Îngropăm cabluri, dar distrugem trotuare

Îngropăm cabluri, dar distrugem trotuare

Locatarii trebuie să fie foarte atenţi atunci când circulă prin zonă
Evaluaţi acest articol
(14 voturi)
10 comentarii

Lucrările de îngropare a cablurilor, care până de curând atârnau nestingherite pe stâlpi, sunt în plină desfăşurare în oraş. Iniţiativa, demnă de lăudat, de altfel, pare să fie destul de prost înţeleasă de firmele care execută lucrările.

Şi asta pentru că, de foarte multe ori, muncitorii din teren uită că au obligaţia să aducă terenul la starea iniţială. Şefii lor, cei care semnează de altfel contractele şi cunosc, sau ar trebui să cunoască, regulile, suferă de aceeaşi uitare cronică.

Aşadar, prin toate zonele oraşului pe unde s-au făcut astfel de lucrări, se găsesc urme. Aşa s-a întâmplat şi în cartierul Doja, acolo unde s-au făcut săpături pentru îngroparea cablurilor. Mai greu, după mai bine de trei săptămâni, strada G-ral. E. Grigorescu a fost adusă la starea iniţială. Mai precis, toate gropile au fost asfaltate. Din păcate însă, nu acelaşi lucru să întâmplat şi pe trotuarele găurite de muncitorii care au lucrat în această zonă. Astfel, trotuarul aferent blocului C1 arată ca după bombardament, iar dacă nu eşti atent rişti să îţi rupi picioarele. Ca să respectăm adevărul, trebuie să precizăm că gropile au fost astupate, s-a turnat chiar şi un strat de ciment, doar că… asfaltarea şi aducerea terenului la starea iniţială au fost date uitării. Trotuarul, pe care circulă destul de multă lume, are denivelări de câţiva centimetri, aşa că locatarii din zonă trebuie să caşte ochii mari atunci când circulă pe aici. Părinţii care au copii mici şi vor să circule cu căruţul ar face bine să ocolească zona.

Poate totuşi reuşim să le împrospătăm memoria celor responsabili şi revin la faţa locului pentru a finaliza lucrarea. Nu de alta, dar dacă, Doamne fereşte, păţeşte cineva ceva, responsabilii sunt uşor de identificat.

Citit 4032 ori Ultima modificare Miercuri, 04 Septembrie 2019 16:51

10 comentarii

  • postat de Luca ion Joi, 22 August 2019 20:50 213.233.108.*** Link la comentariu
    0
    5

    In micro 20 în fața scării 1 bloc I 1 a fost turnat asfalt inainte l-au scos pe tot au îngropat cablurile si au pus beton uscat.

    Raportează
  • postat de Akbar Joi, 22 August 2019 17:25 5.13.240.*** Link la comentariu
    1
    13

    Nu firmele ce "ingroapa" cablurile sunt vinovate de neaducerea terenului la starea initiala. De asfaltari, altcineva e responsabil in orasul asta.
    Exista niste termene pana la care lucrarile trebuie executate, niste autorizatii de construire, ceva documentatie si planse. Primaria ar trebui sa stie cine, unde si cand se finalizeaza lucrarile de pe "santierele" urbei.
    Ca nu stie unul ce face celalalt, asta e altceva...

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Joi, 22 August 2019 14:49 86.34.180.*** Link la comentariu
    1
    10

    Alo, Primaria Galati, sunteti pe fir ?
    D-le Primar, ce v-am spus mai deunazi?
    - aveti d-le grija de cei ce distrug orasul, verificati cum isi fac treaba, ca uite pana si scuarul de pe Brailei, la care s-a muncit in draci cu punerea de gazon, azi se sfasia de zor la el. Si lucrau aceiasi, care-l montasera acum un an, deci rezulta ca de la cap se'mpute treaba...

    Raportează
  • postat de Orasul de la Dunare Joi, 22 August 2019 13:41 5.13.189.*** Link la comentariu
    2
    19

    Iar pentru praful lasat in urma dupa plecarea Doreilor, un punct de vedere al Garzii de Mediu vedem si noi? Nu de alta dar poluarea cu praf in zonele unde s-a lucrat va persista pana cand vor veni ploi mai serioase. Doar n-am vrea sa spele praful aia care l-au starnit, nu?

    Raportează
  • postat de Andone Mihaela Joi, 22 August 2019 13:25 217.156.52.*** Link la comentariu
    2
    19

    Si in Micro 19 si-au batut joc cei care au comandat lucrarile. Au spart asfaltul si au reparat cu altfel de materiale decat cele initiale, trotuarul aratand de parca are cicatrici (ale incompetentei si delasarii dirigintilor de santier si ale reprezentantilor beneficiarului), nu au fost respectate proiectele de lucrari- sparturile de asfalt fiind facute in alte locuri decat erau prevazute- au facut ravagii si in spatiile verzi pe care le-au calcat in picioare fara sa le mai refaca, lasand in urma maidan. Se pare ca reprezentantii autoritatilor publice sunt plecati intr-un concediu vesnic si nu mai apara nimeni interesul public ...

    Raportează
  • postat de sor Joi, 22 August 2019 13:04 86.124.201.*** Link la comentariu
    3
    15

    veniti in Doja pana la sectia 2 sa vedeti cum sunt trotuarele de anul trecut lasate. In fata la Reno s-a pus gazon pt infrumusetare

    Raportează
  • postat de Mihai Joi, 22 August 2019 09:47 213.218.53.*** Link la comentariu
    4
    19

    Sa veniti in spatele zonei IREG, la SD4B, SD4C, sa vedeti cum au lasat shaormarii

    Raportează
  • postat de Nicolae Joi, 22 August 2019 09:29 84.117.44.*** Link la comentariu
    4
    15

    Firme foarte competente.......Ar fi fost anormal sa sa fie totul fara consecinte . O alta @normalitate ANORMALA@ la intersectia strazilor Traian cu Radu Negru. Semnul de interzicere de sens pe Str.Radu Negru in directia strazii Domneasca sta acoperit cu un plastic pentru a nu fi respectat. Cand toate au intrat in functiune,cand sa zis ca atunci cand strada Basarabiei va fi data in circulatie toate semnele noi montate vor intra in functiune......ei bine aici NU. Fara semafor in aceasta intersectie este un act de curaj si noroc sa traversezi in siguranta.Totul la mila celorlalti participanti la trafic.Daca intra in vigoare respectarea semnului de interzicere se imbunatateste circulatia in intersectie chiar fara semafor.Ce se intampla aici e sfidare pe fata a POLITIEI RUTIERE si a celorlati responsabili pentru a multumi pe cineva probabil.Improvizatii,precaritati,lipsa de interes,incompetenta toate acestea nu se pot numi CORUPTIE ???!!! La asa manageri asa politie. Care e diferenta ???!!!

    Raportează
  • postat de Dogaru Ioan Joi, 22 August 2019 08:45 5.13.187.*** Link la comentariu
    5
    14

    Tot orasul arata la fel. Interesant este ca intre bblocuri sunt intinse spatii verzi pe care se puteau ingropa cabluri la un pret de cost mult mai ieftin, totusi prefera sa sparga trotuare si sa le lese in mizerie.. Pe zonele carosabile au mai rezolvat cat de cat. Nu stiu dece primaria, domeniul public accepta asaceva.

    Raportează
  • postat de magis Joi, 22 August 2019 08:43 89.121.200.*** Link la comentariu
    3
    22

    Parca numai in Doja? Si Tiglinele sunt varza, dar Betonut are alte prioritati, cum ar fi asfaltatul spatiilor verzi.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.