Evaluaţi acest articol
(10 voturi)
9 comentarii

Directorul general al Transurb SA, Genica Totolici, afirmă că, de la 1 septembrie, societatea publică de transport local a revenit la programul normal de funcţionare, cu mai multe autobuze şi troleibuze faţă de perioada verii: "Avem acum pe trasee 106 mijloace de transport la orele de vârf, autobuze şi troleibuze, faţă de 88 câte au fost până la 31 august, plus 29 de tramvaie".
Au apărut şi câteva noutăţi, chiar dacă tot... second-hand. Au fost introduse pe trasee, tot de la 1 septembrie, 15 autobuze care nu mai fuseseră folosite până acum, în locul altora mai vechi, care au fost retrase pe curse convenţie. "Sunt autobuze DAF, de 12 metri lungime, cu podea coborâtă. Sunt fabricate în 2003, au EURO 3, sunt OK din toate punctele de vedere şi au costat 20.000 de euro bucata", a completat Genica Totolici. Autobuzele din acest lot, model Wright Commander SB 200, au fost echipate cu geamuri cu deschidere laterală şi validatoare electronice noi pentru bilete.

Patru trasee prelungite până în Bariera Traian

Directorul general al Transurb spune că, tot din prima zi de toamnă calendaristică, patru trasee existente au fost prelungite până în Bariera Traian. Primul este traseul 18, care pleacă din Micro 13, trece pe la Ultimul Leu, Parcul CFR şi întoarce în Bariera Traian. Al doilea este traseul 23, spre Auchan, care trece pe la Selgros şi Complexul Delfinul, apoi în Micro 19, merge pe Oţelarilor, ajunge în Ţiglina I, de unde o ia pe Coşbuc spre Bariera Traian. Al treilea traseu prelungit este 27, care merge pe ruta Cartierul D.Cantemir - Micro 19 - Ţiglina I - Domnească - Parc CFR - Barieră, iar al patrulea, 28 (fostul traseu 63 de maxi-taxi), are ruta Micro 19 - str. Oltului - Complex Flora - Siderurgiştilor - str. 1 Decembrie - Aviaţiei - Bariera Traian, unde întoarce.
Nu în ultimul rând, Transurb continuă să facă angajări. Săptămâna trecută, 50 de persoane au susţinut interviuri şi proba practică.        

Citit 6576 ori Ultima modificare Joi, 01 Septembrie 2016 17:05

9 comentarii

  • postat de galatean pur Vineri, 02 Septembrie 2016 19:32 5.13.225.*** Link la comentariu
    0
    0

    Asa este ,directorii numiti politic nu prezinta un beneficiu pentru societate ,pentru cetatenii acestei urbe .Nu am crezut ca voi trai aceste momente in care si transportul public al GALATIULUI va ajunge la gunoi .Este adevarat ca cele mai multe autobuze sunt neintretinute ,murdare , cu soferi care vorbesc mult la telefonul mobil si colac peste pupaza singurul traseu care ma uns la suflet ,23 numarul , nu mai are capat la CARRFOUR .Este bine ca pe b-dul COSBUC acum sunt 3 trasee .Propun o schimbare la virful societatii ,nimeni nu este batut in cuie acolo ,poate astfel se mai schimba si gandirea asupra transportului galatenilor .

    Raportează
  • postat de @ Cetateanul turmentat Vineri, 02 Septembrie 2016 16:37 163.172.29.*** Link la comentariu
    1
    2

    Probabil si-a rupt hainele de pe ea si a inceput sa urle ca turbata, aruncand cu telefonul in tine. L.O.L.
    Bai nemultumitilor nu mai fabulati atata.

    Raportează
  • postat de cetatean Cetateanul cascarabetar Vineri, 02 Septembrie 2016 16:12 82.211.19.*** Link la comentariu
    1
    2

    @ cetatean


    Asa e...? Este ca si fuma trabuce si asculta manele cu sonorul la maxim? Si cred ca tragea la masea si dintr-o sticla de palinca totul in acelasi timp. Bai cascarabetistule mincinos. Acum incercati sa gasiti fel si fel de motive ca sa aruncati cu noroi in Transurb fiindca suspinati voi dupa dricurile cascarabete pe care le patronaserati voi, evazionistilor.

