Rămâne doar TRANSURB, din 9 mai, pe străzile Galaţiului?
Foto: Foto-arhivă "Viaţa liberă"

Rămâne doar TRANSURB, din 9 mai, pe străzile Galaţiului?
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)

"Transportatorii privaţi au beneficiat de o prelungire până în mai 2016, în conformitate cu directivele europene. La finalul acestui contract prelungit, societatea Transurb trebuie să asigure în totalitate transportul public sau, dacă nu are un parc auto suficient pentru a satisface nevoile populaţiei, va putea, conform legii, să subcontracteze ea, nu noi, Primăria. Ceea ce, pentru unii cred că e o mană cerească, având în vedere că în iunie sunt alegerile", a declarat primarul Galaţiului, Marius Stan.

Pentru că răspunsuri concrete nu avea, edilul a presupus că societatea locală de transport public va renunţa să mai presteze curse convenţie către şantierul naval şi către platforma siderurgică. "N-o să aibă ce face, probabil, există şi varianta de a renunţa la cele două contracte, care sunt singurele aducătoare de venituri adevărate, cu ArcelorMittal şi cu Damen, să asigure o flotă cât de cât acoperitoare, nu şi de calitate!", a declarat edilul.

Contactată telefonic, Genica Totolici, managerul Transurb, ne-a declarat că în niciun caz nu se pune problema de a renunţa la contractele de curse convenţie. În cel mai rău caz, Transurb va subcontracta parţial aceste servicii către o firmă care poate oferi aceleaşi condiţii: transportul salariaţilor cu autobuze.

În momentul de faţă, parcul auto al SC Transurb numără 137 de autobuze şi 60 de vagoane de tramvai. E greu de spus în ce măsură sunt acestea suficiente pentru a asigura transportul public în oraş.

În prezent se lucrează la nouă schiţă a traseelor, a treia la număr, dacă avem în vedere că, anul trecut, aleşii au mai aprobat alte două hărţi ale acestor rute.

Citit 9832 ori Ultima modificare Miercuri, 03 Februarie 2016 23:47

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.