Evaluaţi acest articol
(3 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Am intrat în noul an având chef de zile libere. Ca mine, mulţi alţii, mai dornici de vacanţe decât de zile bifate în câmpul muncii, oricât de atractiv ar fi acesta (să ne înțelegem, la mine este, clar). Motivul sau unul dintre motive ar fi lipsa productivităţii, după multe zile de meniuri tradiţionale, petreceri tematice şi atmosferă de sărbătoare.

Le-am pregătit celor care se readaptează mai greu la sunetul alarmei de dimineaţă câteva trucuri care să-i ţină la distanţă de sindromul depresiei post-vacanţă şi de consumul excesiv de ciocolată. Care, la rândul său, încurajează depresia post urcat pe cântar.

Potrivit unui sondaj citat de publicaţia britanică "Daily Post", durează, în medie, între cinci şi zece zile până când reuşim să ne reintrăm în formă şi să ne crească randamentul pentru îndeplinirea sarcinilor uzuale. Fireşte, reintrarea în ritm depinde de fiecare persoană în parte, dar există câteva metode pe care merită să le aplicăm încă din prima zi, pentru redobândirea energiei şi canalizarea ei în mod eficient.

Faceţi pauze scurte

Studiile arată că pauzele regulate îmbunătăţesc concentrarea şi sporesc buna dispoziţie. La fiecare oră lucrată, acordaţi-vă câte o pauză scurtă, de câte cinci-şase minute, timp suficient să visaţi la următoarea vacanţă sau la weekendul apropiat.

Implementaţi regula celor "două minute"

Conform antreprenorului Steve Olenski, imediata îndeplinire a sarcinilor care pot fi realizate într-un timp de două minute sau chiar mai puţin ajută de fapt la un management eficient al timpului petrecut la locul de muncă. Aşadar, dacă o sarcină durează mai puţin de două minute, îndepliniţi-o!

Interacţionaţi cu colegii de serviciu

Dacă lucraţi într-un birou unde se află şi alţi colegi, interacţionaţi din când în când cu aceştia, pentru a combate monotonia şi a vă deconecta.

Împărţiţi o sarcină mare în mai multe sarcini mici

Uneori, o agendă de lucru încărcată cu proiecte mari poate deveni copleşitoare, dar împărţirea unui proiect în mai multe proiecte mici, vă va ajută să deveniţi mai productivi, menţinând situaţia sub control.

Evitaţi consumul excesiv de cafea

Cafeaua conferă doar iluzia energiei şi, consumată abuziv, accelerează pulsul şi vă face iritabil. Înlocuiţi cafeaua cu o cantitate mare de apă, pentru a ajuta creierul să funcţioneze în parametri optimi. Nu există o reţetă universal valabilă pentru creşterea productivităţii, însă trucurile de mai sus au de cele mai multe ori rezultatul scontat. Ar trebui să le încercaţi şi voi!

Citit 1488 ori Ultima modificare Marți, 08 Ianuarie 2019 00:58

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.