Scrumbia. Cinci motive să introduci acest pește în meniu

Scrumbia. Cinci motive să introduci acest pește în meniu
Evaluaţi acest articol
(7 voturi)

Iată care sunt beneficiile consumului de scrumbie: întărește imunitatea, îmbunătățește memoria, reglează hormonii, o adevărată delicatesă culinară, ușor de pregătit.

La capitolul ”valori nutriționale”, trebuie să știi că acest pește este unul dintre cei mai sănătoși pentru organism. Are un conținut ridicat de proteine și vitamine, ca de exemplu conține: 18,3 g proteine, vitamina A, vitamina D, vitamina B12, calciu 97 miligrame, magneziu 37 miligrame, potasiu 320 miligrame. Totodată, datorită conținutului scăzut de colesterol,  scrumbia este perfectă pentru aceia care își doresc o dietă echilibrată. Recomandat este să fie consumată pe grătar, fiartă sau făcută la cuptor.

Aceasta conține și acizi grași Omega-3, benefici pentru prevenirea inflamațiilor din corp. Ca proprietăți terapeutice, scrumbia îndeplinește o largă listă de avantaje, mulți considerând acest pește un ”dar pentru sănătate”. Tot ce trebuie să reții este că scrumbia reprezintă alegerea perfectă dacă îți dorești un organism puternic și sănătos.

Citit 1481 ori Ultima modificare Vineri, 26 Aprilie 2024 20:53

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.