Calorgal şi Electrocentrale (CET) continuă să se „bată” în adrese scrise şi tot felul de clarificări, în timp ce gălăţenii aşteaptă să afle concret ce li se pregăteşte pe termen mediu şi lung.
La o zi după ce conducerea CET a anunţat că poate relua furnizarea de apă caldă în sistem centralizat, cu aburul de la ArcelorMittal, reprezentanţii Calorgal au informat, ieri, că au transmis o nouă adresă către CET prin care solicită să li se comunice şi costurile aferente, în condiţiile în care reprezentanţii Electrocentrale nu au precizat.
„Electrocentrale a informat că are disponibilitatea de a opera reduceri atât în ceea ce priveşte cantitatea de abur achiziţionată, cât şi de a îşi diminua contravaloarea serviciului pe care ar urma să îl presteze (…) Considerăm însă că, după efectuarea acestui prim pas, Electrocentrale are obligaţia de a comunica şi costurile aferente disponibilităţii sale. În absenţa acestor precizări, există primejdia ca opinia publică să înţeleagă că CET va furniza agent termic în mod gratuit, ceea ce contravine flagrant cu comportamentul său de până acum”, a transmis purtătorul de cuvânt al Calorgal, Mihai Costache.