Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Pentru a preveni răspândirea și infectarea cu virusul SARS-CoV-2, Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Galați a anunțat că o serie documente pot fi transmise către instituție prin email, prin poștă sau telefonic, putând fi astfel evitate deplasările la sediu. Iată despre ce documente este vorba.

Potrivit CAS Galați, documentele privind calitatea de asigurat pot fi transmise prin email, la adresa evidenta.casgl
casan.ro sau la numărul de fax 0236.413.462. De asemenea, informații cu privire la calitatea de asigurat pot fi obținute la numărul de telefon  0236.410.110 - int. 318, 335 sau 0756.190.937.
"Pentru dosarele privind solicitările de recuperare a indemnizației pentru concedii medicale, indicăm transmiterea la adresa instituției, respectiv str. Mihai Bravu, nr. 42, Galați. Totodată, dosarele pot fi depuse și la sediul CAS Galați, în locurile special amenajate în acest sens, aflate la intrarea în instituție. Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0236.410.111 - int. 328.
Documentele pentru obţinerea deciziilor de aprobare a dispozitivelor medicale se vor transmite la adresa instituției sau vor fi depuse în locurile special amenajate de la sediul CAS Galați. Relații pot fi obținute la numărul de telefon 0236.410.111 - int. 311", se arată într-un comunicat al CAS Galați.
Documentele pentru eliberarea cardului european de sănătate pot fi transmise la adresa de e-mail cardmanager.casgl
casan.ro sau la numărul de fax 0236.413.462. Pentru relații suplimentare, poate fi apelat numărul de telefon 0236.410.110 - int. 321.

Pentru formularele europene

Pentru obţinerea sau depunerea formularelor europene, documentele se vor transmite prin poştă sau pe email, la adresele formulare.europene.casgl
casan.ro sau acds.casgl
casan.ro. Pentru relații suplimentare, este pus la dispoziție numărul de telefon 0236.410.111 - int. 306 sau 344.
"Indicăm ca petițiile și cererile adresate instituției să se trimită la adresa de e-mail casgl
casan.ro. De asemenea, recomandăm ca doar în cazuri de urgență, în situația în care nu există o altă variantă de transmitere a documentelor, depunerea să se facă la registratura instituției", se mai arată în comunicat.

Citit 842 ori Ultima modificare Luni, 23 Noiembrie 2020 17:49

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.