE BAZA DE ISCALITURA PROPIE! DAR SA FIM SERIOSI CAND FACEM ACEST RECESAMANT!DELEGAT , DE LA PRIMARIE,POLITIE,PROCURATURA,,,SOCIETATE CIVILA! FARA IMPLICAREA ASOCIATIEI DE LOCATARI CARE NU PREZINTA GARANTIE !

    Raportează
  • postat de pt alt galatean Sâmbătă, 29 August 2015 07:47 109.166.143.*** Link la comentariu
    6
    32

    Suna la ei:).....multa lume.nu are apa si pe tine te doare de upc:)...canta la alta masa:)

    Raportează
  • postat de alt galatean Sâmbătă, 29 August 2015 07:31 82.137.12.*** Link la comentariu
    20
    9

    ViataLibera - U.P.C. nu are are semnal

    Raportează
  • postat de alt galatean Sâmbătă, 29 August 2015 07:25 5.13.144.*** Link la comentariu
    6
    40

    subscriu ,la referendum sa participe cei care sunt cu intretinerea la zi,nu si cei care au restante.Oricat se incearca salvarea termoficarii in galati in final la primavara se va ajunge tot la faliment,pt ca cei cu bani si-au instalat centrale iar ceilalti vor merge asa ca vin alegerile si nu da bine la public..Daca tot ne imprumutati fara sa ne intrebati ( cum a facut si basescu),la Banca Europeana de Investitii, barem faceti ceva util cu banii astia,nu avem cinema,suntem inconjuratii de ape si nu avem o baza de agrement toate sunt in paragina,cartierele din galati necesita asfaltari,spatiu verde,scoateti politistii locali in patrulare sa terminam cu gastile de cartier nu ii tineti de decor prin centru si in birouri.In ceeea ce priveste referendumul nu cred ca este necesar pt ca acest sistem centralizat s-a dovedit a cata oara a fi o gaura neagra unde se risipesc banii, sau poate sunt interese si se doreste acest lucru?

    Raportează
  • postat de v. alex. Sâmbătă, 29 August 2015 07:19 213.233.103.*** Link la comentariu
    5
    32

    1- Disciplinarea consumatorilor nu se poate face de cat prin desfiintarea sistemului centralizat de incalzire si trecerea la mijloace proprii de incalzire a locuintelor si a cladirilor cu alt rol functional. In acest mod nu vor mai exista rau platnici, fiecare consumator isi va rezolva incalzirea locuintei prin mijloace termice la care poate sa aibe acces in functie de economiile proprii si va deveni un contribuabil civilizat ,odonat si econom, iar adminisratiile de bloc se vor ocupa, in sfarsit, numai de starea functionala a cladirilor administrate.
    2- Zecile/sutele de km de conducte magistrale si auxiliare ale sistemului de termoficare nu-si mai au rostul, echipele de ''DOREI'', care intretin acest sistem de termoficare, pot trece in alte activitati, spatiile PUNCTELOR TERMICE ACTUALE pot deveni, in unele cazuri, GARAJE COLECTIVE DE CVARTAL dispar actualele pierderi de energie termica dintre producator si consumator s.a.
    3-Metalul recuperet din actualel trasee si puncte termice poate fi reutilizat, prin retopire, in alte constructii.

    Raportează
  • postat de cine se prezinta la referendum?? Sâmbătă, 29 August 2015 07:05 5.13.215.*** Link la comentariu
    5
    36

    Doamne cine conduce acest municipiu.....lumea sportului care da cu stangul in dreptul??? LA ORA ACTUALA ASA SUNT DE PESTRITI SI INRUDITI UNII CU ALTII INCAT NU MAI CRED IN NICI UN PARTID! SUNT DEPENDENTI UNII DE ALTII CA DROGATII !

    Raportează
  • postat de republica fot-balistica GALATI Sâmbătă, 29 August 2015 07:04 5.13.141.*** Link la comentariu
    8
    28

    in curand liderul nord coreean kim jong un isi va anunta candidatura in republica noastra

    e timpul sa dam o lectie lui apolodor marele demolator

    fabricile de pe cosbuc vor incepe producerea de rachete balistice in colaborare cu echipa otelul

    TRAIASCA REPUBLICA MINCINOASA GALATI URA URA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de gigione24 Sâmbătă, 29 August 2015 06:54 5.13.181.*** Link la comentariu
    5
    26

    Nu sunt fan marius stan, e tarzie initiativa din toate punctele de vedere, nu ar mai trebui referendum, insa are si o parte buna, intrezarindu-se o solutie! Oricum s-au cheltuit foarte multi bani aiurea, asa ca subventionarea centralelor proprii pentru cetatenii cu probleme financiare ar fi si in beneficiul celor care sufera din cauza rau-platnicilor! Dar trebuie luata o decizie ieri!

