De ce-i trebuie Galaţiului "branding şi identitate vizuală"?

De ce-i trebuie Galaţiului "branding şi identitate vizuală"?
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)

Contractul cu o valoare estimată de 113.000 de lei fără TVA, pe care Galaţiul l-a scos la bătaie pentru "Branding şi identitate vizuală a municipiului", a stârnit multe dispute printre gălăţeni, convinşi că altele ar trebui să fie priorităţile Primăriei. Motiv pentru care am încercat să aflăm de la primarul Ionuţ Pucheanu dacă Galaţiului chiar avea atâta nevoie de un logo, un manual de heraldică şi un nou site al Primăriei.

"Sincer, da! Chiar trebuie atât de mult! Trebuie să înţelegeţi următorul lucru: un oraş e ca un produs. Vrei să-l promovezi! Ce spui? Credeţi-mă, Baia Mare are identitate vizuală, Alba Iulia are identitate vizuală, Clujul, Timişoara, Sibiul, toate au identitate vizuală. Ce înseamnă asta? Că vine un băiat mai deştept decât toţi de prin Primărie, care îţi spune aşa: prietene, ca să poţi să contezi şi tu pe piaţă sau cineva să se uite la tine, trebuie să faci aia, aia, aia, sub forma asta. Ce ţineţi minte? Vă întreb aşa, Coca Cola de ce şi-a făcut un brand? De ce şi-a făcut un slogan? Pentru că rămâne în mintea oamenilor! Aşa eşti cunoscut!", a explicat apăsat Ionuţ Pucheanu.

În ceea ce priveşte preţul estimat al achiziţiei publice de la Galaţi, comparativ cu cel plătit de pildă de Primăria Bucureşti, Pucheanu ne-a indicat să verificăm bugetele folosite în acest scop de primăriile pe care le-a nominalizat. "Primăria Capitalei a căutat doar logo şi nimic mai mult. Noi avem un întreg sistem pe care încercăm să-l implementăm. De la site-ul Primăriei - şi tuturor celor care spun că fac un site cu 5.000 de euro sau chiar mai puţin, eu le spun că nu faci un site sustenabil pentru viitorul a ceea ce înseamnă smart city. Toate lucrurile trebuie armonizate şi gândite într-un tot. Dacă vreţi să facem tot pe bucăţele, nu ajungem nicăieri, stagnăm", a conchis edilul.         

Citit 3880 ori Ultima modificare Duminică, 28 Mai 2017 21:23

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.