Nu e ţeapă cu indexul la ”lumină”!

Nu e ţeapă cu indexul la ”lumină”!
Evaluaţi acest articol
(16 voturi)

Un cititor ne-a semnalat faptul că, zilele trecute, într-un bloc de pe strada Al. Lăpușneanu, din zona Mazepa, au fost distribuiți fluturași precum cel din imagine. Gălăţeanului i s-a părut ciudată situaţia şi ne-a explicat şi de ce: "E prima dată când aud de astfel de practici din partea Electrica, numărul de telefon este unul de mobil, sintagma lumină este folosită în limbajul comun și nu într-o atenționare din partea unei societăți, iar zona este una îmbătrânită și probabil se mizează pe faptul acesta. Precizez că am cerut rudelor să nu sune la acest număr, ci să meargă direct la ghișeu dacă vor să autocitească contorul electric".

Deşi situaţia pare dubioasă, am aflat că, de fapt, nu este deloc aşa, iar persoana care a lăsat fluturaşii respectivi chiar cu asta se ocupă, cu citirea contoarelor pentru regularizare.

Citirea contoarelor de energie electrică a fost externalizată, acum mai mulţi ani, de către Electrica Galaţi şi a fost preluată de firma Servelectro Integral, ai cărei angajaţi se deplasează la fiecare abonat Electrica, pentru citirea de regularizare. Dacă ei nu găsesc pe nimeni acasă, lasă aceşti fluturaşi.

"Ei se duc la fiecare abonat şi identifică indexul de pe contract cu indexul anterior. Cu scopul ăsta se lasă aceste bileţele. Citirea de regularizare se face o dată la trei luni. Dacă citirea nu se face de trei ori într-un an de zile, adică dacă într-un an eu nu apuc să intru la tine în casă şi să citesc contorul, eşti deconectat. De aceea se lasă aceste bileţele, pentru citirea de regularizare şi confirm că numărul de pe bileţel este al unei salariate de-ale noastre", ne-a spus Tatiana Maftei, reprezentantă a Servelectro Integral.

Citit 11709 ori Ultima modificare Miercuri, 03 Octombrie 2018 00:43

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.