    Raportează
  • postat de halal administratie locala Sâmbătă, 29 August 2015 06:22 89.136.231.*** Link la comentariu
    8
    42

    daca la inceputul lunii septembrie inca nu se stie ce se vrea si cum se va face incalzirea orasului peste doua luni atunci nu pot spune decit: HALAL PRIMAR SI GOSPODAR .trebuie votat pe viata.

    Raportează
  • postat de Jean Sâmbătă, 29 August 2015 05:43 5.13.149.*** Link la comentariu
    4
    38

    Si subventia pentru montarea de centrale pe ce criterii se va da ? Din ce bani? De ce nu monteaza acum, DE INDATA, centrale la scoli si dispensare, birouri administrative, si gata! (toate bisericile si casele parohiale au centrale temice si aer conditionat - si nu din banii de la lumanari, tot din "donatiile"de la primarie ! )

    Raportează
  • postat de IC Sâmbătă, 29 August 2015 05:24 5.13.148.*** Link la comentariu
    3
    46

    Daca se hotaraste organizarea referendumului ar trebui ca sa poata participa la vot numai cetatenii care nu au datorii la intretinere si la impozite si taxe ,inainte de intocmirea listelor de alegatori sa fie eliminati datornicii(sau la prezentarea la vot ) prin solicitarea de la asociati a tabelelor cu adresele apartamentelor care au datorii si a listelor cu adresele celor care au datorii la taxe si impozite. Nu accept ideea incalcarii drepturilor ,ce drept mai au sa hotarasca daca se ma justifica sistemul de termoficare acei cetateni care ,an de an ,au incalcat drepurile colocatarilor ,refuzand sa plateasca un serviciu de care au beneficiat si la plata caruia inregistreaza datorii ( evident ca vor vota mentinerea sistemului si ca incontinuare nu vor plati ) ? Ce drept mai au acei cetateni care nu-si platesc taxele si impozitele ca sa hotarasca ce se face cu banii contribuabililor corecti ? Primarul vorbeste de o surpriza ,eu cred ca surpriza mare va fi dupa referendumul care va consfinti mentinerea sistemului ,in momentul nu prea indepartat cand datorita datornicilor va intra in faliment si Calorgalul .Dupa mine este clar ,sistemul comunist ,totul la comun ,nu mai este viabil , anumiti oameni nu sunt inca lamuriti pe ce lume traiesc si ca daca nu poti plati nu consumi ,te restrangi ,te muti etc, nu stai si acumulezi datorii spunad :"da si ailati de ce au cu ce plati si eu nu " .....asta-i viata si va fi si mai grea atunci cand se va termina cu subventiile si pomenile din banii contribuabililor .

    Raportează
  • postat de Debransatul Sâmbătă, 29 August 2015 04:36 5.13.212.*** Link la comentariu
    8
    59

    Eu am platit 7 mil la Calorgal pt debransare pt cs m a amenintat administratora ca voi fi amendat.Daca se renunta la sistemul centralizat ar trebui sa mi primesc acesti bani inapoi .Nu am dreptate?

    Raportează
  • postat de un galatean Sâmbătă, 29 August 2015 01:21 82.137.8.*** Link la comentariu
    11
    19

    (Scuzati postarea de aici, dar n-am gasit alta cale de a fi "in ochii" celor de la Viata Libera.)
    Pentru Viata Libera.
    De cateva zile in unele zone din Galati au avut loc pene de curent electric si de semnal de la UPC.
    Va rog, daca stiti care ar fi cauzele, faceti un articol pe aceste teme, deoarece telefonand la impricinati nu am aflat nimic.
    Va multumesc.

    Raportează
  • postat de Cristian Sâmbătă, 29 August 2015 00:57 79.116.110.*** Link la comentariu
    5
    63

    Asta trebuia facut inainte de a se pune in functiune CALORGALul. Nu e cam tarziu pentru astfel de lucruri acum cand se intra in iarna? Nu era normal sa se faca aceste demersuri din primavara sau chiar iarna trecuta cand toti cei responsabili stiau clar care va fi situatia?! Tara lui Papura Voda!

    Raportează
  • postat de luke Sâmbătă, 29 August 2015 00:42 89.137.225.*** Link la comentariu
    8
    31

    B.U.L.L.S.H.I.T

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.