Vârstnicii au o linie telefonică GRATUITĂ pentru consiliere

Vârstnicii au o linie telefonică GRATUITĂ pentru consiliere
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

Persoanele în etate, care au nevoie de consiliere, sprijin practic, emoţional sau vor să reclame abuzuri, pot suna gratuit „Telefonul vârstnicului”, la numărul 0800.460.001.

Persoanele în vârstă vor primi sfaturi şi vor fi îndrumate de operatori specializaţi în domeniul asistenţei sociale. „Telefonul vârstnicului” poate fi apelat de luni până vineri, între orele 08,00 şi 20,00. Ideea lansării acestei linii telefonice este rezultatul unui studiu, realizat de GFK, pentru Fundaţia „Principesa Margareta a României”. Potrivit studiului, aproximativ 1.500.000 de vârstnici din România sunt grav afectaţi de singurătate, au probleme financiare, de sănătate şi trăiesc cu sentimentul de inutilitate. Linia telefonică este confidenţială şi răspunde nevoilor tuturor persoanelor de vârsta a treia. "Telefonul vârstnicului" poate fi contactat şi de persoanele care vor să reclameze un abuz sau o situaţie dificilă a unei persoane în etate.

Linia telefonică, menită să uşureze vieţi, a fost lansată de Fundaţia "Principesa Margareta a României", în parteneriat cu Fundaţia "Vodafone", operaţiunea fiind finanţată prin programul Mobile for Good cu suma de 68.500 de euro.

Citit 1278 ori Ultima modificare Luni, 16 Noiembrie 2015 18:01

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.