Primele facturi de gaze de anul viitor, emise după 22 ianuarie

Primele facturi de gaze de anul viitor, emise după 22 ianuarie
Evaluaţi acest articol
(11 voturi)

ENGIE România informează că, în perioada 1-22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate. Furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni, precizează compania.

Pe perioada primelor trei săptămâni ale anului viitor, clienții ENGIE vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-20:00.

Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienții pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe nonstop specificat pe factură. 

Actualizarea sistemelor informatice, în trei etape

În perioada 1 - 22 ianuarie, ENGIE România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie, anunță compania. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plățile efectuate de clienți în perioada 1-22 ianuarie vor fi recepționate de către companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie.

Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții vor avea la dispoziție celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relații cu clienții etc.), în măsura în care solicitările clienților nu vizează aspecte care necesită consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.

„ENGIE România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice importante, pentru a oferi o experiență cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale ENGIE”, potrivit companiei.

În intervalul 12 - 22 ianuarie, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

Citit 2750 ori Ultima modificare Vineri, 08 Decembrie 2023 21:50

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.