    Raportează
  • postat de cetatean Vineri, 02 Septembrie 2016 13:40 93.113.153.*** Link la comentariu
    34
    9

    tocmai am coborit dintr-un traseu 24, la INTFOR, calatoria a fost insuportabila pentru ca soferita - care a vorbit continuu la telefonul mobil - nu a deschis trapele !!!
    daca soliciti soferului, in mod politicos, sa deschida trapele, începe sa faca comentarii tendentioase si nepotrivite la adresa calatorilor

    Raportează
  • postat de EUEU Vineri, 02 Septembrie 2016 13:25 82.137.13.*** Link la comentariu
    3
    14

    D-na Director poate ne spuneti daca aveti vreun regulament, instructiune de lucru sau altceva prin care se stabileste modalitatea de curatare a mijloacelor de transport. Din pacate pentru dvs. si imaginea companiei ele sunt de un jeg pentru care nu exista cuvinte care sa-l descrie. Chiar daca sunt mai mult goale uneori, tot put intr-un hal fara de hal si se vede ca n-au mai fost curatate de o mie de ani. V-as intreba daca la dvs. acasa e la fel, probabil de aia ma obligati pe mine cetatean ce va plateste si biletul si salariu sa circul in aceste conditii. Va solicit sa prezentati public toate aceste date cand se face curatenia, daca se face pe bune, ce substante folositi. De ce la sfarsitul fiecarui traseu, asa cum se practica in afara, de ce nu aveti o echipa de curatenie care sa igienizeze mijlocul de transport? Ar trebui sa va fie rusine!

    Raportează
  • postat de Vlad Vineri, 02 Septembrie 2016 11:01 5.13.140.*** Link la comentariu
    10
    8

    Desi s-au facut numeroase sesizari in scris ,verbal si in mediu virtual cu privire la reintroducerea traseelor 10 si 27 pe bucla Regiment 11 Siret,conducerea Transurb le-a ignorat cu desavarsire si nu a dat nici un raspuns. Este sfidator si revoltator sa ignori doleantele si necesitatile cetatenilor utilizatori de transport public. Cartierul Tiglina 1 este foarte circulat,in acest cartier functioneaza 3 licee,2 scoli generale,2 gradinite,2 crese,tribunalul,centrul de transfuzii sange,ITM,dispensare si cabinete medicale,multe unitati comerciale,dar si foarte mult pensionari. Conducerea Transurb trebuie sa dea un raspuns cu privire la cele sesizate.

    Raportează
  • postat de Toma N Vineri, 02 Septembrie 2016 08:27 89.121.200.*** Link la comentariu
    6
    22

    Domnul director general al Transurb ne prezinta, ca de obicei, doar jumatatea plina a paharului.

    De exemplu domnul director a uitat sa zica ca pe trasee sunt si autobuze DAF SB250(autobuzele cu cocoasa), care probabil au spre 20 de ani vechime(modelul a fost lansat in 1997) si care fac un zgomot infernal mai ales dimineata.

    E o rusine ca aceste harburi circula pe strazile Galatiului, sunt mai zgomotoase decat autobuzele achizitionate acum 15-20 de ani!

    Raportează
  • postat de Tirpitz Vineri, 02 Septembrie 2016 07:36 188.26.255.*** Link la comentariu
    6
    26

    Genica draga, esti numita directoare pe viata la Transurb, ca sa stim si noi, astia care mai circulam cu mijloacele de transport SH fara ferestre si fara climatizare, inchise ermetic si cu motorul in interior?!? Daca raspunsul e afirmativ, sansele noastre de a intra in lumea civilizata sunt nule de-a dreptul.

    Raportează
  • postat de Burlan Vineri, 02 Septembrie 2016 06:05 79.116.102.*** Link la comentariu
    5
    3

    Lol ! A fost ultimul şi primul coment ...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.